jeden přemýšlivý den, jeden přemýšlivý okamžik...
přidáno 07.02.2009
hodnoceno 0
čteno 1542(23)
posláno 0

Svět se točí a točí. My spěcháme a spěcháme. Kam? Víš to? Já ne. Nevidím do budoucnosti. Chci ji znát? Někdy možná. Vědět, jak to bude za rok, co budu cítit.
Na začátku je vždy všechno „růžové“, krásné, barevné, bezstarostné, plné očekávání, i když nic vlastně nečekáš. Vše je jednoduché a bezproblémové. Pamatuješ? Najednou všechny sny a přání měníš kvůli jediné osobě. Na jak dlouho? Kdy přijde moment, kdy ten druhý podruhé změní své sny a tobě nic neřekne. Ale ty to vycítíš, postupně začneš měníš ty svá. Pak si uvědomíš, že už v nich není. Máš špatné svědomí. Vzpomínáš na začátky, jak vše bylo bláznivé a krásné. Mrzí tě to. Chceš to zpátky. Chceš zpátky společné sny. Kde jste vy dva šťastni. Může to být ještě někdy takové jaké to bylo? Oba se ptáte na to stejné a ani jeden tuto otázku neřekne nahlas. Nikdo si to nechce připustit. Tváříme se, že se nic neděje. Přitom dobře víme, že láska už není. Není nic co bychom ještě řekli. Co s tím udělat? Asi jenom snít. Kdo se však probudí první? Ty nebo já???

Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Slyšíš? : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Přítomná budoucnost I.
Předchozí dílo autora : Štěstí chodí po špičkách IX.

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku