...
přidáno 14.02.2009
hodnoceno 0
čteno 779(5)
posláno 0
Dorazí až k policistům, a už se jich zeptá, zda jsou schopni jí pomoct, nebo se míní dál procházet po lese. Opustit jí byla podle Daniely chyba. Jeden s policistů přivolá vysílačkou hlídkový vůz a dodá, vezměte sebou nějaké boty. Pořád stojí u toho kmene a čekají na hlídkový vůz. Tomáš schovaný v kmeni tuší, že už nemá úniku ze svého úkrytu. Ale pořád vyčkává tiše a spoléhá na blbost policie. Tak sice vypadá, že do pěti napočítat neumí. Ale zato umí dobře klamat. Dovedou sice i jiné věci, dobře pokazit. Ale rozhodnutí najít Tomáše jsou naprosto hodně.
Je poledne a přijíždí hlídkový vůz. Hlídka předá trýzněnou osobu svým kolegům a chystá se pokračovat v pátraní.
Pčíík, náhle ozve se někde hodně poblíž. Všichni se rozhlíží, odkud to mohlo být. Nikoho nenapadne, že je to z kmene stromů, kde je ukryta hledaná osoba. Daniela si nasedne Do hlídkového vozu. A ten se rozjíždí. Náhle si všimne pohybu v kmeni stromu. Řekne strážníkovy, co viděla a ten ji osočí, ať si nevymýšlí a ať čeká, že jí dovezou domů. Daniela byla vždy slušné děvče A tak si zamumlala pro sebe. „Aby ses nepo…. „ A odjeli. Hlídka šla směrem zpět k cestě. Jeden se náhodně otočí a uviděl Tomáše jak se krčí v kmeni stromu. Zahlásí do vysílačky, že jej nalezly v kmeni stromu. Auto prudce zastaví, Kola pískají a se všema v autě včetně Daniely to zacloumá. Policista se k ní otočí a blbě se podívá. Daniela vylekaná, co se zase děje, se ptá. Co se přihodilo strážníku. On odpoví “ Byste mohla dělat u pátrací čety,“ když hnedka všechny vidíte. Unavena slušná Slečna, hladová a skoro promrzlá mu odpoví. „ Můžete mne konečně odvést domů? Nebo je potřeba vykácet les ať taky najdete cestu. Policista se ušklíbne, nastartuje auto a odváží jí domů. Hlídka zatím spoutala podezřelého a čeká na jiné služební auto, které ho má odvést k výslechů a identifikaci podezřelých. Kterou má provést Daniela.

Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Na poslední chvíli 6. díl : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla


Předchozí dílo autora : Na poslední chvíli 5. díl

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
wp-hasan [16], Weichtier [15], Joanne17 [15], Deviant [14], Elivei [12], Klaron [11], Mamka [11], shizuko [8], Ann(ah) [8], človiček [6], Antek [3], andrew_maxwell [1]
» řekli o sobě
Nikytu řekla o Tom Cortés :
Pan Textař, a taky skladatel a zpěvák. Je znát, že je z oboru a umí. Píše velmi dobře a nápaditě. I jeho písně jsou dobré. Rozhodně stojí za pozornost. Doporučuji. ;-)
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku