Ještě někdo pochybuje? :)
přidáno 09.01.2012
hodnoceno 13
čteno 1022(14)
posláno 0
Miluju tvoje polibky.
Udělal bych pro ně cokoliv.
Jsou jako tvoje jméno.
S vůní Itálie,
s chutí Francie
a vášní Španělska.

Pokaždé, když mě políbíš,
chci jen a pouze
opakovat tvoje jméno,
co voní jako Itálie,
chutná jako Francie
a vášnivé je...
Ach, jak je vášnivé!
Jako Španělsko!

A ikdyž je tohle jméno
ze třech států.
Jsem pořád s tebou,
na jednom místě.
Jenom hlava neví
kde je...
Itálie?
Francie?
Nebo snad
Španělsko?

ikonka sbírka Ze sbírky: Karin
přidáno 13.01.2012 - 10:33
... tak to vidíš, a všiml...
přidáno 10.01.2012 - 07:17
Eliška Vobrubová: naivně jsem čekal že si "třech nikdo nevšimne" :) každopádně děkuji za upozornění na interpunkci, příště si s ní více pohraji :)
přidáno 09.01.2012 - 23:16
Mno, to by šlo, ale ještě bych si na tvém místě pohrála s tu interpunkcí (a to včetně toho, že na ni můžeš i rezignovat nebo tam necháš jen tu opravdu, ale opravdu nejdůležitější, kterou za takovou budeš pokládat). K napsání předchozího vede mne zejména druhá sloka, kde se mi jeví jako roztržený větný celek "...opakovat tvoje jméno. Co voní jako..." A nebo na to předchozí o interpunkci zapomeň a podívej se znovu, možná spatříš to, co teď já: To Co na začátku 4. verše v 2. sloce je zbytečné. Ten verš by elegantněji pokračoval v nové větě: Voní jako Itálie... atd.
A tady je místo pro opravu:
"A ikdyž je tohle jméno---------------- i když
ze třech států." --------------- a tady se přimlouvám za tvar ze tří států, i když vím, že nová pravidla povolují i v tomto pádě tvar tebou použitý. Ale myslím, že ze tří by bylo hezčí a čistší. Ostatně máš to tak i v názvu - ze tří:-)
přidáno 09.01.2012 - 11:46
Vybral si státy nejlépe jak si mohl, tamto byl pokus o vtip. To by pak spíš byla odpudivá, jenom to ve mně vyvolalo takovou asociaci a rozvíjela jsem ji. Suchá angličanka, krásná jako Gerthruda a něco z Nastěnky.
přidáno 09.01.2012 - 10:06
Kolik je na světě států? Hm, mé jméno by bylo asi od všeho trochu...přidej jí ještě nějaký státy...to je málo jenom tři, to by mě urazilo! Co taková tajemná Brazílie... a Kanárské ostrovy, Haity....a Velikonoční ostrovy, ty jsou velmi zajímavé, když cestuji prstem to mapě, tak i Ausrtálie, ženy jsou totiž úplně opačné, než muži....a co revoluční Rusko, no to mám asi já, hi,hi, né dál....miluji i Mexiko a zajímavá je i Indie, Egypt, prostě od všeho trochu, najdeš v té své milé, jen si více lámej tu svoji krásnou hlavičku.., hi,hi....úspěchu zdar...:)))
přidáno 09.01.2012 - 07:25
Yana: Hrozně dlouho jsem přemejšlel... kam sakra to jméno přiřadit.. Vyšla mi prostě Italie, trochu Španělsko a ždibet Francie... Ale stejně pořád nevim...
přidáno 09.01.2012 - 00:52
Úžasná trojkombinace, ještě že Itálie, Francie, Španělsko, dobrý by bylo taky Anglie, Německo a Rusko. To by byla jiná třída. Blbej vtip, hm. Ta báseň se mi líbí.
přidáno 09.01.2012 - 00:44
loner: Věz, že byc svou vyvolenou za nic na světě nevyměnil :)
přidáno 09.01.2012 - 00:41
Devile, hled si svejch slecen :))) haha
přidáno 09.01.2012 - 00:40
Pravda, pro tu pravou to nikdy nebude to vše, hm? Gratuluji tobě k ní a jí k tobě- tu sličnou inspirativní slečnu bych velmi rád poznal. :)
přidáno 09.01.2012 - 00:33
no jasne ..... vys, dal, rychleji ... :)
přidáno 09.01.2012 - 00:31
loner: popravdě ani ne... nemůžu si pořád vybrat, jaký téma... pak mi to nepřijde dost dobrý a pak nakonec konečně něco vyplivnu a s tim stejně nejsem spokojenej :)
přidáno 09.01.2012 - 00:30
to se to pise samo vid? Zamilovany nacelniku ... :) bylo to fajn ..

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Jméno ze tří států : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Čekání
Předchozí dílo autora : Sakra Naso

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku