přidáno 01.12.2009
hodnoceno 3
čteno 1122(23)
posláno 0
nerozhlížím se
čekám na to štěstí
až masku chladiče
žebra mi v srdce vpustí
přidáno 03.12.2009 - 16:58
a co kdybych si nedělal srandu z tématu, ale z miniatury/"legrační", třeba tohle je to, co tam nemyslím vážně? to tvoje je, legrační, to moje ani tolik bejt nemělo...
přidáno 03.12.2009 - 09:56
kdysi jsem napsal něco podobného:

Ententýky připínáčky,
Ford se řítí ze zatáčky,
dejte pozor, kdokoli,
může skončit pod koly.

Pak jsem to ale stáhnul pryč pro nepříznivý dopad na veřejnost, neb ta začala se více vyhýbat chůzi po chodníku a jezdilo se více auty, na přechod už vlezly jen maminky s kočárky, protože ty měly jistotu, že nejdřív ta auta sestřelí ten kočárek. Bylo to hrozné! Lidi začali šílet a docházelo k hromadným kolizím, děti a starci se řítili obcemi stovkou a každý se bál vystrčit při jízdě hlavu z okna! Nejhůře to odskákala zpětná zrcátka. Rádia a televize už nepřinášely jiné zprávy než o nehodách na cestách. Ve vlacích bylo narváno lidmi bez řidičáků. A pak ty anonymní výhrušky v dopisech! Spolek skautů dokonce vyhrožoval hromadnou sebevraždou a upozorňoval, že krvavá realita na přechodech je mnohem strašnější než se zdá. Každý už měl v rodině někoho přejetého. Pak jsem prozřel, že není radno si dělat srandu z vážných věcí - nejsem přece Nohavica, ten to umí - tak jsem to musel smazat a naše civilizace byla zachráněna. Na jaře už lidi zase začali jezdit na kolech.
přidáno 01.12.2009 - 18:56
pěkné.podařené..krátká jednoduchá.legrační myšlenka.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
děti, pozor na přechody, mohly by ste mě tam potkat : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : kdyby, slovo co dává naději
Předchozí dílo autora : pocta panu Básníkovi A.G.

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
Shanti [12], Oldrich [11], Sithoras [10], Mazekeen [7], Jsem [4]
» řekli o sobě
Severka řekla o black.heart :
Má srdce, ve kterém kvetou černé kopretiny....omamně voní, zůstává svá...moc si vážím našeho přátelství květinko ;)
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku