aneb fejeton o velkých růžových cukrových vatách, co stojí an čtyřech nožkách.. :)
přidáno 31.10.2008
hodnoceno 0
čteno 1422(11)
posláno 0
Když jsem šla po ulici, viděla jem člověka jak za sebou táhne na vodítku vzpouzejícího se malého ratlíka.. takových nešťastných majitelů vrčících malých štěňat je na světě opravdu mnoho.
Stačí se jen dívat. Někdo je tak zdrcený sám sebou, že si na starost vezme ještě malé štěně, co skoro ani neumí chodit a aby měl pocit, že zapadá, vydá se s ním jak to viděl všude kolem, na procházku tahajíc ho nemilosrdně za sebou.
To je nešťastník číslo 1.
Jenže pak jsou tu i jiní.. takoví co jsou schopni svému čtyřnohému kamarádovi udělat na hlavě culík a zavázat mu ho obrovskou růžovou mašlí, na tlapky mu natáhnout růžové ponožky, nebo ho snad i nechat obarvit na růžovo (tohle není výmysl..). Máme tady nešťastníka číslo 2.
Jenže otázkou je, co k tomu lidi vede. Možná je v tom skrývaná touha, aby měli pocit, že oproti tady té růžové cukrové vatě stojící na čtyřech nožkách, vypadají docela dobře.
Nebo je to snad touha po tom, aby si připadali jako celebita, po níž se otáčí kde kdo?
(Věřím, že těch očí, co se budou otáčet za tím podivným zjevem bude opravdu hodně.)
Asi mi začíná být těch lidí líto. Jsou to jen jejich tiché výkřiky do světa "HALÓ, JÁ JSEM TADY, VIDÍTE TOHO RŮŽOVÉHO PSA?".
Jenže.. jak se sakra musí cítit ten pes? Díkybohu za to, že ten pes je barvoslepý.
Opět se začíná projevovat matička příroda jako největší myslitelka..

Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
"HALÓ, JÁ JSEM TADY, VIDÍTE TOHO RŮŽOVÉHO PSA?" : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Válka mezi dvěma světy.
Předchozí dílo autora : Definice života

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku