přidáno 29.01.2009
hodnoceno 3
čteno 1051(9)
posláno 0
Chci žít! Slyšíš! Chci žít! Žít … Bez věčných příkazů, zákazů, nesmyslných připomínek. Chci žít…

Jsem jak vězeň ve vlastní zámku, mám volnosti jako málokdo a přitom jsem tím víc na řetěze. Jsem svobodná bytost myslící vlastní hlavou, tak mě nechte konečně jít a být tím, čím jsem a čím chci být. Nechte mě milovat, jásat, skládat básně a třeba i nenávidět, když to bude potřeba. Nechci být nevděčná, chci být jen svá – svá vlastní. Chci dělat svoje vlastní chyby, abych mohla mít o to větší radost ze svých pokroků. Nechci být jen mechanickou kopií. Já jsem já! Ani dobrá, ani špatná, jen jiná. Nedokonalá, učící se a ve snaze vzlétnout stále strhávaná řetězem nesmyslných povinností. Nechci přijít i o ty poslední zbytky citů, které umím projevovat. Chci skákat lidem kolem krku, chci jim umět říct, že je mám ráda. Tak mě přestaňte svazovat a nechte mě jít si svou vlastní cestou.

Nechte mě jít dál a já se vrátím...
přidáno 30.01.2009 - 08:28
žij a vždycky se vrať :)
přidáno 29.01.2009 - 19:54
myslím si že velice výstižné..krásně napsané
přidáno 29.01.2009 - 19:47
pěkné

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Mít křídla nestačí : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Cyrano s modrýma očima
Předchozí dílo autora : ***

»jméno
»heslo
registrace
» nováčci
Mari
» narozeniny
Shanti [12], Oldrich [11], Sithoras [10], Mazekeen [7], Jsem [4]
» řekli o sobě
človiček řekl o "Autor"sám :
Jsme stejní,ve verších ostatních hledáme sebe,hledáme odpovědi na své pocity,emoce,lásky,bolesti trápení.Jsou verše které nás přesahují a verše které teprve rostou,přesto to píše jedna velká bytost složená z lidí,Mějme tu bytost,naše kolektivní fluidum rádi,rozvíjejme ho a pomáhejme mu.S láskou k Vám všem človíček.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku