---
přidáno 12.01.2009
hodnoceno 0
čteno 1233(7)
posláno 0
co znamená všechno tohle denní snění? o lásce, slávě, srozumnění?
asi nic moc, snad jen tohle. proč bych si už nemohla vybalit vánoční dárky, když vánoce už dávno skončili? co čekám, že uzrají? pitomost. tohle moje odkládní je pěkná pitomost.
když jsem přijela domů z krakowa, první co jsem doma uviděla, byly otisky bosých nohou ve sněhu na balkóně, já se tak bála. kdo by si tipnul, že celý týden nesněžilo? jen blázen by se bál po dvou probdělých nocích a s angínou v těle? pak jsem na sebe hrdá, i jako na blázna.
po třech dnech, strávených o samotě mě napadá spoustu věcí. že ho třeba hrozně chci, ale zároveň ho chci i odmítat. že mě nakonec odkopne stejně on, jako je to pokaždý.
viděla jsem obchod na korze a tu noc potom měla hroznou noční můru, jak nás naše profesorka biologie udává, že jsme bílí židé. pěkná pitomost na to teď myslet, když mě chce dát neklásko. pěkná pitomost myslet na tohle kdykoli.
prej že nebudu nikdy kouřit, řika někdo za mě. věřím mu, doufám, že nelhal. taky ten člověk chtěl dělat, co bude chtít.
už nikdy mě prosím nenechejte tak dlouho samotnou. a naučte mě fotit. a chovat se společensky, když se za mě tak stydíte.
no nic, půjdu si dát mandarinku, prý to pomáhá. tak snad.


Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
zelená stěna všude okolo : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Nchápu to.
Předchozí dílo autora : Vynucené úsměvy III.

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku