přidáno 07.02.2023
hodnoceno 2
čteno 191(5)
posláno 0
Slečna Šklíby si odemkla, vjela na vozíčku do prostorné haly a zavřela za sebou dveře. Bahno z jejího vozíčku ( patrně ještě ze záhonu) se ihned seznámilo s bílým ( také jistě velmi drahým) kobercem. "Však on to někdo uklidí." Řekla si pro sebe a dál si toho už nevšímala. Co jí však neuniklo byla dvě mohutná schodiště, která jistě vedla do druhého patra budovy. Pochopitelně se mezi nimi nacházel výtah, aby se tam mohla dostat i naše vozíčkářka. Na stěnách místnosti visely zarámované obrazy abstraktního umění. Šklíba si toho hned všimla a to by nebyla ona, aby hned nepřispěla nějakým svým absolutně neužitečným komentářem. "Kterej vidlák tohleto maloval, vždyť to jsou jen nějaký šmouhy na plátně, to bych zvládla udělat taky." Ozvalo se zaklepání na vchodové dveře kterými předtím přišla.
Kdo si myslíte, že přišel?

[0x]
Grácie
[0x]
Amor
[0x]
Bonnie
[0x]
Frankie
[0x]
Miliardář
[0x]
Návrat naštvaných saniťáků
[0x]
Návrat taxikáře
[2x]
Postava, která v ději nebyla zmíněna


hlasovat mohou pouze přihlášení
přidáno 09.02.2023 - 14:04
LudvíkRoiSoleil: Díky za milý komentář.
přidáno 07.02.2023 - 16:02
To je mega. Zlepšuješ se. Určitě piš dál.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Sídlo slečny Šklíby V. : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : O tom jak "jistý člověk" neplnil svou práci...
Předchozí dílo autora : Sídlo slečny Šklíby IV.

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku