přidáno 30.01.2009
hodnoceno 4
čteno 1416(12)
posláno 0
Upovídaný.


Povím to měsíci, povím to hvězdám, že lásku mám jedinou a té se již nevzdám.

Povím to slunci, povím to větru, že zřídlem mé síly je, že piju ji ze rtů.

Povím to řekám, povím to mořím, že královnou mou je, že před ní se kořím.

Povím to oblakům, povím to duze, že nechci již prokřehlý blouditi v mlze.

Povím to voňavým rozkvetlým lipám, jejím větvím i kořenům, že tak jako jim míza, ona zas dala smysl mým dnům.

Povím to vůním, povím to květům, že nemohu již více chtít, než úsměv na tváři Tvé vykouzlit a šťastnou Tě učinit.

Povím to horám, povím to skalám, snad není to hřích, já přeji si jediné, bys milovala mě celým svým srdcem, tak jako dřív. Toť touha má veliká, o tu já prosím, toť naděje jediná jíž v srdci nosím.

Povím to nebesům, a děkuji bohu, že ruku Tvou do mé vložil, teď s láskou a nadějí já životem jíti mohu.
přidáno 21.02.2009 - 12:32
ta forma tomu hodně ubírá...i když je to vcelku příjemná četba...:)
přidáno 30.01.2009 - 14:23
Příjemně upovídané a obsahově moc hezké verše:-), ale souhlasím s Ivkou, že lépe by se četly v užžích slokách...a to se týká všech tvých básní....
přidáno 30.01.2009 - 10:35
Z tvého vyznání nikde se nesleví,
však ona Nebesa- dávno to ví!!
--------------------------------------
P.S.: obsahově nádherné, formu bych pozměnila do užších strof (ale to jen můj názor..)
přidáno 30.01.2009 - 08:24
není špatná, ale nějak se mi špatně četla, taková zaškobrtnutá :)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Upovídaný. : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Pověz mu prosím.
Předchozí dílo autora : Voják lásky

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku