přidáno 18.04.2010
hodnoceno 8
čteno 1111(20)
posláno 0
Největší láska je ta poslední, protože je součtem všech chyb, na kterých jsme se poučili...
přidáno 27.05.2013 - 21:36
V lásce se na chyby moc nehraje, spíš na vzájemný souznění, ale nápad zajímavej, vlastní zkušenost?
přidáno 01.03.2012 - 08:04
Je jedno, jestli jsi černej nebo bílej
přidáno 15.05.2010 - 15:19
je to na zamyšlení pěkné
přidáno 20.04.2010 - 14:42
Už podle vašich příspěvku je zjevné jak na to každý kouká jinak-to je dobře :) Bral jsem to z toho pohledu, jak se říká : Chybama se člověk učí a tady je to myšleno, že vztah po vztahu se vyvarovává věcem, které se mu nelíbily u předešlých partnerů.A proč poslední? Je to ta(ten), se kterým jste do posledních chvil.Takhle jsem to viděl já...
přidáno 19.04.2010 - 22:53
podobnú teóriu mal aj jeden môj kamoš a doteraz nenašiel vzťah v ktorom by bol skutočne šťastný... môj názor je taký, že v láske sa musia problémy prekonávať a nie si z nich vziať ponaučenie pre ďalší vzťah. Ak problém neprekonáš, tak sa vráti ako bumerang aj keď už budeš s niekym iným.
přidáno 19.04.2010 - 19:11
souhlasím s klukama! spíš bych řekla, že je to láska, která má největší potenciál vydržet, ale největší být rozhodně nemusí. Pro mě je největší láska ta, kde se neostýchám ukazovat svoje city a k tomu je prožívám opravdu intenzivně! A ne ta, kde se snažím vyvarovat se minulých chyb:)

a tady vyvstává další otázka...dá se v lásce vůbec chybovat?;)
přidáno 19.04.2010 - 18:08
jak řekl Dimi, takhle globalizovat to přece nejde...každý pes, jiná ves...a sčítat chyby je blbost, člověk je nepoučitelný ;)
přidáno 19.04.2010 - 09:36
Dovolil bych si nesouhlasit... Podle mne je to individuální... Pro někoho je největší láska taková, kterou prožil např.: v 15 letech... Já nevim, protože třeba byla čistší... Bezstarostná...

Ale jinak k zamyšlení a nabízí se k tomu diskuze :-)

Jen si oprav čárku, která má bý za "chyb"

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Nejlepší láska : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Osvobození
Předchozí dílo autora : Blázen

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku