přidáno 05.06.2009
hodnoceno 7
čteno 1068(22)
posláno 0
Mám takové malé tajemství.
A dejchat přestala jsem pusou.
A cejtit ?
/cejtim/ ...pořád stejně.

Oči schovaný pod brejlema,
...tmavejma /dej mi pokoj/
...a slunce už ňákej tejden nesvítí !

Uvnitř prázdná, nicotná
a ráda bych ti to darovala !
/jenže tys nikdy neměl rád překvapení/

Jsem hořká a není to z toho kafe.
Umění role hrát si na silnou
--HEREČKO--
a lidi uvnitř mě netleskaj...
DERNIÉRA
podívat ses nepřišel.

Trezor je hadrem na papíry,
svý srdce hluboko !
NIKDY a NIKOMU !!!!

....Když ono je to těžký,
když nerozpoznáš dvanáct
druhů modrý barvy....
..o čem si pak povídat a
milovat se za černa .....

/mohl by ses ze mě vytrhat ?? Celej, včetně chápání ?/
přidáno 11.06.2009 - 18:35
bžůů...nooo...mám ráda tyhle básničky, kde můžu používat svoji fantaziia vůbec, ALE tahle mi nejde do hlavy, vím, že je asi někde chyba, ale nedokážu si ji pospojovat, poslední dobou nehledám jenom hezká slovní spojení, ale i spojení obecně a nevím proč, ale každá "sloka" a někdy i každý řádek by mohl patřit do jiné básničky a nic by se nestalo, jinak některé obraty fajn moc, pro mě příště míň obrazností a obrazů...pořád to ale patří mezi věci, které něco dokážou říct:)
liz
přidáno 11.06.2009 - 15:12
Hmmm chtěl jsem taky napsat, že se mi líbí pasáž s barvama, ale potom jsem si přečet puerův komentář. :) Jinak nespisovnost mi nevadí... Spíš... Chybí mi tam něco víc, než jen výkřiky do tmy.
přidáno 07.06.2009 - 13:15
Mě se líbilo to o těch dvanácti druzích modré barvy. Jinak to ale není pěkné. Přenesu se přes ty hrozné pragismy jako CEJTIM - možná jsem trochu posedlý češtinou a spisovnou, ale to bude tím prostředím, protože po mně ji taky vyžadují lidi okolo proto cejtim neakceptuji. No a všechno co je v rovných závorkách ze zásady nečtu, obvykle tam není nic světoborného. Za nikdy a nikomu byť bys dala sebevětší počet výkřičníků, stejně to budu číst potichu, no a o prázdnotě se vůbec nebavím, pod pojmem prázdný člověk si buď vybavím vycpanou figurínu bez vnitřností nebo bezduchého tvora co se trápí tím, že je je vrahem. Tahle pocitová prázdnota je absurdní nesmysl bez kouska reálného prvku. Připouštím, že poezie je jeden velký nereálný prvek, ale o duševní prázdnotě tady čtu v každé druhé básničce, takže se těším na ten historický okamžik až někdo z psanců opíše tuhle prázdnotu jinými slovy a dá ji jiný kabát. Básnička by byla aktuální tak před sedmi lety, teď mě to neoslovuje a předpokládám, že mě to oslovit ani nemělo.
přidáno 06.06.2009 - 13:21
nenašel jsem nic, co by se mi na ní nelíbilo, tak jen trapně napíšu, že se je skvělá...

ale přece jenom, nesmíš mít chlapům za zlé, že nepoznaj 12 druhů modrý barvy... Víš chlap rozlišuje maximálně tak 16 barev... (a v barvách jako lososová a růžová prostě nevidíme rozdíl) :-)

No nic to nic nemění na tom, že se mi líbí...
přidáno 05.06.2009 - 15:35
má úžasnou atmosféru....výborný
přidáno 05.06.2009 - 15:21
libi se mi ta cast s kafem, hereckou a tak. ta je vyborna.
přidáno 05.06.2009 - 13:44
Rozehrálas krásný divadlo, radost si počíst. Pár řádkům ještě stále přicházím na kloub, snad se zadaří... :-)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Divadlo : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Narozen (y)
Předchozí dílo autora : POKORA svobodě

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku