Ty jsi neuvěřitelný prase. Seš prase je ti to jasný? No asi jo a proč vlastně? Vlítnout na nějakou bez gumy. Zbláznil ses?
přidáno 12.04.2010
hodnoceno 2
čteno 1350(26)
posláno 0
S tou co mě oslovovala Death on line a Ty jsi moje postelová hračka, jsme se ještě pár krát sešli a vyspali se spolu. Sice se už z toho vytratila prvotní energie a očekávání, ale pořád to mělo jiskru. Začínalo mě to s ní bavit čím dál tím víc, i když už jsem se nikdy nezmohl na takový maraton jako prvně. Občas byla na mě drsná, a docela mě válcovala. Měla obrovský byt z kterého jsem byl nervózní, obrovský prostor, který mi naháněl hrůzu. Tak asi ne všichni lidi přežívají v kopkách 2x2 m. Po společném víkendu ji údajně začíná práce. První večer bez ní, píšu ji sms, jaký měla den. Dorazí odpověď, že nestíhá a má toho moc, prý napíše později. Člověka taková zpráva možná trochu potěší, ale na klidu moc nepřidá. Tři dny bez jakýkoliv známek, že by žila, spolubydlící se diví jako to, že noci netrávím jinde. Kde jsou ty doby, když mě uháněla zprávami „komunikuj postelová hračko“. Její nekomunikace mi moc pěkně ubližuje. Kdyby to aspoň napsala rovnou, jdi do prdele a už mě neotravuj. Čtvrtý den mi to nedá a píšu ji, že na mě pěkně kašle a nebo že mi možná zapomněla něco sdělit a nebo jsem něco nepochopil, co mi asi mělo dojít? Prý má povinnosti a menší průser, a že dá vědět později. To už jsem několikrát slyšel. Nemám zájem už znova dolejzat a shazovat se, pro jistotu mažu veškerý kontakty na ni ze svého telefonu, abych neměl možnost ji kontaktovat, když na mě příjde sentiment a smutek. Po těch společných nocích jsem si na ni začal zvykat a mít ji rád, i když né všechno bylo super a ideální, ale až shodí toho svého mini pivase, chlapy budou po ní šílet , já bych akorát šílel z toho chytrého mozku, tam se dalo nasosat ještě kvanta zajímavých věcí. Když bude chtít třeba se sama ozve, že bych byl ještě pořád tak naivní debil? Kokote dej si facku, ať se probereš. Další dny bez známek života, nevím za jak dlouho se dá předpokládat konec ničeho. Je to úplně stejná děvka jako všechny ty před ní co mě poslali do prdele. Ale ty mi to řekly aspoň na rovinu a neschovávali se za mlčení. To bylo keců jak je jiná. Zakázal jsem si vzpomínat a mít s tím cokoliv společného, i když jedna vzpomínka mi pěkně dře koule, ptala se jak to vidím s večerem? Moje reakce: jsem svolný ke všemu hospa, kino, jak budeš chtít, ale jsem na tebe nadržený, takže stejně budu celou tu dobu myslet jen na to, až budu moc se tě dotýkat. Reakce od ní: Na tobě je krásný, že jsi upřímný a jdeš k podstatě věci. Myslím, že udělám večeři, rozsvítím svíčky, napustím vanu a skočíme spolu rovnou do postele… Nemůžu se dočkat, až se k tobě přitisknu… Bude to pěkně žhavý, vzrušují mě už jenom tvoje slova, ostatně proto jsem si tě našla, kvůli slovu ,ale tys předčil má očekávání… Napiš mi něco dráždivého…


Něco dráždivého?

Dnes ráno ve spěchu
Přivřel jsem si ho do zipu
Tak jsem se lekl a za zip zatáhl
až z něj zbyla jen půlka.
A tak z malého stal se ještě menší
a ještě vykukanější.
Asi mu něco chybí, to už pomůže jen šití.
Vzala se jehla a nit a brzo bude jako dřív.
Neboj má drahá na funkčnost to nemá vliv.
Pár stehů a je jak nový, rudý,
jako by dostal bejzbolovou holí.
Snad už pochopil jistě,
Že nemá čumět po světě.
Snad se ponaučil a bude hodný
Bude dobývat pouze ženské klíny :-D

Večeře byla super, něco tak chutného jsem ještě nejedl a pak postel, byl jsem dost unavený a asi odpadl moc brzo, možná by toho snesla ještě víc. Propadal jsem pomíjivému pocitu štěstí. Kéž bych všechny ty děvky, který se mnou chrápaly, aspoň nakazil morem, aids je moc pomalej, než by zhebly, toho bych se nedočkal.
Ze sítě mě tahají dvě baby do postele, jedna je vážně vytrvalá, ta mě do postele táhá už víc jak rok, ale už na začátku jsem ji na rovinu řekl, že není můj typ a že se ji bojím, od tý doby mi dvakrát do týdne příjde vzkaz: „jak jde života srabíku a nebo ještě jsi pořád takový srab“? Poslední moje odpovědi jsou, že na ženský seru, radši si najdu chlapa, ty mě balili častěji než baby, u nich budu mít větší úspěch. Reakce od ní že se ráda dívá na dva chlapy, jak si to rozdávají a jestli ji dovolím to sledovat. Zvracel bych, ale není co. Teď se k ní přidala druhá, píše mi jak je nadržená. Jak se rozchází se svým chlapem po 4 letech, že je na ni jako hulvát a nedá se to už vydržet. Když ho vyhazovala z bytu, opila se a byla zas nadržená, tak navrhla bejvalýmu sex na rozloučenou, prý se mu ani nepostavil a já jsem ten pravý koho hledá. Zpočátku ji odbývám, že stejně nemůžu neb někoho stálého mám, i když zrovna se mnou nekomunikuje. Vždycky se sházím pouze s jednou babou, dalších pár dní čekání na něco nemožného. Píšu ji, že je mi to jedno klidně můžeme zajít na panáka, ale na víc mít nebudu a dopadl bych úplně stejně jako její bývalý. Vůbec se mi do toho nechce a hledám cesty jak se tomu vyhnout. Fuck of people. Další baba, na fotkách má zajímavý kukuč, na mý večerní pozvaní na panáky kašle. Navrhuje, že půjdeme na snídani, no to je novinka, všechno je jednou poprvé. Setkávám se s ní nedělní ráno na metru Vltavská – třetí nejoblíbenější zastávka metra pro bezďáky, před ní jsou jen hlavák (Hlavní nádraží) a národka. Místo jsem vybral já, kousek odtud teče řeka , trochu to tu znám, kdysi jsem sem chodil na ryby, že bych se snažil o romantiku? Je to jedno a úplně k hovnu, stejně to žádná neocení. Lavička s výhledem na vodu, za námi jsou vzdáleně slyšet tramvaje a městský ruch. Vybaluju snídani co jsem stačil za běhu během tří minut nakoupit v tesku než mi jelo metro. Je toho docela halda zase jsem se chtěl předvést, no převedl jsem se dostatečně, když mě nějaká starší ženská v metru seřvala, měl by jste používat deodorant mladý muži, pot z čela mi kapal na pivase a já byl rád, že na schůzku dorazím přesně. Drahá polovička měla 10 min zpoždění. Hned při příchodu ji oznamuji, jak to bylo s nákupem a jak mě v metru měli rádi. Jen se směje. Na lavičku vybaluji pečivo, obyč. i celozrnný , máslo, sýr, sladký koláče a koblihy, pití, několik druhů. Komunikace se vede okolo mě, nemůže pochopit, jak ve svým věku jsem schopen žít z ničeho a v ničem. Moje ilustrace, že člověk v ČR je neuvěřitelně zhýčkaný a vůbec netuší, jak se má dobře se míjejí účinkem. Pak přechází řeč na její poprsí a jak je obrovským lákadlem pro všechny úchyláky v okolí, sedí pro ti mě, je shrbená, z pohledu na její kozy nemám vůbec nic, už vím i velikost, jsou to pětky, no asi nejsem ten správný úchylák, ta velikost mi nic neříká, jo maximálně mě odrazuje, s tímhle dostat po hlavě, tak už ji nemám. Až moc často se směje mým stupidním kecům, to je až moc okaté, podezřelé. Dnes bych si za svůj komunikativní výkon dal pěstí do koulí. Třeba to bude tou včerejší vodkou, mám slabou kocovinu. Můj čas k odchodu se naplnil, musím do fachy. Balím nesnědenou snídani, a valíme to k metru. Večer ji píšu sms, tak co panák, není to můj typ, ale ty její kozy bych chtěl vidět ve skutečnosti, když už jsem si o nich vyslechl přednášku. Prý to necháme jak to je. Aspoň je upřímná.

Další večer mi volá J.Lo asi si přečetla moji poslední povídku – Laciná postelová hračka, citový výplach sraček. A první větou mě rozstřelí: Ty jsi neuvěřitelný prase. Seš prase je ti to jasný? No asi jo a proč vlastně? Vlítnout na nějakou bez gumy. Zbláznil ses? Spát v dnešní době s holkou bez gumy? To i vypadá, že se mi kvůli tomu nikdy nepodívá do očí. Pěkně mě válcuje, moje argumenty no jasně, víš přece, že jsem debil a strčím péro do všeho co se kolem mě mihne jsou mimo. Do prdele , drží mě pěkně za koule a odmítá se pustit. Musím ji něčím sestřelit, takhle to nejde, obracím kartu, copak ty jsi nikdy nespala s chlapem bez gumy? A hlavně kondom zní daleko lépe než její guma, navíc když to není guma, ale latex. Jo mohl bych se ty poslední postelový hračce ozvat, že by mi mohla vrátit ty zbylý dva kondomy- Durex – ulra thin, že nemám zájem sponzorovat nějakýho jejího dalšího nabíječe.
Prý je to dávno, když byla mladá , mezi 18-20 a bylo to jen pár krát, doluju z ní co znamená pár krát. Tak pár krát znamená osum krát, si ze mě děláš prdel? Mě bude moralizovat člověk co se během dvou let vychrápal s tolika chlapama co já nestihl u bab ani za celý svůj život? Ale pak se prý uklidnila, uklidnila? Mě zajímá její konečný číslo , hraje si na to, že je to intimní a soukromé, mě stačí když to zaokrouhlí na desítky, první nádech a náznak odpovědi, přes. Opraví se, řekne třicet. Vážně třicet? Asi tak. Tak to se nedivím, že po každým požaduje kondom, při jejím počtu partnerů bych z venerologického oddělení vůbec nevycházel. A rozhodně bych na kondom nespoléhal jako na lék a prevenci proti všem nemocím. Pořád nechápe, jak jsem ho mohl jen tak do nějaký narvat a vůbec ji netrápí druhá stránka věci případné těhotenství. Víš důvěra se tomu říká. Jsem debil a důvěřuju těm, co se mnou lezou do postele. Až jich budu mít na kontě třicet, budu se do kondomu balit celej. Mě dochází, že všechny baby jsou děvky, i když tvrdí opak a ještě mě budou poučovat jak žít a co je správný a co ne! Ta poslední měla za svůj sex. život víc jak 40 chlapů, v tom počtu se asi těžko dá mluvit o partnerech, další co se tváří jak největší puritán pod sluncem je na číslu přes třicet. Už chápu jak jim můžu bejt tak lhostejnej, když ty chlapy mění častěji než vložky. Tu poslední to se mnou bavilo 14 dní, pak jsem se stal starou a okoukanou hračkou. Já bych při takovém počtu, asi nebyl jiný, byl bych vynikajicí děvkař, akorát netuším kde ty děvky vzít. Zbytek večera se směju sám sobě jaký jsem debil. Když už s babou vlezu do postele je to pro mě závazek určitý náklonnosti k ní, jj jsem kokot, dinosaurus co zapomněl vymřít.
přidáno 18.04.2010 - 13:47
no, pobavila jsem se...je možný, že to vidím stejně akorát naopak?:D;)
přidáno 12.04.2010 - 11:17
Našla bych jich víc... sice podlupou ale víc:D

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Emocionální výplach sraček : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Dneska večer se s tebou vyspím
Předchozí dílo autora : Laciná postelová hračka

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku