někteří hledají, a někteří se hledají, a někteří netuší, proč ti a ti jsou na cestě..
přidáno 09.05.2012
hodnoceno 8
čteno 880(6)
posláno 0
Viděl jsem příběh dvou lidí
On padl v životě, Ona v beznaději
Potkali se ve svém hledání
Ten příběh byl na plátně

Zažil jsem příběh dvou lidí
On se zvedal v životě, Ona to nedokázala pochopit
Rozešli se ve svém hledání
Ten příběh se stal

Prožívám příběh dvou lidí
On čeká na okamžik, Ona čeká na okamžik
Jsou na začátku ve svém hledání
A právě běží čas…

ikonka sbírka Ze sbírky: Krásný ztráty
přidáno 12.05.2012 - 21:31
slnečnica: vdaka.. aj keď teraz neni som v Prahe, ale v Polsku a tak mezinárodní dík letí z Polska přez Prahu do Blavy.. maj sa dobre.. a pozor na Patejdla! je to zlodej Slnečníc! ;-)
přidáno 12.05.2012 - 05:02
... zo života... veľa šťastia pri spoločnom hľadaní ;)
přidáno 09.05.2012 - 22:05
taron: ne, je to výzva! Díky Bohu za ni! ;-
)
přidáno 09.05.2012 - 22:01
uzavírá a otevírá dnům dalším jejich prázdné listy - no právě a z toho mě mrazí ...vše se dá zkonit během chvilky..., vše se dá zahodit..., nebo nezahodit - je to prostě los....každý den je los - buď máš štěstí , nebo ne, buď máš požehnání, nebo ne....vlastně je kolikrát zbytečné se o něco snažit, stejně to dopadne úplně nějak jinak......
přidáno 09.05.2012 - 21:53
taron: život bere i dává a na nás je co v příštích etudách bude naší sílou, nebo naší prohrou, právě tak je tato má poetická "závěrečná", jakousi vstupní neznámou do dní příštích i tím, že dala poznání.., uzavírá a otevírá dnům dalším jejich prázdné listy, tu takové a jindy makové.. právě tak, jako na začátcích všech minulých.. s trochou slz, pár vráskami na skráních, chvílemi zamyšlení i svobodnými nádechy nad novými vykročeními.. díky..
přidáno 09.05.2012 - 21:39
Nějak mě vzala náladu ta tvá báseň..všechny tři sloky jsou vlastně smutné...a nevím proč, ale pro mě bývá nejsmutnější právě realita a přítomný čas, protože nevím , jak vše dopadne, je to vše ve hvězdách a na neurčito a hlavně na tvrdo a bez možnosti opakování - takové to - on čeká- ona čaká, jsou na začátku a běží čas...tak z toho mě běží mráz po zádech .....
Báseň nádherná , díky :)
přidáno 09.05.2012 - 16:21
Yana: ano, je taková jakým je i život sám.. děkuji..
přidáno 09.05.2012 - 16:16
No až mrazivě pravdivá je tvoje báseň. Pěkná i když trochu drsná, tak ji chápu já. Moc se mi líbí viděl...zažil...prožívám...

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
sentimentální toulky - epilog : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Vy/Při – znání
Předchozí dílo autora : sentimentální toulky "0"

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
angel [16], Bambulka [14], Jitrocel [1]
» řekli o sobě
mannaz řekla o Singularis :
Velice originální autor. S precizně napsanou prózou. Tvoří vlastní svět, který je opravdu jediněčný a stojí za to do něj vstoupit.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku