přidáno 02.11.2008
hodnoceno 1
čteno 1592(7)
posláno 0
Poslední dobou se dívám kolem sebe a pozoruji lidi. Codělají, jak se chovají, jak se chovají navzájem mezi sebou ...
A abych řekla pravdu, občas bych byla nejradši zvířetem, abych všechno to dění ani nevnímala.
Čím dál tím víc, začíná v Brně rozkvétat rasismus pod hlavičkou provokace.
Ano, řeč je o romském obyvatelstvu a ostatních lidech.
Otázkou však je důvod. Jaký důvod zapříčinil tichou válku mezi těmito dvěma různými skupinami?
Stačí se podívat trochu do minulosti ..


Romové bývali kočovný národ. Cestovali mezi různými městy a vesnicmi, kde se na ně lidé těšili kvůli jejich představeních a jiných atrakcí. Měli svůj život, který měli okud jim ho ti "ostatní lidé" nevzali.
A tak se museli přemístit, ce svých pojízdných maringotek do panelových sídlišť.


To, že jsou takoví, jací jsou dnes můžeme přičíst na účet našich dávných prapředků.
Ovšem nechci házet všechny tyto lidi do jednoho pytle. Mezi touto národní skupinou se najdou i ti, co mají meze v chování a co se bez problémů začlenili do dnešní společnosti.
I přes všechny jejich vady mě však zaráží (a znechucují) názory mého spoluvrstevníka s trochu Hitlerovskou analogizací, co tvrdí, že by je nejradši všechny pozabíjel.
přidáno 02.11.2008 - 10:33
Také bych si přála být často zvířetem, když se podívámkolem sebe a to ani nemusí jít o romskou problematiku, kterou nechápu. Mám kamarádku chodí s cigánem a je šťastná a já nejen díky ní chápu, že všichni nejsou stejní, ani černí ani bílí. Všichni bílí taky nejsou rasisti i když valná většina ano.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Válka mezi dvěma světy. : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : "A žili šťastně až do smrti."
Předchozí dílo autora : "HALÓ, JÁ JSEM TADY, VIDÍTE TOHO RŮŽOVÉHO PSA?"

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku