Dnešní svět.
přidáno 18.08.2009
hodnoceno 8
čteno 1579(38)
posláno 0
Můžu ti říct - Šukej mě!


Nebo taky.. Miluj mě.
*Stejně už v tom není žádnej rozdíl.
přidáno 19.08.2009 - 13:49
No mě se to nelíbí, asi jsem za romantika-můj názor, ale zase taková mini miniatura a tak maxi komentáře ;)
přidáno 19.08.2009 - 12:23
Libí se mi komentář TualKraplak... Ne všichni kluci jsou takoví romantici, jako ti, co jsou na Psancích... Znám to, znám... Bohužel...
přidáno 19.08.2009 - 11:27
Mas kluka co v tom nevidi rozdil? Tak si zvolila spatne.
Na svete jsou i normalni kluci. Proto si tohle premysleni ja nechavam v hlave nez to ,cpat' dospelym. Co kdyby sem vlezli rodice.
Mj. proc mas ve skoro kazdem dile neco o chlapech? To uz musi lezt pekne na mozek.
přidáno 19.08.2009 - 08:50
Naprosto souhlasím s Puero....:-)
Možná..až ti bude o pár let víc...poznáš, že měl a má pravdu.
TualKraplak:ano muži jsou různí....a těch romantiků je velmi málo, ale to neznamená..že je to dobře a že se za každou cenu musím přizpůsobit dnešní realitě. Nemusím.....je to má volba, a proto jsem tady....:-))
přidáno 19.08.2009 - 00:25
MILUJI puerovu upřímnost !
a tedy ta báseň - já sama jsem se nazývala Velepíčou / to je z jedné knihy, kde to jméno autorka vystihla vele ... / to není sprosté, to je "usouzené", musela bys tu knihu číst, nic, vrátím se k té tvé básni, myslím, že vim, oč v ní jde. Člověk je někdy hrozně naivní, viď ? a ti kluci tady jsou romantici, proto jsou také tady ,-), ví, o čem je řeč ! /viz.komenty/ ...ale realita, viď ? občas je jinde.A asi je úplně jedno, že je ti patnáct. To není tvé smýšlení, je jejich. M.U.Ž.I.
přidáno 19.08.2009 - 00:14
Tvůj názor. ;)
Vím proč to píšu, ale děkuju za názor. :)
přidáno 18.08.2009 - 22:49
Zato já bych rád věděl, proč to píšeš. Wocogou? čtu to už po šesté a nic podstatného v tom nevidím. Když si představím, že jednou by to mohlo vyjít třeba ve víkendové příloze Mf Dnes, řekl bych že jsem dosud psal samé hovadiny a začal bych všude cpát takového bezduché nesmysly. Nebo se pletu? Není to bezduché a není to nesmysl? Ale včem to má ducha a jaký to má smysl? Že by dnešní svět z pohledu oplzlé patnáctky znamenal jen honbu za ukájením svých zvířecích pudů a kašlal na lásku? To má přijmout negativní pohled nějaké holky co si myslí, že pobrala všechen rozum světa? Mám se ošklíbnout nad vším hezkým co mě potká a starat se jen o svoje přežití? Mám uvěřit, že milování je relikt z dob pravěku?

Ani omylem.

Básnička je dalším rádoby přecitlivělým výkřikem bezduchého stínu do hluché tmy. Nic převratného. Podobných jsou tu stovky.
přidáno 18.08.2009 - 22:13
Já bych v tom rozdíl viděl...Šukání je jenom o uspokojení sebe sama a nemyslet přitom na druhou polovičku, ale milování to je přijetí druhé polovičky jako části sebe sama. Kritizovat tvé dílo nebudu, ba naopak... Určitě víš, proč to píšeš. :)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Miluj mě : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Prolhaná
Předchozí dílo autora : Ukaž mi, řekni mi.

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
polibek0012 [14], Annabelle [14], KissOfDark [14], pisiprotebe [14], VolkodavKO [11], sarinka580 [7], DanaSurya [1], Ivušák [1]
» řekli o sobě
človiček řekl o "Autor"sám :
Jsme stejní,ve verších ostatních hledáme sebe,hledáme odpovědi na své pocity,emoce,lásky,bolesti trápení.Jsou verše které nás přesahují a verše které teprve rostou,přesto to píše jedna velká bytost složená z lidí,Mějme tu bytost,naše kolektivní fluidum rádi,rozvíjejme ho a pomáhejme mu.S láskou k Vám všem človíček.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku