přidáno 22.01.2009
hodnoceno 3
čteno 1468(15)
posláno 0
Co říct.


Co říct, když srdce krvácí a láska milované ze srdce se vytrácí.

Co říct, když ten, koho miluješ má pro tebe jen milosrdnou lež.

Co říct, když duše po něžném slůvku hladoví a ten, koho miluješ ti jej nepoví.

Co říct, když v srdci cítíš mráz a jiný staví mezi námi hráz.

Co říct, když za dveřmi v chladu stojíš, a zda ti ten, koho miluješ otevře nevíš.

Co říct, když vím, že slzy jsem způsobil a je mi bráněno abych Ti je osušil.

Co říct, když duši svou trýzní bičuji pro tu, kterou ze srdce miluji.

Co říct, když sám do boje proti přesile jdu a přec doufám, že tvrz lásky zpět dobudu.

Co říct o nuzáku, jež hladem zmírá, přesto své poslední sousto Ti dá.

Co říct, když temné mraky lhostejnosti a nedůvěry na nebi se zví, přesto bláhový věří, že se zas rozjasní.., rozjasní sluncem lásky, rozjasní důvěrou, rozjasní souzněním.

Co říct? Vždyť stačí jen ruku vztáhnout, pevně a upřímně ji stisknout a říct vstaň a pojď, pojď životem zase dál, dál se mnou.
přidáno 16.02.2009 - 19:10
Nuzák - muž.ž.rod - takže ne jež, ale jenž...:) tahle forma básně mě málem odradila od čtení...ale nakonec jsem ji přečetla celou...od prvního verše do posledního je to plné patosu...nevím, takové básně jsou na mě moc silné kafe...asi si naordinuju jinačí poezii než milostnou...protože mám pocit, že už všechna srdce na světě musela vykrvácet...
přidáno 22.01.2009 - 17:04
život jsou ztráty,
život je naděje,
někdy i beze slov
srdíčko roztaje...
přidáno 22.01.2009 - 14:02
Slunce je silnější než černé mraky
a láska nad všechno
silnější je taky!!

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Co říct.. : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Modlitba lásky.

»jméno
»heslo
registrace
» autoři online
Mlčeti Zlato
» nováčci
Annnakss
» narozeniny
angel [16], Bambulka [14], Jitrocel [1]
» řekli o sobě
Liss Durman řekla o Delivery :
Teress... Mám tě ráda, ikdyž jsem tě nikdy nepoznala. Tvoje díla mi dokážou hodně říct - pokud dokážu číst pozorně. Moc sem sice nechodim, ale pořád tě čtu ráda.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku