přidáno 30.01.2023
hodnoceno 4
čteno 274(8)
posláno 0
Tahle část asi bude nudná a klidně jí přeskočte, jestli uznáte za vhodné. Já sama bych to ovšem nedělala, i když do tohohle nemám co kecat... Je tu seznámení s hlavními postavami. Nudná, ale zároveň důležitá část, pokud tedy nechcete být vytržení z kontextu. Slečnu Šklíbu i jak projekt vznikl už jsem částečně nastínila a více se dozvíte v příběhu...

Tento miliardář se však nespokojí s žádnou oneman tedy spíše onegrandma show. Potřebuje do sídla dostat více lidí. Plán je takový: Nechá v tomto luxusním sídle zdarma bydlet lidi nejrůznějšího věku a povahy, společenské místnosti bude monitorovat kamerami, aby mu žádné hroty neunikly a občas se tam staví i osobně, aby pořádně zamíchal kartami nájemníků. Vzkutku geniální, či spíše šílený, nebo přímo ďábelský plán? Kdo ví, každopádně po "castingu" bylo nájemníků pět. Ovšem ještě osm pokojů bylo neobsazených a čekalo na další kola castingu. Ovšem miliardář už byl nedočkavý ( ostatně já taky :D) a chtěl aby se zatím těchto pět vybraných zabydlelo.

Nájemníci: Slečsa Šklíba - 90 let, na vozíčku, vychloubá se a posmívá se ostatním
Uklízeč Frankie - 45let, bordelář, nemotorný, hodně vysoký
Bonnie - 6 let, sestra Amora, drzá,
Amor - 21 let, béčková celebrita, neskutečně špatný zpěvák, machruje
Babička Grácie- 82 let, používá chodítko, její problém je Slečna Šklíba

Tak to by byli všichni. Nikomu se nelíbí přezdívka, všem se líbí bydlení, nikdo není spokojen s ostatními nájemníky a příběh právě může začít... (Proč mi to teď přijde jak upoutávka na nějakej film?)
přidáno 31.01.2023 - 21:25
Gora: Promiň, ale Big brother neznám... Ohledně vychloubání Šklíby se více rozepíšu v pokračování, prozatím řeknu jen to, že ne vždy se staří lidé vychloubají přítomností :D... Jo a díky za upozornění na chyby, zkusím to nějak opravit (tedy jestli to na tomhle vebu nějak jde).
přidáno 31.01.2023 - 18:46
Tak se mi to rýsuje něco jako Bigh Brother /Velký Bratr/ - lidi zavřeni do vily a kamera je sleduje??Kamerou tady zřejmě je vypravěč/ka/. Jo a čím se vychloubá sl. Šklíba, když je jí 90 a sedí na vozíčku?
...........................
aby mu žádné hroty neunikli - neunikly
zamýchal kartami nájemníků - zamíchal
přidáno 31.01.2023 - 17:29
človiček: Díky moc za konstruktivní kritiku. Jsem ráda, že jsi napsal svůj názor. Pokusím se tedy řídit tvími radami a v dalším díle se zlepšit.
přidáno 31.01.2023 - 10:19
Tyhle korálky se rozkutálejí dříve než si je čtenář navlékne na souvislou nit. Styl máš dobrý, ale škubeš lžičkou a nikdo ani neolízne podstatu děje. Článek by měl být natolik vydatný, aby čtenář měl důvod zasednout k dalšímu meny. Kapitolu zvětši a čtenáře nakrm zvědavostí co bude dál pokud nás chceš tyranko skutečně poškádlit.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Sídlo slečny Šklíby II. : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Sídlo slečny Šklíby III.
Předchozí dílo autora : Sídlo slečny Šklíby

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku