přidáno 22.05.2012
hodnoceno 21
čteno 1277(17)
posláno 0
Ten věčný bůh mi nedá spát
A kde že je, a má nás rád?
A jak vypadá, kde žije
Nebo je jen energie?

Já dopátrám se ač se nezdám
Já stále svého boha hledám
Já nacházím ho sama v sobě
A rozplyne se možná v hrobě

Ó, ano moje teorie
Bůh tedy doopravdy žije
On vtělen ve mně, v tobě, v nás
On víru v lidstvo nepropás

On možná věří více, než my sami, nám
On nad námi pomyslný s oltářem chrám

Ó bože, díky, dál nás chraň
přidáno 24.05.2012 - 18:07
hledam, premitam... Buh je zena a mozna jsi to ty ;)
přidáno 23.05.2012 - 09:17
najifka: je milý že na to myslíš, díky
přidáno 23.05.2012 - 09:14
Mlčenlivý: Ne nad tebou miláčku, ale v tobě! Ztotožni se s mojí teorií (-:
přidáno 22.05.2012 - 21:57
Jsem ateista - dikybohu / Buh neexistuje - jak je Buh nademnou :)
přidáno 22.05.2012 - 21:22
přemýšlela jsem nad těmi komentáři. nevěřící Tomáš- šťastní jsou ti, kteří neviděli, a uvěřili... církev putující a církev vítězná. v jednom písni se zpívá pomoz církvi PUTUJÍCÍ církvi vítězná... a pak jsem se mi vybavila scéna z hříšného tance- buchbuch... cítit srdcem... tady je můj prostor a tady je tvůj. do očí se mi dívej :)

http://www.youtube.com/watch?v=yQUmA-F0rkg

to je čačača
přidáno 22.05.2012 - 13:43
ŽblaBuňka: Já nemyslím, mně to přijde v klídku
přidáno 22.05.2012 - 13:42
... a už je to zase tady, bouře ve sklenici vody ...
přidáno 22.05.2012 - 13:11
DDD: Právě proto , že tě znám , tak vím , že jsi moudrý a hodný muž :)) Díky .
přidáno 22.05.2012 - 13:08
taron: ne - já to nemyslel nijak hanlivě. Setkal jsem se s touhle myšlenkou:" Závidím těm, kteří věří a nepotřebují k tomu žádné důkazy."
Taková víra je hodna obdivu. Kdo si dovolí tohle vyvracet nebo zesměšňovat, dokazuje maximálně svoji omezenost a malost.
přidáno 22.05.2012 - 12:48
DDD: taron: To mě ani nenapadlo, že by to DDD myslel špatně, jo a škoda že nebyl na srazu. Pa, pa (-:
přidáno 22.05.2012 - 12:38
A co název " tápající.." ? Já nevím...bludařská může taky být..
přidáno 22.05.2012 - 12:35
DDD: Musím reagovat na skálopevné přesvědčení bez nutnosti jakýchkoliv důkazů...- důkazy jsou a ukáží se ti , pokud je budeš hledat .. jsou to sice nepřímé důkazy, ale i Darwinismus má nepřímé důkazy..jsou to všechno teorie...takže záleží na každém z nás, která teorie koho přesvědší...:)))
Jinak vím , žes to myslel dobře...už se známe nějaký pátek :)
přidáno 22.05.2012 - 12:34
DDD: Mně taky ne, ty názvy, hledala jsem synonymum pro kacířská, i když to není přesně asi to jak se tady vyjadřuju, viď.
přidáno 22.05.2012 - 12:30
ne - já z té básničky samozřejmě jasně chápu, že si z toho legraci neděláš, dokonce mi přijde, že svým způsobem obdivuješ to, že někdo prostě věří a o té víře je skálopevně přesvědčen bez nutnosti jakýchkoli důkazů. Jenom mi tam prostě nesedí název "Bludařská"...
přidáno 22.05.2012 - 12:23
Usmívám se..jen hledej a udělej si svůj názor !´Prozkoumej i tu druhou stranu mince :)
přidáno 22.05.2012 - 12:13
taron: Samozřejmě, že nejvíc při tom psaní jsem myslela na tebe a na puera, opravdu jsem netušila zda to není ode mě, ateisty neposkvrněného vírou drzost, tohle napsat. Ale takhle to teď mám. To není, že bych za každou cenu se změnila, to je kompromis, hledání, to je o tom obzoru, o kterém jsme mluvili. Obzor jsou pro tebe meze světa, před moudrostí tvou jen blázen smeká......Já hledám co je za obzorem.....
přidáno 22.05.2012 - 12:03
najifka: Děkuji, já fakt si nebyla jistá, zda tím někoho neurazím, tak jak je vidět chápeš to tak, jak jsem to myslela, díky
přidáno 22.05.2012 - 11:24
Jo...líbí...název neřeším...poznala jsem Yanu osobně a myslím ,že určitě si z víry nedělá srandu...a báseň ? Nevím jak a kdo tě inspiroval , ale možná sám "Bůh " , hi,hi....hledáš Boha ? Nacházíš ho v sobě ? Proč ne ? V druhých lidech ? Proč ne ..může být vtělen v každém z nás i v přírodě :)

On možná věří více, než my sami, nám
On nad námi pomyslný s oltářem chrám

tak toto se mi líbí nejvíce.....nejde o to slepě věřit a dělat ze sebe nějakého modlivce..jde o to udělat si v těchto myšlenkách , názorech jasno..a to ne jenom : já prostě nevěřím , ne je to blbost..ale já vždy hledala : A co když to blbost není ? Snažím si vše sama vyzkoušet..sama pochopit, sama si udělat názor a to poznáním...četbou , vlastními zkušenostmi...prostě jdu do toho a nestydím se přiznat, že je to tak úžasný svět..svět objevů a krásy a lásky avšeho , co tady na světě lidé hledají a nenachází a on je tam ..je v duchovnu...je to v nás všech...jen za tím jít a hledat ... a to dá práci, bez práce nic nebudeš mít..to už všichni víme..nejsem modlářská žena..co se pořád modlí...já se modlím svým konáním...svými slovy...svými myšlenkami..svým každodenním životem - žiji zcela moderně - ale snažím se žít smyslem ...a aby po mě něco bylo, mám otevřené oči, všímám si, analyzuji, přemýšlím , hledám v knihách...ptám se , poslouchám, srovnávám......
Ptejte se..srovnávejte, hledejte..kdo klepe, bude mu otevřeno !
přidáno 22.05.2012 - 10:18
spíš bloudící mi připadá, nehledám ironii. nacházet lásku v sobě je asi dobrá cesta. mě se líbí. co pomine a nepomine?
přidáno 22.05.2012 - 09:06
DDD: Právě, já nevim, ale ironie, to jsem nechtěla aby to tak vyznělo, z úcty k věřícím
přidáno 22.05.2012 - 08:57
Trochu to vypadá, jako že měníš názor. Ale podle názvu bych to zas spíš tipoval na ironii. Tak jak to teda je? :-)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Bludařská : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Klinická smrt
Předchozí dílo autora : Po srazu

»jméno
»heslo
registrace
» autoři online
Daisy Moore, štiler
» narozeniny
basak.venda [14], Sluníčková [3]
» řekli o sobě
Nikytu řekla o korálek :
Moc milá, sympatická a srdečná osůbka, s kterou se dá bavit prakticky o čemkoliv. Píše moc krásné básně a píše vždy od srdce. Rozhodně stojí za přečtení. :-)
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku