Proty co trpí arachnofobií-jsem s Vámi!!!
přidáno 08.06.2009
hodnoceno 8
čteno 1282(27)
posláno 0
Slyším odbíjet kostelní hodiny. Doprdele, půlnoc. Ráno nevstanu. Zakládám spisy do šanonu a jdu spát, nemá to cenu. Vykoupat, zapít prášky a do postele.
Jedna hodina po půlnoci. Vcházím do ložnice, kde spí můj muž. Syn je na táboře, tak jsme doma sami. Sami s hromadou pavouků a jiný havěti, jak to bývá na venkově. Ležím a vnímám tmu, jen venku mezi stromy prosvítají lampy na ulici. Otočím se, zády k oknu a chci usnout.
Slyším pohyb. Otevřu oči. Na zdi přede mnou jsou čtyři stíny. Pavouk? Oklepu se, fuj.To bude zas řečí, že ho budím uprostřed noci a jen kvůli pavoučkovi!! Otočím a strkám do manžela: Zdeňku... Potichu. Nic, žádná reakce, Zdeňku, pavouk, nemůžu spát když je tady!! Nic. Rozsvítím lampičku na nočním stolku.
AAAAAAA na zemi, na nočním stolku, všude jsem byla oklopena pavouky. Všichni strnulí a bez pohybu. Nevím co se děje, ale co vím jistě, všichni mě sledují. Pomalu posouvám ruku do zádu a šeptám: Zdeňku... Teď už to neni arachnofobie, ted je to hrůza, strach, běs. Nic, otočím se a.... Můj muž nespal, z otevřených očí, z úst, všude byli pavouci. Zaslechla jsem šustot a ty černý potvory byly najednou kolem mě, čím dál blíž. A já ve svém posledním kousku života pochopila, že právě teď je konec!!!

Jano, Jano... Probuď se, něco se Ti zdálo. Zdeněk! Ježiši to byl blbej sen, fuj. Jano, byl jsem se napít v kuchyni a byl tam pavouk tak jsem ho zabil, abys ráno nejančila. Jo Jo dík, zmatená si lehám, prosím Tě , už je nezabíjej, dáme je do sklenice a pak ven, ale už je nezabíjej, třeba se jednou pomstí. - Ty máš nápady, a spi, za dvě hodiny vstáváme! Zhasnul, za chvíli už chrápal. Otočila jsem se zády k němu i k oknu. Na stěně hrál stín svojí komedii. Usmála jsem se a zavřela oči. Ještě předtím, než jsem usnula tvrdě, se ten stín rozběhl k mojí posteli.......
přidáno 17.01.2015 - 08:50
Vím jaký je to mít strach s pavouků taky ho mám. jinak povídka se mi líbila :-)
přidáno 13.08.2009 - 21:34
Čtu raději kratší texty s "hutným" obsahem. Jistě, Ali by z tohoto námětu asi udělala téměř hororovou povídku s patřičným napětím.
přidáno 12.07.2009 - 10:19
Pěkné.
přidáno 11.06.2009 - 21:34
Dobré, ale opravdu by si z toho mohla vymáčknout víc.
přidáno 11.06.2009 - 21:11
děkuju moc, potěší............
přidáno 11.06.2009 - 20:44
s chybami i bez....i tak je to správňácké a dobře napínavé.Líbí se mi to!
přidáno 09.06.2009 - 22:02
Děkuji, pavouků se bojim víc než dost, celá mě napadla,když jsem usínala a sledovala stín-jestli se pohne, vlastně skoro jako tady, chyby jsem opravila-díky- i a y je slabá stránka. výtvor vznikl o půlnoci, kdy jsem padala na hlavu únavou, ale máš pravdu, dalo by se to dobře rozepsat, snad příště až mě stíny budou zase děsit.
přidáno 09.06.2009 - 18:34
Panický strach z pavouků, to je jistě nepříjemné. Ještě, že v Tvojí povídce to byl jen sen. Ale k dílku samotnému - není to napsané špatně. Podle mého na povídku trochu krátké, jistě by se to dalo trochu rozepsat s příslušnou dávkou napětí. Chtělo by to znovu pročíst a zkontrolovat trochu češtinu (např. všichni strnulí, ty černý potvory byly a pod.) Ale třeba jsou to jen překlepy, které snadno opravíš!

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Blbej sen.... : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Jedna sladká...
Předchozí dílo autora : Tahle cesta

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku