taky ze ne...
přidáno 21.11.2010
hodnoceno 6
čteno 1343(28)
posláno 0
chci vanilkovy nebe
a zadny cigarety.
jsou klise...
a svazuji me.

chci chtit zas vic.

chci usinat s tebou
a probouzet se bez tebe.
(to uz jsem rikala, co?)


zitra se vzbudim
a popru
ze se mezi nama neco stalo.
nestaci mi to.






jsi skvelej clovek
ale ja nejsem holka na chozeni.

(a i kdybych byla
tak ti reknu
ze si me nezaslouzis)


taky ze ne...





přidáno 30.11.2010 - 00:13
Někdo mi jednou řekl - jde to fakt ztuha... Dokud nepotkáš člověka, s kterým to jde lehce. Nevim, jestli se tě tohle úplně týká, ale taky jsem měla pocit, že nejsem holka na chození, dokud... Třeba je to i tvůj případ.;)
Jinak opět dobrá myšlenka, jako vždy, tvoje pocity jsou hrozně obyčejný (v tom nejlepším slova smyslu - nemám problém se s nima ztotožnit). Líbí.
přidáno 21.11.2010 - 18:49
jo ty to myslis kdyz uz s nim jses, tak to jo:) to je jasny, ze kdyz s nekym budu, ze ho musim brat takovyho jakej je, v dobrym,ve zlym...
ale ja myslim, kdyz spolu dva jeste nejsou ... a ten jeden to neciti jako ten prvni a chova se k nemu proste hnusne nebo tak...a pak najednou zas zmeni nazor...nevim, jak to vysvetlit...ale proste to myslim, kdyz spolu dva nejsou a schyluje se k tomu,ze spolu ty dva budou, tak mozna i de o naky zasluhy, ne? ptz nektery lidi se chovaj fakt hrozne....ted sem to vysvetlila ponekud zmatene,snad me chapes:D i kdyz ted me napada, ze kdz se nekdo chova fakt blbe, tak nemiluje...nevim... na takovy uvahy ted nemam myslenky...:)
veru, na mail ti odepisu pozdejs, letim se ucit:))) tak paaa zatim
přidáno 21.11.2010 - 18:28
musim mit k cloveku, se kterym jsem, uctu, vazit si ho, duverovat mu, chovat se k nemu ohleduplne a hezky a hlavne ho milovat - se vsim, s kazdym pruserem, chybou, nazorem, vztahem k rodine, jeho konickama, jeho zivotem, povahou, pohledem na svet a rytmem..ale nemyslim si, ze to je zasluha..myslim si, ze to je laska a slusnost k tomu druhemu..a ze si nezaslouzim toho partnera, protoze se ke mne chova hezky a ja k nemu, ale miluju toho cloveka, a proto se k nemu tak chovam..

ja nevim, mozna to myslime uplne stejne..a mozna mi jde jen o to slovo..
přidáno 21.11.2010 - 18:19
diky veru:)
tyjo, ja si docela mylsim, ze de o zasluhy...nebo aspo nekdy urcite...
kdyz se k tobe nekdo chova fakt blbe, tak si te proste nezaslouzi...pak...kdyz se najednou treba rozhodne jinak...nevim no..je to tezky:) ale asi chapu jak to myslis:)
přidáno 21.11.2010 - 18:07
... to, jestli si Tě někdo zaslouží nebo ne, nechej na něm ... myslím, že by měl mluvit každý sám za sebe ... věty typu: "bude to pro Tebe to nejlepší" .... to je klišé ... a bolí ... každej má právo se rozhodnout sám ... a příjemný i nepříjemný stránky svejch rozhodnutí si taky sám nést ... to je život... to je láska ... Tvoje nebe bolí ... ať už tam tím veršem bereš kohokoli ... odpust si ... a přej ... a nechej svý sny, ať se plněj ... ;-)
přidáno 21.11.2010 - 17:54
to jestli si te nekdo zaslouzi nebo ne..to asi nema odpoved..ve vztahu jde o lasku..ne zasluhy..

jsem rada, ze si porad tak otevrena jako vzdycky..a klise svazujou, to je fakt..pryc s nima..a s predsudky..

vsechno to nestesti k necemu je..

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
vanilkovy nebe : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : milovat a nemilovat
Předchozí dílo autora : rozkouskovana

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
polibek0012 [14], Annabelle [14], KissOfDark [14], pisiprotebe [14], VolkodavKO [11], sarinka580 [7], DanaSurya [1], Ivušák [1]
» řekli o sobě
Jsoucno řekl o štiler :
Kamarád ve zbrani, expert v kouzlení. Pár společných zážitků, které mě baví ještě teď. Jeho tvorba je v těchto končinách potřeba jako vodka na stranické schůzi. Cynik se skvělým darem dokonale a z fleku přetextovat jakoukoliv písničku.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku