přidáno 21.04.2009
hodnoceno 2
čteno 1210(6)
posláno 0
Vzácné jako perla

Když budeme přemýšlet nad tím co je v životě velmi vzácné zajisté nás napadne tisíce přirovnání. Zdraví, štěstí, láska. Ano, to vše vzácné určitě je. Vzácnější jako perla je, ale v dnešní době přátelství, bez výhrad, bez otázek. Vzácné je když máme člověka na kterého se můžeme stoprocentně spolehnout a jsme ji jím jistí. Mnohdy tvrdíme, že máme spoustu přátel, ale kolik jich vydrží a stojí při nás, když se dostaneme do těžkých situací. Kolik jich přijde a nabídne pomocnou ruku a jsou nám oporou a průvodcem? Přítel je ten, kdo nás má rád i když o nás ví vše. Zná naše chyby a selhání. A přesto zůstává. Dokážeme tento přístup ocenit a zachovat se stejně? Samozřejmostí je, že přítel neočekává návratnost své vstřícnosti, ale my bychom měly nad ní přemýšlet a zvažovat. Nemusí to být vždy pro tutéž osobu. Přátelství je vzácnější jako láska, protože umí odpouštět, chápat a vracet se. Přátelství nezraňuje a od přítele sneseme kritiku daleko lépe, než od toho koho milujeme.
přidáno 21.04.2009 - 14:48
dobrý přítel je drahokam, je jich málo ....
přidáno 21.04.2009 - 06:48
Jo Ivet, svatá pravda, kde ale takové přátele vzít??

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Vzácné jako perla : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Jsou trochu jiné
Předchozí dílo autora : Nadějná

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku