trocha marihuany...
přidáno 08.07.2010
hodnoceno 5
čteno 1359(19)
posláno 0
Vážení přátelé, na úvod bych rád položil jednu zásadní otázku:
Toť věčná otázka, kterou se zabývali již staří Křováci, již si chlupaté ohony opalovali kamenným zaříkadlem; znění toho zaříkadla bych vám rád stručně naservíroval, ale bohužel dochází písmenka. Písmenek je podle analýzy pedromotorického ústavu stolních práv celkový nedostatek; ono by k podobným situacím nedocházelo, kdyby si každý kámen dával pozor na svoje stádo želv. Já si nejsem jist ani existencí mísy s květinami. Vivat oheň přívětivosti! Ať žije svoboda a lidská dobromyslnost, včetně všech relevantních podsložek. Z gejzíru lidských emocí tryská melounová marmeláda. Obsah krabičky je mírně cítit zátkou. List jemně dopadl na zem jako stonožka, která přesvědčila sama sebe, že má stejnou schopnost jako potápka. Nechť je kolo proměnnou q a nechť q je prvkem množiny zahradních květin dodávaných společností Baum und Frau, pak také dvojité é neplní svoji funkci fixačního manažera velkého domu na předměstí bubliny z Marsu. No k tomu mohu říct snad jediné, ale to jediné má charakter neslyšitelného zvukového seskupení, takže jediným efektem tohoto úkonu by bylo něco, co už jsem jaksi zapomněl. I petrklíče jednou za rok vyrostou, tak proč by nemohly jahody zmodrat? No to mi někdo vysvětlete! Ono není vyrážet jako zarážet, no podívejme se třeba na příklad dvou kolopolmých vysočin tyčovitého tvaru, taky nepotřebují cukr, a přesto se ještěrka sama od sebe nepřehřeje. Já bych to neviděl takhle jednoznačně, protože v pravdivém archetypu nažloutlé cukety se vyskytují těžko identifikovatelné předměty kulovitého tvaru. Když klaunova fajfka stojí na hlavě, klaunův papoušek se domnívá, že vidí zelenou zář vycházející ze zeleného bodu. Absurdní je všechno jako celek v hlavě zmateného jezevčího filozofa, absurdní není nic v hrobě vzrušení zabitého fádním stereotypem obyčejných nektarových dní. Dní s pokleslým charakterem. Dní prázdných, jen řídce vyplněných krevetí kreativitou. Čokoládové kousky volně se vznášející v sušence mohou zapříčinit změnu ve struktuře systému Obecná pravidla volnočasového mačkání citrusoidů. Na této práci se podílí společnost F&Entertainer a dobročinný spolek vysloužilých zahrádkářů, a vlastně jenom díky tomu mohla v kašně na náměstí Utrpení v Borboňově téct šmoulí zmrzlina. Ač je možné, že některé konstrukce nejsou zcela jasné, konstelace okousaných nehtů na starém červeném kanapi nás ujišťuje o tom, že kovová destička s průřezem jako díra si nelehne ani při použití Raindayovy terapie Padající voda. Musí stát, chudinka. Nezoufejte, nic není ztraceno, jen růžové klubíčko bavlny v lužním lese, ale to kromě třech vypelichaných koček nebude nikdo postrádat. Aby bylo možné načerpat nových sil, je třeba přestat dělat uzly na niti, ale rozkrýt smysl života indulony. A závěrem bych řekl jenom několik krátkých slov. Oj, úl, len, úd, bez, pyl, pes a zkrácené kladivo.
přidáno 03.08.2010 - 22:22
Zajíčku, ty už to nehul...
přidáno 12.07.2010 - 16:15
Nerozumím větě "Jen slovama trestá."

Mně právě ten začátek přijde slabší.

Taky se mi to líbí, a to natolik, že jsem to četl už aspoň 50x. :)
přidáno 11.07.2010 - 18:37
Ještě že to nikoho neobviňuje. Jen slovama trestá :-))
Na začátku to graduje pak se to ztrácí v balastu slov. Jinak nápadité.
Líbí se mi to.
přidáno 08.07.2010 - 21:44
Jeee! xD Matousek xD Nejlepsi je ten zaver; Oj, úl, len, úd, bez, pyl, pes a zkrácené kladivo. xD
přidáno 08.07.2010 - 17:48
Vtipné.

Docela nedávno, nějaký neznámý kluk nám u přehrady nabízel jointa. Kupodivu ho všichni slušně odmítli. Bylo mu to k smíchu.

Kdybych kouřil, asi bych neměl zábrany.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
surrealizmus : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : ABSOLUTNĚ O NIČEM
Předchozí dílo autora : Óda na školu

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku