citové investice bývají nejdražší ....
přidáno 09.12.2011
hodnoceno 10
čteno 1178(23)
posláno 0
Nikdy nebudeš moje,
a já nikdy nebudu Tvůj,
tak už se odhodlej a uteč z boje,
zastav se drahá, ja nemůžu, Ty však už stůj!

Udělej to co nechci, přijmu vše bez výhrady,
zachraň nás, lepe čím dřív, radši hned,
zabij můj cit, vetkni do mě čepel zrady,
bez Tve lásky je bezcenný můj svět.

Láska není, když není s kým mluvit, na koho se podívat,
City bolí, když nevrací se zpět,
prachmizerná investice, marno ji dál probírat
slova jsou hrách a prázdna duše černá zeď.

ikonka sbírka Ze sbírky: Chemická romance
přidáno 28.10.2014 - 10:00
Amelie M.: dík, že ses zastavila .... s básněma je to tak, že jsou zkratkovité .... reálné pocity a situace jsou komplexní, báseň naznačí, ale nepoví všechno. Vzpomínám se na tu půlhodinu, když jsem ji onehdy psal. Jsem rád, že už podobné věci nepíšu, nevnímám, necítím ....
přidáno 27.10.2014 - 23:22
Ach.. ta je krásná.. úplně jsem se do ní ponořila.. Ta první sloka mi přijde, jako touha po nereálném reálnu.. něco jako výkřik při nevěře, kdy srdce zradí, ale rozum stále funguje.. V té druhé cítím vnitřní boj, kdy člověk ví, co by měl udělat.. ale nemá dost sil k tomu, to rozseknout.. a tak doufá v toho druhého, že bude mít víc síly (rozumu).. A nejlépe se zhnusit co nejvíc, at jsou sakra ty zamilovaný pocity pryč.. at je raději nahradí pocity zrady, které možná bolí méně.. (?), jo kdo ví.. No a ta třetí.. uch.. z první mám pocit, že ona tu citovou investici vrací.. takže ta třetí mi motá hlavu.. No tfuj, to je ale rozbor, co? Ale tak, když už jsem se s tím tak poprala, tak já to asi odešlu, což? :) Já nevím, možná jsem se úplně sekla.. i přesto je mi něčím ohromně blízká a moc se mi líbí.. Citové investice, jsou ty nejzrádnější, možná právě díky tomu, že se jim nedá dost dobře poručit..

PS: zítra bych si ji možná vysvětlovala úplně jinak.. každým dalším čtením pro mě nabývá nových rozměrů..
přidáno 15.01.2012 - 14:07
Však láska tu a tam zaboli, ale kyz ji nalezneme - no... Pak neni nic krásnějšího :)
přidáno 03.01.2012 - 12:55
Yana: a taky je komplikovana ... Ta carodejka ..
přidáno 03.01.2012 - 12:06
Je krásná ta báseň a moc smutná pro mě. Láska ta bolavá čarodějka.
přidáno 15.12.2011 - 15:50
smutná.... =(
přidáno 09.12.2011 - 23:04
taron: dik, nekdy mám dobrej pocit, ze to jde zevnitr. Tahle vec je jedna z nich ...
přidáno 09.12.2011 - 19:33
Hmm, líbí.
přidáno 09.12.2011 - 16:15
Ach....není zas až tak smutná.. neboj, bude určitě dobrý konec.....
přidáno 09.12.2011 - 15:30
=) strašně se mi to líbí četla jsem to asi 5krat dokola

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Nikdy nebudeš moje a já ... : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Sen je tvůj pán
Předchozí dílo autora : Gravitace

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku