*
![]() ![]() ![]() ![]() |
Ukaž mi jaké to je,
být poslední stojící,
nauč mě(rozeznat)zlé a dobré
a já ti ukážu čím můžu být .
Řekni to pro mě,
řekni mi to...
A já opustím ten život za mnou.
Řekni, jestli má cenu mě zachránit...
být poslední stojící,
nauč mě(rozeznat)zlé a dobré
a já ti ukážu čím můžu být .
Řekni to pro mě,
řekni mi to...
A já opustím ten život za mnou.
Řekni, jestli má cenu mě zachránit...

Ano, nisméně, nic proti, ale chápu tu básničku (už podle názvu) jako věc co mě má oslovit a vyslovit nějaké řešení, nějaký ortel na který čekáš, zda opustit či neopustit ...jenže co přesně? Je nepatřičné halit jasnou otázku do fantasmagorické tajnosti. Takhle ti přece nikdo odopovědět nemůže, leda bys vlastně o žádnou odpověď nestála, pak to nabírá takový metaforický nádech.

jako dilo pekny..jako pravda--mozna, by ta "hrdinka":) mela chtit opustit/neopustit ten zivot kvuli sobe..
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Ukaž mi, řekni mi. : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů
| podobná díla
Následující dílo autora : Miluj mě
Předchozí dílo autora : Lehčí.
» vyhledávání
» menu
literatura [58/330] tématické soutěže chodník slávy chodník hanby nápověda pravidla pro autory podpořte nás kontakt statistiky online: 0» hrátky
Rýmy Náhodná slova Náhodné věty Generátor textu --- Puzzle Oběšenec Kámen, nůžky, papír Pexeso» narozeniny
luci [17], smutnakurva [16], Španěl [16], mejem [15], Lusy [13], Vlčice Bella [5], Tereza [1], LameHand [1]» řekli o sobě
Trochublázen řekl o Leslie :Až vznikne učebnice v příštím století, jen jedna umělkyně bude v ní jistá, že nová generace otočí list a při četbě těžko skryje stopy dojetí. Básnířka mimořádná, vesmírných kvalit, z jiného asi světa, z hlavního města, nejde to slovy popsat, vím, měl bych přestat, zkrátka je dokonalá, jak víc ji chválit? Kdysi též bagatelu napsali pro ni, se spoustou je pocitů a samá krása, za mě jen dík, že jsi tu, což není zázrak, tím vzdávat hold géniu, před ním se sklonit. Na tuhle zapomenout se prostě nesmí. Pokud to snad nevíte, říká si Leslie.