Krátkej příběh ze života.
přidáno 28.02.2010
hodnoceno 12
čteno 1097(16)
posláno 0
Potřeboval jsem cigarety a skla. Víkend má občas tendenci se pořádně vlíct a bejt nezáživnej. Tráva mi pomáhá zapomenout na denní sračky a odpoutat se od toho všeho zla, do vlastního světa, kde jsou jen moje nápady a moje blbost. Ničí jinou blbost nepotřebuju.
Zalezl jsem do první trafiky která byla po cestě. Vevnitř to bylo větší, než v klasickejch trafikách. Dalo se tam koupit i jídlo, pití (alko, nealko), nějaký menší suvenýry. Dokonce tam stála i směnárna. V pozadí hrála hudba.
“Červený pallmallky a tři skla. Nějaký obyčejný.“
“Dělá to stovku.“ Zaplatil jsem a strkal si to všechno do kapes a baťohu. Před východem byly takový malý šoupací vrátka s modrou šipkou ve směru ven. Jasně vám dávali najevo, že chcou, abyste tudy vypadli a zmizeli jim z očí. Samozřejmě hned po tom, co jim zaplatíte nechutnou částku za pár drobností. I prodavačka se tvářila podobně zhnuseně. Zapnul jsem kapsu na zip a odcházel. Těsně vedle těch vrátek stála starší dáma se synem. Jí mohlo bejt něco přes padesát, jemu tak deset.
“Běžte odsaď pryč. Tady nemáte co dělat.“ vyhrkla prodavačka na tu dámu a jejího vnuka, nebo co to mohlo bejt.
“Dobře, my už jdem.“ odpověděla, chytla chlapce za ruku a vyšla ven, kde byla zima jak prase. Několik stupňů pod nulou, zataženo, padaly sračky vzdáleně připomínající sníh.
“Babi, proč tam nemůžeme stát? Mě je tady zima.. mám zmrlý ruce, babi..“ zeptal se chlapec dámy.
“Nesmíme tam být. Nechou nás tam.“

Zapálil jsem si cigaretu pofidérním zapalovačem. Nikdy nefungoval na první pokus. Potáhl a podíval se na ten zkurvenej Svět, kterej mi dával čím dál tím menší smysl. Když už se ani dítě nemůže ohřát chvíli v obchodě, kde nikomu nepřekáží, jak můžeme řešit další, větší problémy. Nejdříve musím začít chápat a respektovat základní věci, abysme si mohli troufnot na ty větší, mnohem zkurvenější. Den pomalu končil a já šel na vlak s pocitem, že se pobleju.
přidáno 03.03.2010 - 16:30
třeba chci, aby se smíchalo s hovnem.
přidáno 03.03.2010 - 11:54
Reakce na: "Na gramatiku seru." To je legrační a hloupá věta. To je jako bys řekl, že vajíčko nepotřebuje skořápku. Jenže ono by se pak chudák v té kloace smíchalo s hovnem:D Není tedy obsah jako obsah, takže asi tak...L.
přidáno 02.03.2010 - 22:58
Nemám takové pochopení pro abysme.

Je to škvár... stylisticky i obsahově. Fakt sorry.
přidáno 02.03.2010 - 20:48
na gramatiku seru. důležitej je pro mě obsah.
přidáno 02.03.2010 - 19:05
Ono to asi teda nebylo úmyslem, ale samo o sobě to právě přidává na té hrubosti, která k tomu perfektně pasuje. Ano, i ty hrubky.
přidáno 02.03.2010 - 19:01
Já jsem o stylu, jakým je to psané nic neříkal, nevadí mi nespisovná a hovorová čeština. Měl jsem namysly gramatické chyby (hrubky) a špatně použité čárky v souvětí (interpunkci).
Kdyby se tyto "nedostatky" odstranily, myslím, že by to dílu jen přidalo.
přidáno 02.03.2010 - 16:37
Protože kdyby to napsal precizním čestinářským stylem tak by to ztratilo na té s-y/u-rovosti a nevím jak ty, ale já bych mu v tom případě nic z toho, co napsal, nevěřil.
přidáno 02.03.2010 - 15:40
jak se někam můžou hodit chyby, to nechápu...
přidáno 01.03.2010 - 12:31
Ty chyby se semka naprosto hodí. A možná bych trochu přitvrdil (,,Když už se ani ten harant nemůže ohřát chvíli v obchodě,") Dobrej závěr.
přidáno 01.03.2010 - 09:09
Máš tam dosti překlepů a chyb (především v interpunkci)
Jinak co se týče obsahu - dobrý.
přidáno 28.02.2010 - 23:12
díky.
přidáno 28.02.2010 - 22:33
Tyhle krátký momentky mám moc ráda, zachycujou reálnej svět. A ta tvoje se povedla, takovým tím drsným stylem se mi líbila.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Mám rád štafle a sluchátka občas taky : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Chytrý idiot

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
Žhnoucí krysa [16], BadAngel16 [13], Z.Biskup [8], endavid [2], Mikin [2], Neočko [1], trivius [1]
» řekli o sobě
zamilovana do nezamilovane doby řekla o Delivery :
Mám ráda její názory. Mám ráda její tvorbu. Kdysi jsme si hodně psaly.. a přestože jsem ji nikdy neznala.... říkaly jsme si různý věci... myslím, že bude hodně... hodně...dobrej člověk ;)
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku