volné pokračování, kde dívka opět utíká, a snaží se schovat.
přidáno 09.02.2009
hodnoceno 4
čteno 974(9)
posláno 0
Nahá dívka se slzami v očích se snaží bránit trýzniteli údery na tvář i na jeho hruď. Trýznitel mezitím nabral sílu a dostává se do vedení, ve kterém krotí dívku a opět ji zavazuje ruce. Při snaze udělat uzel, dívka zakloněním hlavy udeří trýznitele do obličeje zátylkem hlavy. Krev z nosu nenechala dlouho čekat a tryskem se spustila. Vyděšená dívka, na nic nečekajíc dostává se z nezavázaných pout a trýznitele opět udeří, kopne do slabin. Trýznitel padá k zemi. Dívka z něj sundá kalhoty a tričko, kupodivu má čas se i obléct do těchto dvou věcí. A opět utíká. Napůl svlečený trýznitel se po nějaké době zvedne a opět běží za ní. Po pár minutách jí dohání. Dívka se přestala orientovat v místech kde je. Prásk a padá k zemi. Trýznitel jí udeřil větví, přes záda. Omráčenou jí bere a odnáší zpátky do budovy, kde byla dříve držena. Po cestě nazpátek, se dívka tíhou pronáší a tak jí pokládá na zem a odpočívá. Dívka, která je nějakou dobu při vědomí využije momentu trýznitelovy nepozornosti, rychle se zvedne a utíká nějakým směrem, neznámo kam. Trýznitel vyčerpaný opět za ní.
Blíží se večer. Každou sekundou se stmívá a dívka nachází velký dutý strom, do kterého se schovává. Tiše naříká ať tato noc. Toto běsnění rychle skončí. Dřepějíc pomalu usíná v kmeni stromu. Trýznitel zmateně pobíhá po lese a snaží se jí najít. Po dlouhém hledání usedne u velkého stromu a odpočívá. Netuší , že je opřen o strom, kde spí hledaná dívka
přidáno 09.02.2009 - 22:42
diky za rady.. nejsem dobry spisovatel. jen zkousim jeslti me neco napadne.
přidáno 09.02.2009 - 22:33
omlouvám se za chybu. opomenul jsem ji opravit. diky za upozorneni
přidáno 09.02.2009 - 17:47
na poslední chvíli..ne chvíly....promin jestli rejpu, ale me to bije do oci.
přidáno 09.02.2009 - 16:17
I když přehlídnu některé gramatické chyby (y/i, interpunkce atd.), nemůžu se u tvého díla ubránit pocitu stylizace, sešněrování. Na některých místech mi i vadí detailní popisnost situací. Celkově jsem se nedokázal ani u jednoho dílu tvé povídky plně soustředit na děj, na to co chceš vyprávět. Často jsem taky narazil na několikanásobné opakování stejných slov (viz. trýznitel, dívka, strom...).
Zkus se s tím víc poprat, hraj si s češtinou...

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Na poslední chvíli 3.díl : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : na poslední chvíli 4. díl
Předchozí dílo autora : Na poslední chvíli 2.díl

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku