Ze života. Zííív.
přidáno 09.02.2009
hodnoceno 1
čteno 2789(6)
posláno 0
V úterý si jdu pro novou průkazku na autobus, neboť ta stará přestala platit. Ulice jsou vymydlené předčasně jarním sluncem, které neúprosným tahem mete pavučiny sněhu pryč ze silnic a trávníků a přísným zrakem hledí na studený povrch chodníku. U školy stojí několik postav, po americku oblečených posluchačů hip hopu, provádí důležité kroky ve svých širokých kalhotách a otáčí kšiltovkami, v podpaždí drží skateboardy a hovoří o bídě společnosti slovy ze svých oblíbených písní, majíce jejich rytmus v těle i v mysli, v každém pohybu a gestu. Jsou většinou drobní, plavovlasí, občas zahlédneme ale i ramenaté, holohlavé typy. V kanceláři pracuje jedna hloupě vypadající paní, na kterou nemluvím zřetelně, protože mi nerozumí. Nakonec se ale dílo podaří a rovnám si zcela vyplněnou a již funkční průkazku do pěněženky. Popojdu od budovy kanceláří trochu dále, kde jsou nastupovací ostrůvky autobusového nádraží. Lidé stojí, dívají se na hodiny v malém parčíku, od nějž blízko je trafika; ti, kdo se dají do hovoru, jsou následně odvezeni kulatým, bělomodrým autobusem, který je už vysadí v Hředlích, v Hvozdcích, v Otmíčích, v Komářově; nastupuji do svého a po zaplacení řidičovi za jeho službu usedám na místo v prostředku vozu, blízko k okénku, a můj batoh mi na sedadle dělá společníka.
přidáno 10.02.2009 - 00:21
na nadražích se dějou věci:-)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Průkazka na autobus : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : usnout se snažím
Předchozí dílo autora : Vánice

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
polibek0012 [14], Annabelle [14], KissOfDark [14], pisiprotebe [14], VolkodavKO [11], sarinka580 [7], DanaSurya [1], Ivušák [1]
» řekli o sobě
zamilovana do nezamilovane doby řekla o Severka :
Slečna.. co ji vůbec nemusíte znát osobně, abyste stačili pochopit alespon tak důležitou věco, jako je její světluškovské poslání... :)
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku