CZAIKU
přidáno 15.09.2008
hodnoceno 8
čteno 1308(32)
posláno 0
kapka padla
síti do oka
a letí dál
...
přidáno 23.05.2009 - 21:40
treba mne se prave haiku libi v tom, ze je to ten okamzik... ta fotka slov... tobe to jde.. treba i tu obycejnou sit a kapku v tom vidim a uplne mne to staci, jako vyborny okamzik.. ale dokazu to vnimat i dale, i kdyz to nepotrebuju. ten sexualni naznak, cos psal nize se mi taky libi a dava tomu vtip:). i ten napad nikitu je zajimavy.. sito celkove je hodne asociativni (uz platon tehdy pouzil svou teorii siti k vytvoreni elitniho statu :) ).

Jak si vysvetloval nekde v jinych tvych komentarich, ze je by tam mel byt protiklad. libi se mi, ze je tu v tom, ze bud projde nebo ne (kdyz je jedna kapka, je jich i vice a ne vsecky jiste projdou)...

myslim, ze psat haiku, dobre haiku je tezke.. a myslim, ze tobe to jde.. rozhodne si toho prectu od tebe vice :)

jo a jeste dodam, ze i napis tomu dava taky hodne... :)
přidáno 21.09.2008 - 19:56
vůbec neplácáš, todle je takovej kříženec mezi západní a východní poetikou (proto czaiku a ne haiku), tj. používám tu jinotaje, "mnohovýznamy" (možná i metafory) a symboly, ale zároveň je kladen vysoký nárok na fantazii čtenářů a míru jejich ochoty nechat se unášet asociacemi výcházejícími z původního textu. Začala jsi moc pěkně (s tím padnutím do oka - to je klíč k odhalení toho co jsem tím chtěl vlastně říci), je tam pár hodně skrytejch výkladů a interpretací, ale jsou skryté natolik, že si říkám, zda jsem s to tou skrytostí trochu nepřehnal.

Jestli chceš klidně si můžem zahrát na samá voda, přihořívá, hoří :)
- já si tak budu ověřit jak moc jsem ne/srozumitelný
Už jsem podobnou asociační hru s jednou čtenářkou hrál a docela ji to bavilo. Třeba by to bavilo i tebe.

Klidně napiš jaké asociace to v tobě vyvolává, a já tě, když budeš hodně tápat nasměruju správným směrem.
Ale samozřejmě jen, jestli máš o takovou "hru" zájem. Nutit tě nechci a nebudu.
přidáno 20.09.2008 - 00:17
No.. Samo o sobě mi to moc neříká. Vážně promiň, ale haiku zkrátka není moc pro mně, zkrátka jsem na jiné básně:o)
Jestli je to obyčejná dešťová kapka, která prolétla sítí, tak nevím, co by mi to mělo říkat... ale připadá mi, jako by to něco symbolizovalo (jen nevím, jestli to bylo tvým záměrem či nikoli). Někdy nám někdo padne do oka, ale mi se kvůli tomu nezblázníme a necháme to plavat, asi jako krátkodobou zamilovanost... No, plácám no:-D
přidáno 16.09.2008 - 13:55
Roman: Hledej trochu pod povrchem. I dosti "zvrhlá" interpretace (resp. sexuální) je možná. Ale už nejsem tak explicitní, jak jsem bejval dřív. To máš pravdu.
přidáno 16.09.2008 - 09:03
Teda na zvrhlíka slabý :-)
přidáno 15.09.2008 - 20:54
Tejvíc očí mají sítě,
to, že pláčí,ví i dítě. Zaujalo mě to.
přidáno 15.09.2008 - 18:43
Já ne. Nechci se rozmáznout o zem. :)
přidáno 15.09.2008 - 18:21
v okamžiku...stala bych se taky kapkou a letěla:)...

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Jen na okamžik... : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : +++++
Předchozí dílo autora : ++++

»jméno
»heslo
registrace
» autoři online
Psavec
» narozeniny
angel [16], Bambulka [14], Jitrocel [1]
» řekli o sobě
NoWiš řekl o casa.de.locos :
Sestra ve všem kromě krve. Můj vzor a občas inspirace. Moje učitelka morálky a čajových obřadů. My fellow traveler.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku