přidáno 19.04.2012
hodnoceno 3
čteno 798(8)
posláno 0
Člověk co nikdy nespí...nikdy nesní...
Protože sám si myslí...že snít nesmí...

Drogama snažíme se zabít náš problém...
Děláme to v úmyslu ..Lžeme si že v dobrém...

Motáme se dokola dokolečka do kola...jak koule...
Chováš se jak mrtvola mrtvolečka mrtvola...za ušima boule...

Přeháníš to nestíháš to... sám to nezvládáš...
Smysl pro život a sílu žít těžce postrádáš...


Hledat pravdu na dně lahve...hledat pravdu ve svý hlavě...
Všichni kolem tady žijou zdravě...a tobě to došlo právě?..

Běžíš přes město...běžíš přes les...Pro dávku pro beton jak zasranej pes..
Zajímá tě jenom jedno ...kolik toho bude... kolik dní zas z toho bordel v hlavě bude...
Kam se podívám...tam smrad hnus jak v Las Vegas...kolem mě běží jednookej zfetovanej pegas...

Myslels někdy na budoucnost?...myslel někdy na sebe?...Pozorovat svět přes prsty ..přes mříže..
Uvězněnej ve svý schíze...Řádně z toho ti ted jebe... to si právě spadnul z nebe?...

Stálo ti to za to takhle ničit si svůj svět? stačilo tak málo...jedinej krok zpět..
Ovládat se...pevně za svým snem si stát... přestat se svých závislostí jednou provždy obávat...
Zvládnul jsem to já a ty myslíš že to nejde... poslouchej mě...uvědom si že pocit štěstí jednoho dne přejde...
Realita dozene te realita tresta.... nocni mura co zbouzi te ze sna...

Vyléčí se pouze člověk ... pouze jeden ze sta...
Měl to štěstí že vypadnul pryč z města...
Poznal nový lidi... poznal realitu velkoměsta...
Poznal život... poznal že není jenom jedna cesta...
stačí si vybrat kudy kam se vydat,...pak tam kam dojdeš... tam co si hledal najdeš...

Já našel sem odpovědi na svoje otázky...Sám sobě tahám si za provázky...
Z nenávisti nebo z lásky... nedělám si s tímhle vrásky...

Pochopil jsem ...uklonil se s respectem já odešel....Hodně sil stálo to ..málem sem se rozbrečel...
Nad rozlitým mlíkem ..nad časem co vrátit se nedá...Každej z nás co našel jsem... každej tohle hledá...
přidáno 22.04.2012 - 23:32
Mě se to líbí moc,tohle mě sedí,je to dlouhý já to tak mám taky ,nemá to ten basnickej styl ale taky to tak píšu,piš co citis to je super,časem tomu dáme ten styl a rozložení,já jsem teď na rady holek jednu dlouhou básničku rozdelal na tři a jsou pěkný -uvidím pak co tomu řeknou,pak když časem se po pročítání ostatních děl ustalime tak to dáme ,ti z vyšším uměním tomu říkám ,napíší pár slov a v tech pár slovech mají hodně řečeno,já třeba nikdy nepsal nevím ani jak má správná báseň vypadat ,píšu hrubky ale rymuje se to a něco v tom je ,chci to dávat v tom básnickým stylu ale taky chci psát dál některý svý dílka v tom svým chaotickym stylu,...tohle se mě moc líbilo.
přidáno 19.04.2012 - 23:51
Začátek mě vtáhl, pak toho bylo skutečně moc, ale chápu, chtěl si toho moc vyjádřit. Důležitý že máš jasno, něčím sis prošel a zvítězil si sám nad sebou.
přidáno 19.04.2012 - 21:42
Koukám , že tvé první dílko ....hm..je krásný, ale zbytečně dlouhý....jinak takové zamyšlení , snad pozastesknutí si nad životem....jo, líbí :)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Pozitiv : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Realita

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
Zdendulinka [15], Pjpajkis [15], Rigor Mortis [13], MACHAJDA [13], mannaz [11], Loreley [11], misháá [10], Daisy Moore [9], gajda [6], Putri [3], VykladacKaret [1], J.Rose [1]
» řekli o sobě
Severak řekl o tlachapoud :
Střez, střez se Tlachapouda, milý synu. Má tlamu zubatou a ostrý dráp. Pták Zloškrv už se těší na hostinu, vzteklitě číhá na tě Pentlochňap. -- Lewis Carrol: Alenka v říši divů (a za zrcadlem) (v překladu Aloyse a Hany Skoumalových)
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku