přidáno 13.06.2012
hodnoceno 7
čteno 1082(11)
posláno 0
S každým kouskem lásky, který předávám,
s každým milovaným člověkem do života mého
vpuštěným, uřezávám kousek sebe. Neváhám…

Vždy je třeba kompromisu, brát ohledy, z přehrady
upouštět jen povoleným korytem. Přec občas
chybí mi ty dobrovolně vzdané součásti mého já.

Takto neviditelně ostrouhaná uzavírám okenice,
zatemňuji kouty duše. Za tu blízkost to přeci stojí!
Nic už však nezvrátí syndrom bolestný, fantomový.
přidáno 29.06.2012 - 10:07
Jsem unešen. Ono pravda člověk si ta tvá díla musí přečíst víc krát, aby pronikl dovnitř a došel jakémusi vnitřnímu prozření, aby našel myšlenku. Ale jakmile ji najde dojde mu s jakou nehoráznou ladností volíš slova, která ji obklopují a zvýrazňují. Koho by napadlo psát o upouštějící přehradě. Takže ti zase složím poklonu. Jak jinak. Zbožňuju tenhle styl psaní, protože je FANTOMOVÝ, zastřený, ale složitě konstruovaný a jasný a zřetelný...zajímavé.

Tuhle mi do pokoje lítala vosa. ,,Ubožačka." říkal jsem si v duchu a nechal ji tak. Dycky zaletěla za jeden obraz co mám u psacího stolu a tam si bzučela a pak vyletěla oknem. Málem jsem ji dal jméno, jenže pak mi to došlo. Vybrala si můj prostor, aby si tu za obrazem postavila hnízdo. Chtě nechtě, musel jsem jí v tom zabránit. Nezabil jsem ji. Ale donutil jsem ji, aby si hledala jiné místo. A potom, kdo tu koho zradil, že? ...... ale bylo to symbolické. Symbolika je pro básníka důležitá. Jeho svět je plný symbolů.
přidáno 16.06.2012 - 06:34
Myslis, ze ty chybejici casti posleze nic nenahradi? Vim, ze jsem to zazila, davala jsem tem, co brali bez vdecnosti...

asi se budu opakovat, ale tve premitave basneni je uzasne...
přidáno 16.06.2012 - 03:35
hodně k zamyšlení. pěkné :)
přidáno 13.06.2012 - 20:59
... líbí ...
přidáno 13.06.2012 - 20:35
JÉJEJ , TY PÍŠEŠ JEDINEČNÉ BÁSNĚ ? Už jsem ti to někdy psala ? Určitě ne...prostě tebe bych poznala i po slepu :))) Možná machruju, možná ne :)
přidáno 13.06.2012 - 17:52
Moc se mi líbí.
přidáno 13.06.2012 - 16:34
Krasny obsah

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
SYNDROM FANTOMOVÝ : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : PŘEČÁPLY
Předchozí dílo autora : POD JABLONÍ

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
Norian [14], Muchula [14], Terezka [13]
» řekli o sobě
Sokolička řekla o Boleslava :
Máme toho hodně společného (myslím), zejména co se sportovců týče (pro tebe ale s dobrým koncem, což je super). A naše - vaše Plastic walkway s.r.o. leckoho nadzdvihly ze židle.:o)) Kromě toho je to jedna z nejnadanějších autorek tady(aspoň podle mě).
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku