přidáno 24.08.2010
hodnoceno 11
čteno 1286(23)
posláno 0
Bílý žár slunce,měnil se do růžova,
když jsem ji potkal,tvrdila,že je vdova.
Jak malé dítě plakala,společnost si přála,
smutná byla,já byl rád,že se ozvala.

City zapracovaly,bavil jsem ji celý večer,
když se loučila,dokonce i já brečel.
Líbila se my,život bych ji dal,
zatím nebyl důvod,já první den ji znal.

Dnes se ptám,kde vlastně děvče jsi,
se mnou nežiješ,ani né v naší vsi.
Věř mi děvče,rád bych tě miloval,
den co den,rád bych tě objímal.

Nechci tě nutit,sama se děvče rozhodni,
zda je konec,neb mám ještě,nějakou naději.
Chci dostat šanci,sám už nechci žít,
tebe milovat,rodinu s tebou mít.

přidáno 02.09.2010 - 06:53
to bych do tebe neřekl Homére :D ten čuráček je gradiozně famózní :D
přidáno 30.08.2010 - 14:42
Ahoj Zdenku...nebudu se do Tebe nabourávat, i když by sis to za svůj první comment asi zasloužil ale - má zásada je "Slušnost především". Ale - je tu další "Ale" - taky něco přidám - chci říct, omluv Homéra za toho "čuráčka" - on občas neví, co kecá (tím ve vší slušnosti mr. Homére). Myslím si, že s těmi mladými máš částečně pravdu - znám fakt hodně takovejch, co myslí jen na to, jak se vožrat či zhulit, eventuelně koho vojet. Ale - jsou tu i vyjímky, jen jde o to je najít - všichni nejsou stejní!!! Je mi jedno, jestli mi to věříš, ale já jsem abstinent, v životě jsem se nevožral (a jsem na to pyšnej), s nikým jsem nespal, a rodiče mě dali akorát, troufám si říct, dobrý vychování, a jsem jim za to vděčnej!!
Teď k Tvé básni (nebo spíš básním) - co si budeme říkat, je to hrůza. Zkus to psát tak, že buď se to rýmuje úplně, nebo se to nerýmuje vůbec a né něco mezi tím. Tvé básně čtu, ale vážně se rozmýšlím, že přestanu...ale aspoň máš svůj styl. Toť vše.
přidáno 30.08.2010 - 09:56
Prý sneseš trochu kritiky, tak dobře. Básnička mi nejdřív přišla taková lehce naivní a melancholická (na tom samozřejmě není nic špatného). Chyby - My hrozně bije do očí, rým rozhodni - naději teda moc nezní.

A jinak mám otázečku. Nebylo by lepší, to co chceš říct, vyjádřit pouze pomocí díla a nepřidávat podobné komentáře? A pokud ta báseň měla bejt akorát zakuklená kritika mladé společnosti, tak to bylo opravdu hoodně zakuklený :)
přidáno 29.08.2010 - 22:13
Gabkin to krásně zakončil... děti a vztah k poezii.

škoda, že o dílo už tady nejde a bylo by marné ho tady podrobovat kritice, protože až to tady Zdenek39 smaže, zmizí s tím i ty květnaté (jak jen je čeština bohatá!) nadávky.

Nu. Nesnáším, když někdo spustí tu odrhávačku o tom, kolik si vytrpěl za totáče. DOBŘE MU TAK.
přidáno 29.08.2010 - 21:50
tak dnes prvně mně tady sedí kategorie.... kde to vře. První dvě dílka dneska jsem pročetl, u prvního si řekl, tomu nerozumíš, je to myšlení mladých. U druhého se pobavil dílkem a pak i pousmál nad komenty, jak osobní názory na dílko považují pisatelé za poučení a řekl si - jsi na serveru mládeže nemontuj se do nich. A u třetího - výše uvedeného si pomyslel... zase to zajetí rýmů, alespoň vidíš (jako já) jak je to hrozný, co děláš ty. Pak jsem se podivil komentu autora a po svém si vysvětlil, že dostal pár vzkazíků ne zrovna v rukavičkách a neunesl to. Početl výše a dodal a mládí taky nezklamalo a nechalo se unést.
Při oslovení čuráčku si pomyslel, tohle je na admina, tady už jde slušnost stranou, a ona tykačka vole-vole o koment výše.
No chlapci! To musí holka ukázat že jde i slušně vyjádřit své pocity,
i když negativní.
Tady máte skvělou ukázku tvůrčího prostředí -u nás na Psancích-
A při představě, že sem začnou psát i třeba moje děcka.... si tedy opravdu kladu otázku - jaký tady získají vztah k poezii.
přidáno 26.08.2010 - 16:31
S tím vařením je fakt vostrej. I prát se musel naučit:-)
přidáno 25.08.2010 - 10:57
když jsem to četl ráno, a ještě tu koment kromě toho jeho prvního žádný nebyl, tak jsem si říkal, ha, Zdenek bude mít konečně reagující komenty...píše tak, že už ho lidi ani nečtou, natož komentujou, a vůbec...co mě úplně rozsekalo, je chudinka, že se musel naučit vařit...ty vole, z toho já kakám maggi v kostkách...sorry Zdenku, ale tohle si teda dost uletěl...
přidáno 25.08.2010 - 10:28
Zdenku,jsem mladá,zdravá,nekouřím,nepiju,žiju zdravě,sportuju,mám přátele,přítele,nejlepší rodiče a taky sestru a prarodiče a pro ty všechny bych se rozdala a oni zase pro mě!Tak ted můžeš ZÁVISTÍ prasknout,ty hlupáku.Jo a mám auto,který jsem dostala. :-)))) Tak místo těch přiblblejch komentářů,co tu vedeš,aby jsme tě mi mladí politovali ( tak já tě teda lituju ty chudáčku),se seber a jdi si koupit jízdenku na tramvaj,nech se pustit sednout,dojed´do domova důchodců a tam zůstan a s kolegama vzpomínej.Přeju ti,co si zasloužíš...
přidáno 25.08.2010 - 09:00
Myslíš, že mě někdo něco dá ty čuráčku?
přidáno 25.08.2010 - 06:10
Ty jsi nejubožejší člověk, kterýho jsem tady kdy četla ! Co ty víš o nás ? co nám dávají rodiče apod. ?Reaguju jen na koment, pač ty básně už číst nehodlám. Zapšklej nevyrovnanej chlap !A co to kecáš o drogách a sexu ?! Jdi se bodnout !
přidáno 24.08.2010 - 23:26
Zřejmně jsem stará škola,že polovička z vás odsuzuje verše,ano vy dnes máte drogy,vy myslíte jen na sex,a co doopravdy život obnáší,vy netušíte,vy máte všechno,já o to co máte vy,se musel denně prát,mě auto nedali rodiče,já musel na vše tvrdě dělat,já i vařit se naučit musel,jinak dávno už bych pošel,vy máte všechno,jen né vztah,ano jste sami sebou,ale proč se starat,rodiče zařídijou,že vám hamba není,je my vás líto,vy do naší doby nejste zasvěceni,ne neni mi 39.jak zřejmně se dovníváte,mluvte potom až vy mladí,své děti a vnoučata vychováte.Neodsuzuji vás,vy málo jste prožili,vám komunisté už nevládli.Přál bych vám,aby jste to zažili,a pak jinak by jste se bavili.Vy nás starší odsuzujete,ale o životě za totality vůbec nic nevíte.Nechci být škodolibý,ale naší dobu bych vám přál.Zamyslete se prosím nad sebou,a nikdy se starším nesmějte.Raději před ními hlavu skloňte.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
CHCI MÍT ŠANCI : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : ZASE SÁM
Předchozí dílo autora : JEDNOU POCHOPÍŠ

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
basak.venda [14], Sluníčková [3]
» řekli o sobě
Adrianne Nesser řekla o Sokolička :
děkuju ti za to, žes mě hned neodsoudila a i přes ty /hádky/ sis ke mně našla cestu. i já k tobě.vážim si tvejch komentářů. seš faájn Marcelo..;-)
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku