pokračování predešlé částí
přidáno 08.02.2009
hodnoceno 2
čteno 1589(9)
posláno 0
Dívka procitá. Otvírá oči. Dívá se kolem sebe a uvidí mladíka v černé masce jak leží vedle ní. Vyčerpán a mozolem na rtech. Pomalu dýchá. Dívá se na něj a pomyslí si, nač má tu kuklu na hlavě? Kdo to asi je? Opatrně mu sundá kuklu z hlavy, a lekne se. On jeto sám trýznitel. Poznává ho, uvidí u sebe kus malého ocelového lanka a sváže trýznitele do kozelce. Svázaný chlap se probere. A dostane se ze zajetí. Ruce i nohy měl neodborně svázané. Dívka už mezi tím vyběhla z budovy jen tak ve spodním prádle a bosá. Trýznitel jí začal hledat, kde asi je? Vybíhá z budovy a rozhlíží se. Nadarmo běží nalevo od budovy. Běží co mu síly stačí. Ale moc jich nemá z oživování. Běží ale dál. Padá na zem jako nemehlo co neumí běžet. Dívka je mezi tím na opačné straně a vybíhá z lesa. Polonahá, spíš skoro svlečená vbíhá na cestu a beží dál. Uběhne asi kilák a náhle se střetne s trýznitelem. Ten jí chytí, hodí do lesa. Kutálí se po listí. A křičí. Nikdo ji však neslyší. Je daleko od města. Leží na zeni, promrzlá, poškrábaná od klacků ze stromů leží nehnutě na zemi. Trýznitel se nad ní naklání a chytá jí za ruku. Zvedá ji. A strhává z ní zbytky oblečení.
přidáno 09.02.2009 - 22:32
Ahojik.. jj je jsem to opomenul opravit. diky za upozorneni
přidáno 09.02.2009 - 15:36
Není to náhodou na poslední CHVÍLI !?

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Na poslední chvíli 2.díl : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Na poslední chvíli 3.díl
Předchozí dílo autora : Na poslední chvíli

»jméno
»heslo
registrace
» nováčci
Mari
» narozeniny
Shanti [12], Oldrich [11], Sithoras [10], Mazekeen [7], Jsem [4]
» řekli o sobě
Mitzi řekla o LoveWillTearUsApart :
Byl jednou jeden sladký sen, který vlastně možná ani nebyl tak sladký... Na to, abych pohádku dokončila, nemám nervy, zbývá mi jich už jen na snění.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku