přidáno 24.10.2009
hodnoceno 3
čteno 1215(9)
posláno 0
Život je jako jízda šalinou v Brně.
Hlavas je to místo, kde všichni nastupujem a každej si může zvolit kam pojede. Nahoru dolů, vpravo vlevo, někdo přestupuje tak často, až nakonec zjistí, že by bývalo bylo snažší ject direkt. Někdy je potřeba tu šalinu doběhnout a naskočit dřív než se zavřou dveře a někdy je lepší počkat si na další, která nebude tak přecpaná. Protože cesta, po které se vydají všichni nemusí být vždycky ta správná.
V šalině se dají potkat spousty zajímavejch lidí, i když ne vždycky se mi úplně líbí to co vidím /a cítím/. Hodně lidí někam spěchá a potkávám jen málo těch, kteří si vychutnávají každičkej moment jízdy.
Pravda, občas to trošku háže, a občas vám ta milá dáma šlápne na nohu a to pak možná krapet zamrzí, ale nakonec se přeci jen nějak dokodrcáme k vytýčenýmu cíli. A když se někdo zamotá v tom složitým schématu tras - nevím, já se vždycky vracím a zkouším to zase někudy jinudy. Ale mám pár zastávek, na který trefím po paměti a sakra rád se tam vracím. Někdy jen tak z plezíru zkouším jiný cesty, jen kvůli tomu napjatýmu očekávání, kam mě to zaveze.

Brno je často rozkopaný a proto se může stát, že vás občas šoupnou na jinou kolej. Někdy se po pár zastávkách vrátíte zpět na původní trasu, a někdy to musíte vzít úplně jinudy. Občas taky spadne trolej a to pak nejede vůbec nic...
přidáno 28.10.2009 - 12:29
to mirinda - díky, určitě se to časem pokusím někam posunout - to víš, nějak mi na noťasu blbnou texťáky a tak to musím tesat rovnou sem na síť : )
přidáno 26.10.2009 - 18:21
chi... jó šaliny, to jsou skvosty...

moje jízda šalinou

jízdenku prosím?

ukažte mi průkaz

prosím

máte ho prošlý, jízdenka nebude..

tak nashle

:))
přidáno 26.10.2009 - 16:53
Líbí se mi ten nápad přirovnání života s šalinou a chvílemi jsou tam opravdu trefné momenty, ale možná by si to zasloužilo lepší zpracování. Trochu nad tím ještě posedět. Ale třeba to má být zrovna takhle, třeba je to účel, co já vím, že:-)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Život je jako jízda šalinou : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Piju
Předchozí dílo autora : Miserabl kord

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku