.. a vše hned vypadá jinak
přidáno 30.11.2008
hodnoceno 2
čteno 1128(8)
posláno 0
Na to, že mi chemie moc nejde, a ve své podstatě ji i nenávidím - ty záhadné chemické reakce co vytváří oheň, jeho zlatavou záři, malé jiskřičky a teplo kolem jsou úžasné.
V učebnici je ta atmosféra co se vytváří v podobě svíček a uklidňující praskání charakterizováno suchými větami o tom, že je to jen pouho pouhá oxidace.
Jen to hřejivé teplo a nicotný klid v duši.
V dnešní době lidé berou tolik věcí jako samozřejmost, že je ani nenapdane přemýšlet nad jejich výjmečností.
To, že mohou chodit, vidět a dýchat berou jako něco, co každý dostane, třeba jako dárkový poukaz k nákupu nad 1000,-. A to, že někdo utratí jen 999 korun je jako jen málo viditelná fackovitá fraška života.

Tak to jsme my. Ti nadinteligentní tovorové, co se jim říká latinskými slovy homo sapiens sapiens.
Ti sobci, pitomci a povýšenci. Ta úžasná rasa, co vynalezla topinkovače a televizi.
Až sem to někteří dospěli. Na vrchol bezohlednosti vůči jiným, bez ohledu na ně.. protože se v nich podepsal zvířecí vzorec: Hlavní je, kdy žiju já.
Ať budeme homo sapiens sapiens, nebo snad i v dohlené době homo elektronicus doblbicus, nikdy si nezačneme opravdu života a jeho "dárkových poukazů" vážit.
Ačkoliv budeme denodenně nakupovat nad 1000 korun, nikdy nedoceníme všechny ty bonusy co nám k nim život dává.
Všechno budeme přecházet, jako samozřejmou věc.. protože život je přece samozřejmý - asi tak jako že tráva je pořád zelená.
přidáno 16.01.2015 - 00:11
Kdysi jsem byl zkoušen z chemie: jakási chemická reakce, neměl jsem tušení, co to je. Vyblekotal jsem: něco jako opak hoření, ale netušim co.

Pak mi učitel prozradil, že je to dýchání.
přidáno 30.11.2008 - 12:13
hlavni tema je dobre :) elektronika je dobrá věc.. když se její užívání nepřehání.. ale tak je tomu asi u všeho.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Když oxidace může změnit pohled na svět : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Snaha multikultrualismu..
Předchozí dílo autora : Člověk rozumný a ještě jednou rozumný

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
Shanti [12], Oldrich [11], Sithoras [10], Mazekeen [7], Jsem [4]
» řekli o sobě
slnečnica řekla o DDD :
Majster "vesmírnej poetiky". Vždy, keď čítam Jeho verše, akoby som sa na okamih dotkla hviezd. Skutočný zážitok, ďakujem, pán D. ;)
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku