: aneb dnešní okupace světa elektronickými vymoženostmi.
přidáno 11.11.2008
hodnoceno 2
čteno 2055(8)
posláno 0
Člověk.. tak to je takový ten prazvláštní tvor se dvěma nohama, rukama, jenou hlavou, dvěma očima.. a jedním mozkem. Jinak zkráceně homo sapiens sapiens = člověk rozumný a ještě jednou rozumný.
Na co vědci mysleli, kdy člověka 21.století pojmenovali takovýmto latinským názvem, který příliš neodpovídá dnešním kvalitám tohohle druhu, to netuším.

Tento živočišný druh, by se občas dal přirovnat k opici stejně tak, jako jeho dávný předchůdce australopiték. Ovšem - vyjímka přece potvrzuje pravidlo, jak vymyslel jeden pradávný předchůdce z našich řad dávných "opičáků".
Znakem takového jedince je pytlík brambůrků, mobil 24 hodin přitisknutý na ucho, nebo také naprostá závislost na jakýchkoliv jiných elektronických spotřebičích - především televizi.

Je přírodní záhadou, jak je možné, že dokážou sedět u menší plastové bedny s flaškou piva v ruce a sledovat fotbalové utkání za hlasitého nadávání na kolegy stejného živočišného druhu.

Dle mého názoru by se možná měl za pár let člověk otupený závislostí na usnadňující elektronické technice přejmenovat leda tak na homo elektronicus.
Možná jednou, až vědci vynaleznou samochodící boty poháněné slunečním zářením.
Já budu jen tiše doufat, že se této traumaické události nedožiju.
Nechci se dívat na další generace mého rodu, jak se budou čím dál tím víc učit být závislými a nesamostatnými členy dnešního zelekrizovaného a zlenivělého světa..
přidáno 17.11.2008 - 16:59
hej... neni fer... zenske jsou jeste horsi ve sledovani televizi a pocitacu atd!!! :)
k dilu: pravdy tam jsou, vtipne relativne taky. chybi mi tam vetsi objizdka k pointe... ale proc ne... clovek rozumny a jeste jednou rozumny je povedene :)
přidáno 11.11.2008 - 18:56
Homo elektronicus... dobrý... To, že vědci pojmenovali náš současný stav homo sapiens sapiens svědčí o pár věcech: buď nebyli tak rozumní, aby mohli vymyslet něco chytřejšího nebo byli tak namyšlení, že si mysleli, že tohle je maximum. Třeba to maximum je a nutně to musí vést jen dolů vzhůru k elektronické závislosti...

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Člověk rozumný a ještě jednou rozumný : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Když oxidace může změnit pohled na svět
Předchozí dílo autora : Propast žalu

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku