přidáno 28.01.2009
hodnoceno 10
čteno 1268(44)
posláno 0
chtela sem nakreslit avena, ale vysel z toho barevnej flek jak od nadsence z aqualandu. mela bych se nad sebou zamyslet, olejovy barvy proste nejsou pro me. a pritom by me to tak bavilo. ze by to nekdy nestacilo?

"avene, prece zivot nemuze bejt jenom tohle?"
"jak jenom tohle?"
"prace, cekani na neco, zadnej cas na lasku.."
"musis delat neco, co te bavi."
"bavi me bejt s tebou."
"ale to nejde, sven, to neni realny, nemuzem bejt porad jenom spolu. mam povinnosti."
"ja vim, ale prala bych si to."
"to ja taky."
"tak pod neco udelat, neco zazit. pod ven, napijem se, udelame neco, co nikdy jindy."
"mne se ted nechce, mel bych se ucit."
"jo.."

sem zklamana. chtela bych neco jinyho, mam pocit, ze porad chci jenom neco, co nemam a to neni dobry. asi sem rozmazlena holka. nedospela sven. preju si bejt jako herecka v tom nejjemnejsim pradle. to je vono. porad si neco preju.

zvednu se a pudu ven, protoze venku pokazdy neco vidim. jezdim z konecny na konecnou, vzdycky sem to mela tak strasne rada. driv, kdyz sem jeste byla ta sven. s manim.

mani byl muj cernej kluk z gymplu. travili sme spolu cas. patril k nam jeste piko. chodili sme spolu na koncerty, do hospody, do kina. v lete sme si lehali ve tri rano na silnici a smali se, ze ty svetla prece uvidime. pak me nosil mani na zadech a ztratil mi boty. byla s nima sranda. i se mnou byla sranda. uz se mi asi krati dech.

kdyz prijdu domu, sedi aven u pocitace a hraje gamy. sem z toho otravena, a tak si jen napustim vanu a snim v ni jednu cokoladu. pak se osusim a du spat. aven si prinese komp do postele a da mi pusu. chci rychle usnout. dneska nechci rvat.
přidáno 20.08.2012 - 13:28
Silné dílo.
přidáno 30.08.2009 - 20:38
páni..jako bys mi psala z duše...ano, tohle mi opravdu sedlo..moc dobré:)
přidáno 15.03.2009 - 19:34
Moc se mi to líbí. Ani nad tím nemusím dlouze přemýšlet, když píšu komentář - je to tak jasné, přesné...... A asi to ještě pár dní nebudu moct vyhnat z hlavy....
přidáno 03.03.2009 - 23:20
tohle se mi zda jako ohranicenej prostor. neschopnost se pres neco prenest a touha menit.
pranipraniprani ty sou krasny. a nekarsnejsi je jejich plneni..
a na to kazdej mame.
vid veru?

je to sqele napsany!
vidim v tom lasku v zivot. a zivot pro lasku.

:-)bavilo me to cist
přidáno 30.01.2009 - 11:21
dobře napsané.. každej o něčem pořád sní:)
přidáno 29.01.2009 - 16:15
snit svou cokoladu... hezke...
celkove super....
přidáno 28.01.2009 - 19:49
víš proč si přejeme?...chceme být stále něco jiného...chceme se najít..chceme se nacházet.zas a znova...chceme hledat cesty...a po nich úspěšně jít...
dokud nebude konec, dokud tu nezbude jenom náš poslední aqualand:)
to bude dobrý...;)
přidáno 28.01.2009 - 19:34
preju si bejt jako herecka v tom nejjemnejsim pradle.

...bavi me to cist.
přidáno 28.01.2009 - 19:22
...*
přidáno 28.01.2009 - 18:46
tyjo... ten konec...ten je hustej..

nevim co na tohle napsat... je to dobre napsany...

at mas vsechno co chces...bav se...
blbej koment...ale nejak nevim co rict...

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
masque : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : sedimdomaajemidobre
Předchozí dílo autora : 1912009

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku