....závidím jim
přidáno 29.10.2007
hodnoceno 5
čteno 1198(31)
posláno 0
To, že jsme sami, nás chrání. To, že nás to chrání, je tvoje vina. To, že je to tvoje vina, nás osamocuje...
.
.
A ty mi nevěříš. Nevěříš všem, kteří tě milujou. Vím, že nám nevěříš. Nesnaž se lhát, prosím. Ať na chvíli uvěřím, že máme cenu.
.
.
Cenu prázdna, tu kterou znáš. Jsem jako princezna bez koruny, koruna bez majitele.
Jsem pozdní příchod a výplod vlastní fantazie. A přesto mě vidíš takovou, jaká doopravdy jsem.
.
.
Vidíš kurvu, která je přesto nesmělá. Vidíš smutek, který nezakryje ani make-up šťastných. Vidíš konec, který potlačuje každý den a neví, kdy ho to bolí nejvíc.
.
.
Znám pocit štěstí, vyvoláváš ve mě pohodu, říkáš, že mě máš rád a mě to nestačí. Možná je tohle ta chyba. A já se s tím musím smířit...LEPŠÍ NĚCO NEŽ NIC? ne..lepší nic, než jen něco...a nebo všechno. (Zase jsi mě prokouknul). (A zase nechci uznat chybu).
.
.
*Musíme se vrátit k minulosti, možná jen tak něco napravím. Poznám zas tvou lásku...a zas budu naivní...
Víš, přemýšlím z 50% o tobě. Z toho půlku jen tak prosním,...zbytek je minulost a něco, co už nevrátím.
Chybíš mi. A ty to víš....*
.
.
Znáš mě jen z části. (... 1/1....)
...zlomek zapomění...možná by můj život chtěl trochu pořádku, méně lží, více pochopení a žádné city navíc.
..které nás ničí...
.
.
Třeba pochopím, že náš smysl je čekání. Jenže já čekám pořád. A dál nechci zapomínat. Je pozdě, na lásku i nenávist. A co je víc? Já to vím.
....tajemství....
.
.
Chápu, počítám, slibuju, miluju. Pořád, dneska, včera, zítra...Před tím, potom, teď....bude to,bylo to....je to....
.
.
Stejně ti jednou skončím v náruči.
.
.
Protože něco nás sbližuje.
.
.
Jsme si čím dál tím blíž.
.
.
Užívám...naposled samotu....Já nám věřím....zase spím....
.
.
Zítra mě vzbudíš....
.
.
Nelžu, jen sním.
-
-
-
-
*už vím, jací jsme. Je načase ti to říct
.
.
15:05
.
.
....už mi neubližuj...
.
.



to vzdávám*
.
.
přidáno 11.12.2009 - 22:33
Nemám slov, je to dokonalý..
přidáno 02.11.2007 - 09:52
moc dobré ;)
přidáno 29.10.2007 - 21:47
nevím, jestli je to zrovna povídka... ale city jsou vyjádřeny hodně přesvědčivě
přidáno 29.10.2007 - 18:27
a prostee davam 200!!!!:D...
přidáno 29.10.2007 - 18:26
nejvic dobry!!! fakt moc!! tohle si ti povedlo!!..a ponevaz vim o co de, tak sem strasne rada, ze to takhle beres!!...vy dva spolu skoncite, to je jasny!!...vlasne nejakym zpusem ste spolu uz ted, a za to bud rada!!!...ste strasne moc bodobni...rekla stejni...nevim estli je to dobre nebo spatne...kazdopadne to nejaky je..a ja vim, ze pro NEJ je to dobry!...teress pockej si, ty se dockas.....( a tohle vsechno rikam na zaklade toho, co vim!!...teress,co bylo pred pul rokem, pred rokem,pred mesicem, to s neda vymazat!!..)..este jednou opakuju, ze s emi tohle dilo fakt moc libi!!!!...a to jak to vsechno beres!...rada te tak vidim......

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
trapný srdíčka..a my : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : nechci.ničíš nás
Předchozí dílo autora : el amor está agostado

»jméno
»heslo
registrace
» nováčci
Mari
» narozeniny
Shanti [12], Oldrich [11], Sithoras [10], Mazekeen [7], Jsem [4]
» řekli o sobě
samiVdavu řekl o Umouněnka :
Slečna s šikovnou prací s jazykem a organizátorskými schopnostmi. Pořádá své literární večery a ráda se účastní literárních čtení. Naživo velmi příjemná osoba.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku