Stejně nikdy nevím co mám těm babám psát, zvláště když vypadají jako dokonalost sama. Ty musíš být, ale neuvěřitelná kráva, když s takovým ksichtem máš za potřebí opruzovat seznamky. Co?
přidáno 12.05.2010
hodnoceno 11
čteno 1923(33)
posláno 0
Po posledních kopačkách se zas moc pěkně válím po dně,
kam mě ta poslední s radostí poslala. Ženská je zas pomalu a jistě nereálný cíl. Na lovení bab po netu už vážně nemám.
Dohadování se o jejich a nebo o moji dokonalosti. Prostředí falešných úsměvů, pravdivých lží. Stejně nikdy nevím co mám těm babám psát, zvláště, když vypadají jako dokonalost, když mají fotky jak od profi fotografů a předvádějí se jak modelky. Ty musíš být, ale neuvěřitelná kráva, když s takovým ksichtem máš za potřebí opruzovat seznamky. Co?
Ještě větší nuda než denodení honění péra.

Ozveme se mi holčina, jak žiju a jaký jsou novinky,
už jednou jsme se viděl, zhruba před rokem,
dobře jsme se střískly v jedný pizzerii, já pil dvanáctky, ona lambrusko. Pití zakončila větou, už nikdy se nesmíme vidět, takhle se opít. To je trapas. Proč trapas? Takhle já žiju pořád. Mimo realitu.
Pak šla nakupovat s nějakou kámoškou do teska a já si šel vyhonit péro. Ptá se jestli nezajdeme na jídlo a pití? Proč ne.
V práci končím po 19 hod, pak bych stejně jen čuměl na porno s anorektičkama a nebo šel do baru hrát fotbálek. Mám za ní dorazit do Letňan. V metru ji píšu, že jsem slepý jak patrona, tak si mě bude muset najít.
Najdeme se.
Stojíme na zastávce, říká: ty musíš strašně lhát?
Lhát a jako proč?
No v těch povídek vypadáš strašně nabušeně a sebejistě a ted
tady stojíš div se mě nebojíš.To se tě teda bojím.
A jaký máš rád sex?
Co?
Takhle tvrdě a rychle to na mě vybalit? No ať vím do čeho jdu. Dneska večer se s tebou vyspím. Hezký sakra, do čeho se to řítím já?.. Teď utéct by nebylo srabáctví, ale jsem srab proto stojím jak zařezaný, a bojím se pohnout, jen kouktem oka sleduju čas, než nám pojede bus, do její části prahy. Potřebuju panáka nebo se snad ještě rozklepu. Prý jsem se ji při první schůzce před rokem vůbec nelíbil. Proč je to tak? Že ji teď přitahuju. Mě při první schůzce taky zrovna neosilnila,
teď při druhé.. hm se ji asi ještě víc bojím.
Uvidíme jak dostojí svým siláckým řečem,
moje teorie proč to tak je, koluje jen v moji hlavě,
„oba jsme zas o trochu víc zoufalejší než před rokem“.
V hospě si dáváme pěkně do nosu, přistoupil jsem na její hru,
piju lambrusko, rozsekává mě otázkama okolo sexu, kde, kdy, jak a proč? pak se dostáváme k tomu na jaký kdo kouká porno,
ještě že vedle našeho stolu nikdo nesedí, už by nás dávno zavřely za obscéní řeči na veřejnosti, zvláště řeči o zoofilním pornu trhnou i číšníkem, co dovalil další lambrusko.

Otevírá dveře bytu, v před síni si zouvám boty i s ponožkama,
to musí bejt vůně po 12-ti hodinách v práci. Jdu za ni do jejího pokoje, kde je jen obrovská postel, nefunkční telka a knihovna
s dvd, knížkama a šmiňkama. Účelně zařízený pokoj, hned je každýmu jasný co se tady asi nejvíc vyvádí, ze zad shazuju
batoh a jdu za ni do kuchyně, snaží se otevřít láhev lambruska, říkám já to zvládnu, beru ji z ruky láhev a nůž. Vracíme se do pokoje. Tak co sprcha, kdo do ni půjde dřív?
Odchází. Čumím po pokoji, sakra do čeho jsem se to zas namočil.
Koukám jestli nemá náhodou pod postelí kostlivce.
Není tam.
Škoda.
Tak z tohohle se už nevyvléknu.
Vrací se, jde k oknu, zapaluje si cigáro, já se odebírám do koupelny kde si ve sprše drhnu koule. A mluvím ke svému polostopořenému penisu: Tak tohle nebude jednoduchý, tahle ti dá pěkně do žaludu až z tebe opadá zbytek neostříhaných chlupů, seš si toho vědom? Ví přesně co chce a jak to chce.
Kurva posloucháš mě vůbec, ty malej sráči, to jen ty mě vždycky dostaneš do všech problémů. Bez tebe bych byl jedním z nejštastnějších lidí.Tohle nemá cenu. Osušuju se. Přicházim do pokoje s osuškou omotanou kolem pasu, aspoň zakrývá přebytečné špeky. Lehám si vedle ni, bereme si sklenice připíjí me si. Pokládá sklenku. Já ji rukou zajíždim pod noční košilku. No ty ses, ale na mě vrhnoul a od spoda, hned je vidět o co ti jde. Vrhnul? Vždyť to je takový nevinný osahávání.
Ne jen koukám jakým mě chceš překvapit spodním
prádlem, ale ty žádné nemáš. Svoji ruku vedu víš. Porozuje mě. Super, jsem jak panák ve výkladní skříni. Nadzvedám ji noční košilku a dost nešikovně ji líbám prsa a bradavky, tuhle velikost neznám, svoji pusu vedu po bříšku dolů, zkouším ji lízat a jen slyším, taková technická poznámka, víš lepší by bylo kdyby sis lehl rovně... tak na tohle nemám. Moje ego a cokoliv dalšího je už beztak zašlapaný. Stejně jsem nevěděl co s tím, bylo tam nezvykle moc záhybů a ztrácel jsem se. Lehám si vedle ni, natuju se pro krabičku kondomů, navléká mi kondom. Vylezám na ni, první kolo prohrávám docela brzo, ani druhé není o moc lepší.
Po hodině pro ni asi dost nudného tělocviku slyším:
Měl bys začít běhat, abys měl nějakou fyzičku, vždyť nic nevydržíš.
No víš, je už dost pozdě, a jsem vážně utahanej.
Neměli jsem skejsnout v ty hospodě tak dlouho.
A nevypadáš vážně moc dobře, radši toho už necháme, nechci ti ještě volat záchranku. Je radost tohle konečně od někoho slyšet.
A navrhuje že ani jeden o tom nebudeme o psát jo?
Bude to tak fér.
Kurva vždyť jsem úplně obyčejnej ješitnej chlap,
už bych se měl konečně urazit a vypadnout.Třeba ji o to jde.
Nejsem dokonalej, taky potřebuju slyšet jak jsem dobrej,
zvláště v posteli, seru na to, přiznávám jak dobře mě zvlálcovala.
A to doslova. Usínám.

Ráno se probouzim a moje péro taky,
potřebuju se vychcat, ale jsem liný vylést z postele.
Přituluju se k ní, pochvili ji rvu péro mezi půlky.
Tak sexuální pudy jsou silnější než chcací.
Rána a dopoledne bývají pro mě lepší, první ranní kolo nebylo špatný. Dávku semena jsem ji hodil na zadek.
Druhý a třetí kolo je, že mi ho vyhoní.
Prej těch kol v moji povídce napočítala 9,
tak je zvědavá jestli to zvládnu a nebo jen kecám.
Potřebuju aspoň pár minutovej oddych.
Ty už zas nemůžeš jo?
Teď jako teď ne, ale za 5 min tomu může být jinak.
Nevím jak jsem od svého nemůžu dostal až po to,
že poprvé v ruce svírám vibrátor.
Dostávám přednášku kde a jak se to zápíná a ovládá.
Tak tohle mě má nahradit, když už nemůžu?
Tak se ukaž, hajzle, zapnu ho a čekám kdy mu dojdou baterky.
Další část přednášky je věnovaná tomu, jaký je rozdíl mezi chlapem
a chlapem na baterky, že se shodly s prodavačkou ze sex shopu,
že si na vibrátor dá velice lehce zvyknout a pak už to s „normál“
chlapem stojí za prd, protože to jsou úplně jiný pohyby.
Vibrátor ji pomaluju vsunuju do její lasturky, zkouším jak
hluboko se dá až zastrčit. Ty jo on se tam vejde celej, komentuji situaci. Jo vejde, ale ke konci je to už nepříjemné. Vytahuju ho ven a dráždim ji o něco víš, okolo klitorisu. Zas vibrátor krásně vklouzne dovnitř, otočím s ním a nechám ho vyvrnět ven. Říkám: tohle by se dalo použivat jako sbíječka pro trpaslíky. Děláš s tím jen kraviny, dej to sem, a mého novýho kámoše zahazuje na zem. No počkej, chtěl jsem si s ním dát pivko na seznámení. Přikazuje mi lehni si, poslouchám ji, bere mi ho do pusy, je jemná, moc hezky si s ním vyhrává, hele měla bys toho nechat, je to moc příjemný a pak mi to bude chybět. Ani jeden z nás neodhadne správný okamžik výstřiku, kapka mi doletí až na rameno. Hm slušný dostřel. Okomentuje. Nasazuje mi kondom, nasedá na mě. Píchání bez konce, první náznak toho, že bych se ji mohl v tohle kole vyrovnat. Několikrát se převracíme, zas je na mě, vypadává z tempa, začiná mě to pálit, a nemám vhodný lubrikant, budeme toho muset nechat, ok, jasně, ale nějak nemám odvahu ji říct, že by mi ho mohla na závěr pěkně vykouřit. Vypadá, že už toho má taky plný kecky. Vystřídáme se ve sprše. A hele tohle naše dovádění bych viděla remízu jo? Na remizu? Dostal jsem pěkně na prdel, tak pět ku jedný.

Stojíme na zastávce, nevím jak se ji mám zaptat, kdy se zas
uvidíme. Kecám nesmysly, to je ale pěkně a blbě se směju...
em .. kdy se uvidíme?
Ty mě chceš ještě ještě vidět?
No jasně nenechám tě jen tak remizovat, to je vlastně pro mě prohra. A co kdybys řekl, bylo mi s tebou dobře a příjemně a rád bych si to zopakoval. Ok, bylo s tebou dobře a kdy budu mít šanci dopanout lepé než remízou?
přidáno 22.11.2010 - 18:34
Až vydáš knihu, s radostí si ji koupim !!! Konečně někdo, kdo píše zajímavě !!! Opět si mě pobavil. Díky.
přidáno 16.05.2010 - 14:21
To Dack Janiels:
Pítí i fet, sex musí mít určitou úroveň,
myšlenku či energii,
jinak bych byl úplně stejný zoufalec jako ty.
O koule vůbec nejde, ale o hlavu, ty máš asi jen ty koule,
když je zminuješ :-D
už nepiš tvoje kydy mi nic nedávají.
Děkuju.
p.s: založ si když tak vlastní diskuzní téma.
přidáno 16.05.2010 - 00:10
Puero, zrovna ty, který si říkal, že si šťastný, že si konečně narazil na slušné lidi: jak můžeš něco takového podporovat?

Kéž byste ty koule neměli chlapi.
přidáno 16.05.2010 - 00:06
Deathe, pochybuji, že tobě je skutečně špatně, mně ano, doopravdy fyzicky.
Re moje sestra: no právě.
A i kdyby vypadala úplně jinak, ty se zhulíš nebo opiješ a bude ti připadat jak sedmnáctka s dvojkama, takže ani ošklivost nepomůže.
Na tvou otázku - nikdo nemá právo půjčovat druhou osobu, ani já.
přidáno 14.05.2010 - 23:33
:))
přidáno 14.05.2010 - 22:56
Druhá strana:
Death: tak co povídka: Bezvadneeeeee...Klidne to posli dal...zaver mne az dojal...k slzam nenapisu, pac ty jsem ronila uz smichy...Rozhodne te chci jeste nekdy videt, mluvit s etebou neorestanu....Radsi uz mlcim, pac bych zacala psat kraviny.
Death: super a prej máš na to napsat svůj pohled jak jsi to viděla ty ;-)
Neni co dodat...libi se mi to, nemusim psat na to svuj pohled...proste i kdyz nejsem do tebe zamilovana, mam te rada...mas pravdu, proste jsme stroskotanci na poli chatu, netu, seznamek...ale treba to nas spoji...Vsak co je lepsi, nez dobry kamos, se kterym se muzes i vyspat, kdyz se chce... :-))
přidáno 13.05.2010 - 14:18
Stylový jako vždycky... Až na těch pár překlepů... Šéfe, čti to po sobě víc :-)
přidáno 13.05.2010 - 13:02
To Dack Janiels: Při představě, že bych tě měl byť jen minout se mi dělá špatně a tvoje sestra je mi ukradená, jedině že by to byla sedumnáctka s dvojkama :-D Věk se dá upravit na dvojkách trvám :-D Tak co půjčíš?

To puero, Flash Gordon: Ta porovnávačka už tady byla a není to tak dávno, cca 2 měsíce zpátky, napsal jsem povídku Vdaná a ta dotyčná napsala povídku Svodobný, bohužel ji smazala, dávala mi tam moc dobře přes koule.
přidáno 13.05.2010 - 12:43
syrové/čtivé...nenudil jsem se..;)a souhlasím s Puerem,byla by to zajimava porovnavacka...
přidáno 13.05.2010 - 11:01
Vivím to jinak. Je to drsňačka, šťavnatá a syrová, jako dycky. A jak to tak čtu a vidím, že ta holka si i tohle přečte, ikdyž doufala, že ne, dobrý by bylo, kdyby zas ona napsala jak to prožívala ona. To by byla vtipná porovnávačka.
přidáno 13.05.2010 - 00:00
Při představě, že by tě měla má sestra byť jen minout ve městě se mi dělá špatně. A děsný na tom je, že lidí jako ty je spousta... a v Praze se dá tak jednoduše schovat...
A k dílu - to není nic, je to jen snaha šokovat.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Dneska večer se s tebou vyspím : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Spokojený lidi nemají za potřebí tvořit něco vyjímečného
Předchozí dílo autora : Emocionální výplach sraček

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
basak.venda [14], Sluníčková [3]
» řekli o sobě
Singularis řekla o ThePočly :
Přemýšlí o věcech, které se jí dějí, a záleží jí na nich. Její úvahy často mají hloubku a opravdu stojí za to si je přečíst a popřemýšlet o nich.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku