přidáno 15.10.2011
hodnoceno 9
čteno 1606(29)
posláno 0
Srdce moje, je již zaplněné,
láskou, co mé kroky ke tvým vede.
Touhou širokou, jako řeka divokou .
Myšlenky jsou stále silné ,
jimi jsou zaplněny prázdné chvíle.
Při pomyšlení na tvé doteky,
cítím mrazení kůže,
neobyčejné vzpomínky....
Nedá se láska vykoupit, ta se musí zasloužit ..........
přidáno 20.10.2012 - 23:39
Renatka: TualKraplak: Matttyna: gabkin:
... jo, jo, byly doby, že se za výroky i upalovalo ... naštěstí BYLY
přidáno 17.10.2011 - 22:47
gabkin: Hmm, no jo, pak tomu teda celkem nerozumím. Snad u všech lidí, kteří jsou zde, se předpokládá, že je zajímá reakce druhých - nejlépe kritická.
Proč by si sem tedy člověk chodil jen tak "odfrknout", kdyby ho to nezajímalo. To je snad lepší, si "odfrknout" někde do deníčku, nebo do blogu, kde bude mít okruh lidí, kteří ho za to pochválí, případně se pochválím sám.
Pokud by totiž napsala klišoidní báseň některá mladičká básnířka všichni o ní řeknou, že je naivní...
Jestli jsem reagovala špatným směrem, omlouvám se.
přidáno 17.10.2011 - 17:23
Děkuji všem za komentáře, ať pozitivní, či nikoli ....gabkin má pravdu , je to o momentálních pocitech, nehraji si na hlubokou poezii ....
přidáno 17.10.2011 - 15:59
No a jen to pokračuje v myšlence, kterou jsem možná nevysvětlil přesně.....jsou přístupy k poezii, které jsou různé. Mnohý mladý se tady snaží vyniknout, někdo si tady honí svoje komplexy ze života rádoby dokonalým psaním... a možná máte i pravdu, ve svých kritikách... to už je otázka pohledu. Tohle je prostě generační střet názorů. Je mi jasný, že mnohým se již ježí chlupy.... tohle mám doma taky.... mladou o své pravdě přesvědčenou krev..... a taky jí nic nevyčítám...... jen jim předkládám celou šíři aspektů dané situace.
A pak se mnohdy dočkám....... onoho, ale to jsem netušil.... když to bereš takhle.....
Jsem rád poučen, ale tak jako je některý život o slovech a ne o životě... tak jsou básně ne o slovech, ale o životě....
A to jestli jsou slova klišoidní... jsou autorům fuk. Když si sem zajde ulevit od života a trochu pookřát..... nejde sem vyučovat poezii. A už vůbec ne hádat se s mladšíma. Já jen vyslovuji svůj názor. někteří si řeknou...... neser dědku.... a mají na to právo.... taky se pamatuji ..... a někteří si řeknou..... jo - takhle jsi to myslel. A jsou zase o krok blíž. (nebo dál - jak je libo)
přidáno 17.10.2011 - 00:02
Reaguji na Gabkina, ne na autorku :-)
Poezie je přece jenom jedna, nemůžeme ji soudit podle věku autora! Možná právě starší mají tu výhodu, že to prožili tak a tak a právě proto mají mít nadhled a měli by vědět, jak to podat a popřemýšlet řádně o tom, aby to nebylo klišé.
Eventuálně - být nám - mladším, vzorem...
Kritikou stojím za Tual.
přidáno 16.10.2011 - 23:56
gabkin: O slovech je jen málo básní, ale všechny jsou ze slov stavěny. Ale jinak souhlasím. Některé kritiky vyznívají spíš jako útok.
přidáno 16.10.2011 - 19:40
tak tady je to ukázkový případ.
kritika dílka je možná i dobrá, i když trochu se nepotkává se zařazením autora ve rubrice... trochu kritiky snesu.....
tohle je to, co se mnou mnohý probíral.... že psanci jsou server mladých..... a bůh je mi svědkem, že jim jejich divokost a vitalitu vůbec nezávidím...... jen by mohli trošku ohleduplněji tančit....a nevrážet do ostatních.
Protože až budou v letech takovýchto autorů... pochopí, že některé básně nejsou o slovech..... ale o životě a význam mají především pro pisatele a pak pro ty, který takovým dílkům již rozumí.
přidáno 15.10.2011 - 16:52
Respektuji každý názor i tento Váš
přidáno 15.10.2011 - 16:35
Vždyť ty věty nejsou česky ! A rým je tady dost ubohý. Je pár lidí, kterým rým jde, proč se všichni o něj pokoušejí, když tam pak zadávají slova jen aby pasovala a poetický význam to totálně zabíjí ?!

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Mé lásce : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Vyznání
Předchozí dílo autora : TRHY

»jméno
»heslo
registrace
» autoři online
Leslie
» narozeniny
polibek0012 [14], Annabelle [14], KissOfDark [14], pisiprotebe [14], VolkodavKO [11], sarinka580 [7], DanaSurya [1], Ivušák [1]
» řekli o sobě
Severka řekla o black.heart :
Má srdce, ve kterém kvetou černé kopretiny....omamně voní, zůstává svá...moc si vážím našeho přátelství květinko ;)
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku