přidáno 23.10.2009
hodnoceno 19
čteno 2398(40)
posláno 0
Přečetl několik
rolí toaletního papíru

KDYŽ JE ČLOVĚK SÁM, TAK JE HROZNĚ NEJISTEJ
hledá druhou hlavu v davu, opuštěnej nemístnej
pokud ani jeden přítel...

Je mi pivně

Ještě si máme co říct,
ale je to podstatné?
hlavně že nemlčíme!
kapky prostatné,
ještě nám nehrozí,
jen jedna věc mě mroží,
proč nemůžu mít tebe, tebe a tebe?
Věrnost rosolu?
Povrchnost pevnosti?
Moje duše,
na šípu z kuše...

Nesolila, nesladila,
vůbec s nikým neladila,
a já jsem ji pohladil,
malinkatý vlhký cíl

Bylo mu padesátdva,
trefoval futra fernetem,
FERNET JE HUMUS,
jak to někdo může pít?

Bachratý becherovkář,
roztrhal snář,
nalévá si z kopyta,
realita rozpitá

šící stroj umastil hamburgra izolační fólií,
o tom byl tento text

Hamburk je krásnej přístav,
a ty taky,
štípu raky,
stav nestav
přidáno 16.05.2011 - 23:31
Zajímavé i když tam máš zřejmně překlepy(nic se však neděje), Je mi pivně......(asi divně), jen jedne věc mě mroží......(asi mrzí), ale to stane se.
přidáno 10.05.2011 - 22:56
1kor13: Pokud je cilem autora sokovat a vymanit se z tradicnich forem, necht to udela. Tohle se mu nepovedlo.
přidáno 10.05.2011 - 00:04
1kor13:
Nekonvenční projev, proč ne (dalo by se možná diskutovat o tom, v čem ta neobvyklost či originalita spočívá, na jakých stojí základech, ale budiž).
A tak jako každý autor má právo zvolit způsob vyjadřování (pokud neodporuje dobrým mravům a neporušuje zákony), tak má čtenář právo zaujmout k čtenému textu stanovisko (za stejných podmínek - viz předchozí závorka) a vyjádřit se, a to i v případě, že nikdo nikoho nenutí nic číst.
Nevidím žádný důvod, proč by nemohla probíhat normální diskuse nad (tedy spíše pod) nějakým dílem. Ona totiž ta neschopnost diskuse může působit nikoli tak, že je autorovi kritika jedno, ale že z nějakého důvodu diskuse není schopen nebo není ochoten na ni přistoupit. I na to má právo. Jde ovšem o způsob, jakým to dá najevo. Neboť ať chceš nebo ne, pohrdavý tón autorův v civilním projevu nesvědčí o nekonvenčnosti, ale jen a jen o tom, o čem svědčí.
A vždy, když člověk zveřejní svou práci (byť by byla výsledkem činnosti ze záliby), počítá s tím (nebo by měl s tím počítat), že "publikum" složené z různých lidí může mít různé názory. Uzavřít se do pózy nekonvenčnosti, jistě, proč ne, je to každého věc, jaký zaujme postoj.
Přijmout kritiku nemusí vždy znamenat bezvýhradní souhlas s ní. Kritika může být ale východiskem pro diskusi, příležitost pro obhájení díla, příležitost obhájit si své, a to věcnými argumenty.
A že toto Homérovo dílo přesně zapadá do jeho tvorby. Ano, to ano. A to je odpověď na otázku, proč je zařazeno do kategorie básně/pro děti?
A ještě něco: Píšeš, že je autorovým cílem nás pobouřit. Ale popravdě řečeno, to co pociťuji, není pobouření.

"Ne co dělá básník v životě, ale co dělá se životem, budiž vaší starostí." - František Halas.
přidáno 09.05.2011 - 22:59
1kor13: Obávám se, že nemáš pravdu. Rozhodně mu to není jedno. To dokazuje svými odpověďmi na komentáře.
Má-li jeho tvorba šokovat, nic proti. On pak samozřejmě musí počítat s odpovídajícími reakcemi. Kritice se nevyhne.
přidáno 09.05.2011 - 22:30
tvojegps: jayjay: Eliška Vobrubová: Drahý psanci. Je jedna veľmi dôležitá vec, ktorú si je pri hodnotení diela treba uvedomiť. Kto je autor diela? Ako zapadá dielo do jeho tvorby a štýlu? Homér je nekonvenčný. Jeho tvorba je často zameraná na to, aby čitateľa šokovala, robí si srandu z tradičných foriem, ignoruje písané aj nepísané pravidlá, ktorými sa riadia iný autori. V podstate mu je úplne jedno, že sa vám jeho tvorba nepáči, naopak je jeho cieľom vás pobúriť. ( veď nakoniec aj v profile má napísané "Kritika: Je mi to jedno..."

Takže čo od neho vlastne chcete? Toto je Homér, ber alebo nechaj tak. Nič iné aj tak nedostaneš. Toto dielo presne zapadá do celej jeho tvorby. HOWK.
přidáno 09.05.2011 - 16:46
Eliška Vobrubová: Dej mi pokoj.
přidáno 08.05.2011 - 23:34
Heuréka! Autor i s odstupem času ví, o čem (pro něj) báseň je!
A zdalipak autor ví, proč ji zařadil do básní pro děti? Zdalipak mi odpoví otázky? Či se i s nimi už vypořádal prostřednictvím reakce ze 6. 5. odpovědí na adresu tvojegps?
přidáno 06.05.2011 - 20:38
Ne, nebavi me vysvetlovat porad to same. Ale budiz. Text jsi dal ke zhodnoceni. Ja sem ti vytknul chyby, ty misto toho, aby ses nejak snazil chyby obhajit, nebo je uznal nadavas.

BASEN NIC NESDELUJE. (asi jsi to blbe napsal)
NADSAZKA TAM NENI. (muzes mi ji ukazat?)
BASEN NENI PRO DETI. (...wtf?)
TO, ZE SE OBHAJUJES, ZE'S BYL OZRALEJ NEZNACI, ZE JSI DOBREJ, ALE TO...je jedno.

A co jeste dodat? :-D:-D

(Prosim admina o zabanovani autora az po tom, co mi odpovi na koment, diky.)
přidáno 06.05.2011 - 18:11
:-D
přidáno 06.05.2011 - 18:07
jayjay: Od desíti k pěti? To víš, chci být jednička jako ty
přidáno 06.05.2011 - 17:17
Homére, Homére, jde to s tebou od desíti k pěti :-D
přidáno 06.05.2011 - 15:24
[Komentář porušoval pravidla serveru a byl smazán. Admin.]
přidáno 05.05.2011 - 21:28
Homer: jsi si jisty, ze uz to byla kocovina? Me to pripada jako zvatlani nejakyho ozraly. Nevim jesi je to dilo na presentaci, spis do suplicku.
přidáno 05.05.2011 - 21:18
Tohle má být pro děti?
Jak to v nich rozvíjí obraznost? Jak a v čem by se mohly děti s tímto textem identifikovat? Jak a čím rozvíjí jejich estetické vnímání? Čím je pobaví a obohatí?
přidáno 05.05.2011 - 21:17
Pro děti? No nevím...Nepoznávám cíl - dětského čtenáře.
přidáno 26.10.2009 - 14:01
pivně mi bylo, protože jsem měl kocovinu:-)
přidáno 26.10.2009 - 14:01
ha ha ha, doufám, že jsi alespoň zatleskal
přidáno 24.10.2009 - 18:22
Když se sebevětší blbost podá náležitě vědecky, tak se vždycky najde nějakej blbec, co zatleská, že... ;)
přidáno 24.10.2009 - 16:24
zajimavé líbí se mi ten obrat je mi pivně.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
šící stroj umastil hamburgra izolační fólií : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Karibik za knedlík
Předchozí dílo autora : STROM

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku