přidáno 02.02.2023
hodnoceno 0
čteno 230(8)
posláno 0
A konečně se dostáváme k nějakému tomu ději... Ráda bych vám teď popsala příjezd slečny Šklíby do nového sídla. Po ulici to na svém elektrickém vozíku ještě zvládla, ale doprava byla jinak horší. Do jejího nového obydlí, které bylo postaveno v nové časti města (O níž se říkalo, že tam bydlí jen samé celebrity.) jí měla odvézt limuzína. Její řidič nebyl o celé věci dostatečně informovaný...

"Jak jako že tu nemáte zdvižnou plošinu pro vozík?! Tady je to normálně horší jak v autobuse."
"Já jsem to nevěděl, milostivá paní." Bránil se mladý řidič.
" A co je mi do toho, že jste to nevěděl?! Tak to koukejte otočit a dovezte sem nějaký bezbariérový vůz. Ti mladí vážně nic nedělají pořádně. To za mých mladých let nebývalo toto."
Mladý řidič jen protočil oči a spojil se s vedením, aby si zjistil co má v této situaci dělat...

Když dorazili na místo řidič pomohl Šklíbě vystoupit a raději se rychle vzdálil. Šklíbě se tedy naskytl první pohled na velký dům nebo spíše malý zámek... Má tři patra a vypadá na první pohled velmi majestátně. Je obložený býlím kamenem a střecha je skleněná, takže je v noci z horních pater unikátní výhled na hvězdy. Ovšem cesta k domu byla trochu v horším stavu. Den předtím než měla Šklíba přijet celkem slušně pršelo a tak byla cesta ještě teď slušně navlhlá. "To mám jako jet v takové žumpě? Tak to už se snad úplně zbláznily." Zabrblala si Šklíby pro sebe a než aby jela tak jak měla po cestě, která zas tak mokrá ani nebyla rozhodla se, že si to skrátí přes záhon s čerstvě vysazenou mrkví. Jedna z mnoha věcí, které Šklíba bytostně nesnáší je mrkev. ("Takové žrádlo pro králíky by se na talíř vůbec nemělo dostat.") Jede si to tedy po záhonu s mrkví a není žádným překvapením, že se jí vozík asi v půlce záhonu zabořil do hlíny a nechtěl se hnout z místa. "Pitomej křáp! Tak se pohni sakra! Jako bývalá slavná operní pěvkyně si snad zasloužím kvalitnější vozejk než nejnovější super-výkonný elektrický vozík." Zamrmlala si ještě pro sebe než se nahlas rozječela. " Pomoc! Koukejte mě odsud někdo vytáhnout!"

Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Sídlo slečny Šklíby III. : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Sídlo slečny Šklíby IV.
Předchozí dílo autora : Sídlo slečny Šklíby II.

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
wp-hasan [16], Weichtier [15], Joanne17 [15], Deviant [14], Elivei [12], Klaron [11], Mamka [11], shizuko [8], Ann(ah) [8], človiček [6], Antek [3], andrew_maxwell [1]
» řekli o sobě
človiček řekl o "Autor"sám :
Jsme stejní,ve verších ostatních hledáme sebe,hledáme odpovědi na své pocity,emoce,lásky,bolesti trápení.Jsou verše které nás přesahují a verše které teprve rostou,přesto to píše jedna velká bytost složená z lidí,Mějme tu bytost,naše kolektivní fluidum rádi,rozvíjejme ho a pomáhejme mu.S láskou k Vám všem človíček.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku