61.77
hodnoceno 17
Včera jasno, dneska zataženo. Měsíční blatouch tančí seno!
kategorie miniatury/ostatní
čteno 607(32)
posláno 0
Na šrotové trávě
sedí na ježkovi.
Klepe houskou, právě
předvčírem. Snad, kdo ví.

- Co děláš, malý?
- Vidíte, tam?! No tam, ta zebra!
Na všechny jsem si pověsilo psaní.


Zúžila uši, pak
nahlas tiše předla.
Lokla si z kabely
sešité z mých dlaní.

- Jsi blázen!
- Jsem měsíční blatouch a tančím seno,
ženo!
přidáno 11.06.2018 - 12:41
shane: zase vedle.. už nemluv, prosím tě :)))
přidáno 11.06.2018 - 12:40
Amelie M.: Nj, ale ty jsi mladá holka, co se ještě ráda předvádí, já už postarší pán, co má rád, když věci spolu ladí...Co dělá s lidmi absence jakéhokoli řádu, vidíš kolem sebe! :-)
Měj se krásně! :-D
přidáno 11.06.2018 - 11:52
shane: no, vidíš.. a mně to takhle vyhovovalo.. přijde mi, že díky tomu je tam mnohem více zajímavějších a mnohem méně upjatějších děl.. co člověk......
přidáno 11.06.2018 - 11:46
Amelie M.: Není zač! Však jsem to taky nakonec netipoval, napadlo mne to jen kvůli obrázku, jedinému v soutěži! Jinak téma by nebylo absurdní, pokud by to zůstalo jako čtyři povinná slova. Z toho mohly být krásné verše třeba o sekáčích, co po práci tančí s vílami za měsíčné noci a potůček o tom zpívá svým křišťálovým hlasem blatouchům! Absurdní bylo to, co z toho Lukio udělal svým pokynem, že slova nejsou povinná, přitom mít tam aspoň dvě by nikoho nezabilo! Mohla být legrace! Moc to rozvolnil a pokyn: tak piště, co chcete v tom udělal chaos! Fakt jsem nepochopil ten výběr slov, když nakonec nebyl závazný a jak jsi viděla třeba u Orionky, někteří to vzali doslova...:-)
P.S. Máš můj obdiv, jak jsi úspěšně tipovala autory! Já všechno obodoval, uhodl Zamilu a dal pár komentíků, ale jinak jsem si užíval stavu vv. Stejně se mi díky zlozvyku nechávat to na poslední chvíli nepodařilo vložit, co mne napadlo v Kameňáku (to je rybník!), takže jsem byl mimo hru o místo v první desítce! ;-)
přidáno 11.06.2018 - 07:33
shane: tipovat mne na tak slabé dílo? no to díky za důvěru! :D jinak ano, tato báseň měla působit přesně, jak říkáš.. absurdní téma, absurdní pojetí.. nevidím v tom problém
přidáno 10.06.2018 - 23:23
Tak tady bych autorku neuhodl, tipoval jsem spíše to s obrázkem blatouchů. Kabela z dlaní je zajímavá metafora, ale jinak na mne působí dost ujetě a spíše parodicky, prostě každej pes jiná ves! Vůbec se zdá, že se tu spousta lidí předháněla v absurdních pojetích!
P.S. Máš můj obdiv, jak přesně jsi odhadovala různé autory. Já poznal akorát Zamilu a snad Homéra. A možná bych ještě trefil i stilera…:-)
přidáno 08.06.2018 - 00:38
Orionka: jak, jako odfláklé? víš jak jsem se na tom nadřela? nejmíň 20 minut! :-/ :D a dokonce jsem i počítala slabiky! někde.. :)))

díky moc! :-))
přidáno 08.06.2018 - 00:27
Můj favorit. Dada v krystalické podobě. Ale přišlo mi nápadité, leč poněkud odfláklé, proto až druhé místo.
přidáno 08.06.2018 - 00:26
Zamila: no jasně, že jsem to téma pojala o něco lehčeji, ono šlo o život nebo?? epidemie upjatosti zachvátila svět :-/ :)))

a ten konec? no ten tam je echt naschvál! měl čtenáře rozladit svou stupiditou, což se povedlo, jak vidno :))) takže tak, díkes :)
přidáno 08.06.2018 - 00:21
štiler: čau! - od tebe bych tedy čekala větší pochopení, co se týká procent :D
přidáno 08.06.2018 - 00:20
Mlčeti Zlato: tak to by mě nikdy nenapadlo, že zrovna tobě se bude líbit, díky :-)
přidáno 08.06.2018 - 00:20
Ginnare: díky :))) však jsem se snažila :D
přidáno 08.06.2018 - 00:19
ech :)) všem, kdo tu zanechali nějaká písmenka vážně děkuji :))
přidáno 07.06.2018 - 21:50
hau
přidáno 06.06.2018 - 21:51
Nejvíc se mi líbí asi anotace :-D Né, tak ještě se mi líbí předposlední strofa. Ta kabela z dlaní, to je fajn :-) Má to obrazotvornost, ale na mě je to někde šílené až moc :-D A závěr to kvalitou dost zabil. Prostě spíš mii přijde, že si tady někdo ze zadání spíš dělá srandu, takže to není vůči snaze ostatních soutěžících fér. Takže tak :-) Nicméně účast v soutěži oceňuji :-)
přidáno 06.06.2018 - 09:28
Hodně, hodně, hodně chválím a líbí se mi.
přidáno 01.06.2018 - 06:01
to je můj šálek kávy... čaje... chaosu... :-)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Vyzpívané stropy : [61.7692307692] | trvalý odkaz | tisk | pdf

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku