přidáno 03.02.2023
hodnoceno 3
čteno 296(6)
posláno 0
Tři důvody proč se může člověk zaseknout v záhonu:
1. Je zahradník nebo něco takového (Nebo jste tam zakopali mrtvolu a ta se vám právě mstí...)
2. Protože chcete (Nesnažte se mi tvrdit, že se vám někdy někam nechtělo tak moc, že by jste se kvůli tomu klidně dobrovolně zasekli v záhonku... :D)
3. Nebo jste prostě slečna Šklíba ( Věřte mi, že to stačí jako důvod samo o sobě)

Její volání o pomoc však bylo bez odezvy a tak si vytáhla svůj tlačítkový telefon a zavolala záchranku. Když pak přijela houkající sanitka a saniťáci viděli starou babku na vozíčku zaseklou v záhonku nebyli z toho zrovna moc nadšení. Přecejen saniťáci rozhodně nemají v popisu práce vytahovat staré babky(,které jim navíc nadávají do vypatlanců) ze záhonů. Nakonec ji tedy nějak vytáhli a nakvašeně odjeli.

Slečna Šklíby tedy stanula na prahu nového sídla a poprvé vložila svůj klíč do zámku.
přidáno 04.02.2023 - 20:21
Děkuji, za komentáře a jsem ráda, že vás ještě nepřestalo bavit to číst...
přidáno 04.02.2023 - 09:52
Gora: Dělej Goře radost dál a z Tyranky bude už jen Tyra. Gora je hodná teta, zaslouží si naši snahu.(-:
přidáno 04.02.2023 - 09:19
No, dnešní díl mě potěšil - a ty asi tušíš, proč:-)... jen tak dál.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Sídlo slečny Šklíby IV. : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Sídlo slečny Šklíby V.
Předchozí dílo autora : Sídlo slečny Šklíby III.

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
Norian [14], Muchula [14], Terezka [13]
» řekli o sobě
mannaz řekla o BorůvkaB :
Básnířka i prozaička, které umí chytit za srdce, ale nezůstává bez rozumu. S dílky propracovanými, s duší i humorem. Nosí v sobě velký talent a kupu přátelské laskavosti.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku