Měl jsem na výběr. Buď novou morbidní a nebo úplně novou milostnou (a vzhledem k tomu jakou mám náladu bylo jasno!)
přidáno 07.01.2012
hodnoceno 7
čteno 1092(19)
posláno 0
Jako by mě tvoje vlasy
stále šimraly ve tváři.
Jako bych pořád cítil
vůni tvého parfému.

Jako bys tu stále byla.

Jako by tvoje prsty
ještě hladily moji tvář.
Jako bys mě stále
svlíkala pohledem.

Jako bys tu stále byla.

Jenže nejsi
a tak jsem ti
aspoň napsal báseň.
Až si ji přečteš,
začervenáš se.
Jako včera,
jako bys tu stále byla.

ikonka sbírka Ze sbírky: Karin
přidáno 07.01.2012 - 15:47
Vy oslavujete básníka, to Karin si zaslouží oslavovat, že tak inspiruje.
přidáno 07.01.2012 - 15:39
Tak jo, tak se dáme do té zevrubné expertízy. Tak tedy předně jsem chtěl říct, že vlastně nevím. Rozhodně bych se chtěl vyhnout jakékoli impertinenci či spekulacím. Já totiž znám také Karin. Hned dvě, abys věděl. Nevím, kolik jich znáš tak dobře ty. Ale tady čtu, a to doslova: Ze sbírky Karin. Tak já znám takovou malou a pak ještě jednu větší. A to je její máma. Ale už jsem je nějaký čas neviděl, takže nic osobního v tom není. V druhé fázi analýzy bych rád řekl toto: Mně se ta tvoje báseň jeví být třeba i tak nějak jakoby milostným dopisem. Nevidím tu nějaké zajímavé obraty, ale přesto mi tu tak nějak ani nescházejí. Závěrem tohoto odborného rozboru bych to shrnul asi takto: Zásadní otázkou, proč se mi tedy tvé dílo nelíbí? Sakra zase překlep! Jak se tady škrtá? Co jsem to zas napsal za blbost? Tak znovu: Proč se mi tvé dílo líbí? Protože je tak nějak průzračně a prostě přesvědčivé. Asi tak.
přidáno 07.01.2012 - 12:55
Karin má neuvěřitelný štěstí :) ... doufám, že nejsi jedinný svého druhu... :) Ta báseň je krásná ;)
přidáno 07.01.2012 - 12:40
:)
přidáno 07.01.2012 - 10:53
Povedla se. Moc. Líbí se mi způsob, jak používáš opakování.
přidáno 07.01.2012 - 09:41
Jsem moc ráda, že si ji přečte...je totiž krásná.
přidáno 07.01.2012 - 09:40
Jestli tě Karin jednou nechá, bude to ta nejhloupější holka pod sluncem. Báseň je úchvatná....:). Líbí. Moc.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Jako bys tu stále byla : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Sakra Naso
Předchozí dílo autora : Den co plyne jako noc

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku