přidáno 18.02.2024
hodnoceno 17
čteno 101(11)
posláno 0
πčovina

Až se mě smrt zeptá
cos dělal celý leden
dutý jako stonek bolševníku
pardón, že vůbec byl jsem

Brkoslav už snová hnízdo
a já mezitím nad sklenkou vody
trápím se zbytečně otázkami žití
nachové chomáče uvízlé v hlávkách pcháčů
mládí je kometa, co už se nevrátí
andělský prach na řasách kurvy
odpoj mysl, až ti to bude dělat
stáří začne nepohybem

Únor hnědý, pole slabé, březen ve znamení změn, duben psycho jako každej rok, od května do listopadu pohoda snad, prosinec hnus. Jasný, stáří nemusí začít nepohybem, když je člověk třebas megačtenář. Ale prostě bez pohybu tělo rychleji odejde. A blablabla. Pouhý souboj eg je celý tohle naše lidský pokolení. Čím výš, tím víc. Hlavně mít pohodlí! Vyčuhovat/nevyčuhovat? Záleží na promile, haha. Národní sport. Chvíli si povídat, pak se přeřvávat, postupně to rozpustit, dorazit dom jako poslední a při dalším setkání se bavit o tom, kde všude jste se váleli a o co o všechno vás nějaká fetka okradla. Čtyřhodinový okno...kááámo! Příšerný, zlatý ty vole. Nebo to vaše cype. Cype mi přijde jako, ty cape, ty kozle, a ono je to spíš ty kokote asi. Kááááááamo! Posprejujem základku. Máš ty prachy na kratom a HHC? Jasný káááamo. Tuto až na pluto. Ještě tak čtyřicet, padesát lednů a padnu jak šutr ke dnu. Nebo mě v pondělí skolí auto na přechodu, spadne mi na hlavu cihla, utrhne se se mnou výtah, kousne mě do achilovky krysa s morem, napadnou mě Moldavci, který vyhodili z práce, praskne mi střevo, dostanu infarkt, mrtvici, poseká mě kombajn, to až za půl roku alespoň, zítra nám do střechy může narazit zbloudilá ruská střela, jebne mi v bedně, vyplavíme sousedy pod náma, vyhoříme, budeme bydlet v tělocvičně bez matrací a to bude jen začátek v městě bez krytů. Až nám všem smažou bankovní účty. Směnný obchod. Ou jés. Kuře za pytel kukuřice. Co budou měnit úředníci? Papíry s nesmysly a jinými druhy zbytečností, to nikdo nechce. Za pomoc s porodem, tu máš tři králíky vypasený. A stejně to bude všechno brutálně ozářený. Fakt by těm Rusům tolik vadilo, kdyby jim někdo toho Putina zabil? Opravdu by ho šli pomstít jadernou válkou? Anebo by se jim třebas ulevilo, svobodně by si zvolili někoho normálního, normálně by se Ukrajincům omluvili a obnovu zbytečně zpustošené země by postupně zaplatili? Pacifistická utopie, co? Sladký sračky. Únor za půlkou, za čtyři minuty už osmnáctého, třetí sklenka vody, ticho, klid a hlad. Jablko/čokoláda/nic. Vždyť ani se zbraní zacházet neumím. Asi to nebude tak složitý, přebít, zamířit, pal. Skupinky šipkařů nás zachrání.
přidáno 19.02.2024 - 00:41
Homér: To nasere, ale štiler se určitě obětuje a dá si i za tebe. No jo taky bych jela, Plzeň mi třeba chybí,ale preventivně si dám vínko radši doma mezi čtyřma očima. Aspoň neriskuju ee konflikt... v reálu jsem těžkej asociál. S rodinou si návštěvy starejch kumpánů nemůžu ani dovolit :)
přidáno 18.02.2024 - 19:30
Hanulka: Já nejsem žádnej poét, jen obyčejnej blb. No žít bych ještě nějakou dobu měl, dítě by bylo smutné.
přidáno 18.02.2024 - 18:55
Homér : Poéte, zapomněla jsem Ti připsat, ať se ti daří a žiješ hodně dlouho pohodový a šťastný život. Zazvonil mi telefon a hned je člověk vedle, jak ta jedle. Tak dopisuji. Pa.
přidáno 18.02.2024 - 18:46
Hanulka: Dobře.
přidáno 18.02.2024 - 18:45
Sasanka: Anebo Moldavan s kamionem.
https://www.krimi-plzen.cz/a/opily-ridic-kamionu-2024-02-14-1743
26/

Zitra jedu jako spolujezdec Plzeň-Brno a zpět, to jsou tisíce rizikových faktorů. Kolega suchar tam nechce spát, jinak bych dal se štilerem pár piv a jel domů v úterý.
přidáno 18.02.2024 - 08:30
Homér : každý z nás má vlastní hodnoty a priority, a proto je hodnocení kvality života subjektivní záležitost. Důležité je, abychom se zamysleli nad tím, co pro nás osobně znamená šťastný a naplněný život, a snažili se toho dosáhnout. Rodina, děti a mír.
přidáno 18.02.2024 - 01:02
To už bude planeta Ko a populačka bude opravdu na jiných planetách či měsících.
přidáno 18.02.2024 - 01:00
Ale drogový kartely a vlády jsou věčný.
přidáno 18.02.2024 - 00:59
Sasanka: A co za 5000 let? Co se stane s populací?
přidáno 18.02.2024 - 00:56
No o víc než sto let :D
přidáno 18.02.2024 - 00:51
Sasanka: Jak se bude jmenovat planeta, kam se těch pár vyvolených přestěhuje? Nebo snad píšeš z té vzdálenější budoucnosti?
přidáno 18.02.2024 - 00:46
Sasanka: Napumpovat do nich MDMA
přidáno 18.02.2024 - 00:45
Tak to já přemýšlím ještě dál a nad většími extrémy. Proto jsem začala psát sci-fi, aby mě to nesežralo zaživa.
přidáno 18.02.2024 - 00:42
No trochu mě děsí,kam až chtějí zajít. Civilisti nikdy nikoho nezajímali. Lepší o tom nemluvit, člověk pak v té žumpě snadno zabředne a začne mu to ubírat ze života. Taky bych brala utopistický konec,mi neříkej, že by to pro jednou nemohlo skončit dobře...
přidáno 18.02.2024 - 00:37
Sasanka: A kdo ví, jak to všechno je. Zbytečně strašit předem viď, třebas to sem nepřijde. Prostě jsem se jen zamyslel, ty vole, co jsi dělal v lednu 2024. A napsal jsem tohle hovno.
přidáno 18.02.2024 - 00:30
Sasanka: Já zprávy letos ještě ani neviděl, to radši budu čumět na blba. Do zrcadla. Ale mám holt ten mobil. A z války mi stačí jen ty nápisy na seznamu.cz. Vím, je to neinteligentní a povrchní, ale nechci to zkoumat hlouběji, prostě ať už přestanou, debilové. Lidstvo asi furt potřebuje válčit. Tak ať si kluci zablbnout někde v rozlehlých pustinách. Poměří si tam svoje imaginární pindíky a civilisty ať nechají v klidu žít.
přidáno 18.02.2024 - 00:18
Ty ses dal na předpovědi? Nečum na ty zprávy, nedělá ti to dobře ;) Moldavci v kombajnu, máš času, možná tě budu moct vyplatit králíkama. Jó směnný obchod,to by se mi splnil sen ,ale prdel by sme si utírali asi lopuchem. Zbraně bude mít za pár každej i bez Putina, páč hlad,to je sviňa. Sladký sny :)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
(!)čovina : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : A4
Předchozí dílo autora : Piko a šašlik

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku