přidáno 06.01.2023
hodnoceno 8
čteno 207(15)
posláno 0
Úleva
jako když si náměstí oddechne po adventu
fúúúúú, slyšíš to, cítíš to
žádný stánky na pupku
starosti na hrudi, co komu koupit pod předčasně chcíplej stromek
jen jemný smích
jako když se cikán jmenuje Justin
děti stejnak neposlouchaj kvůli Ježíškovi
a jestli jo, max pár hodin
nedejte se mládežníci, chovejte svůj názor v dlaních
dýchejte na něj, jako na zkřehlého ježka po říjnu

3 x jako
ty gymnazisto skautsky zasranej úchyláku táto, ezo blázne v dáli, mami, no a my jsme se zasekli jen na slovech. Tudíž.
Díky za popelník, more a ptáci ti určitě děkují za budky.
Co dál? Radši Belmopán než Miami. Mezi termálními jezírky lamy na Altiplanu. Vyhoříme mojí blbostí. Víš, on má tu Slovenskou krev. Jo, mám, půlku po tátovi. Ten má v 62 letech dvě milenky. Je to učitel, šuká čerstvě rozvedenou, kolem 40 let paňmámu a přidal si k tomu Ukrajinku, co vypadá jak hřib. Dokazuje si, že žije. Bejvalej potápěč a kovboj, cyklista, běžkař.
Dneska jsem dal do levný šprcky dětskej olej a rozjel to.
Ježíš vás nevidí.

Matka naflákala dluhy. Byla zrazena? Jak dlouho to věděla? Schovaná ve Skotsku, bejvalá průvodkyně, knihovnice, květinářka, vojanda, kinezioložka, sociální pracovnice mezi důchodci. Touha po svobodě. Skotsko. Z mý strany absolutní nezájem.

Bude mít Tual Kraplak čtvrtý dítě?

Co veronika ve Francii? Ta sem nechodí. To byla s Delivery dvojka. S Adrianou Nesser, ale tý jsem tolik nefandil. Puero, stoický bombastik. SSS když přišel, tak říkám, tomu jedno S přebývá. Nakonec se ukázalo, že stojí snad vlevo. Vedle Klér. A Casy de kokos a Štilera, mladé chytré a krasné osvěty a šamana od Brna. Žádnej dementní Špirďa, co útočí přes pařezy. Elenthir, elf s kosou. Lukio, hezčí model Dj Brejchy. Stará neznámá a ten voják. Zamila a NoWish. Puero a Leslie. Nedobytnost a otevřenost. Stylizace. Štiler a Viviana Mori. More. Vždyť ještě není ani půlnoc. Ale ty máš dítě, jo ahá, díky, neva. Megaláska. Kdybych měl delší rty, tak bych si ho vysál. Severák, ten už zmizel i s tim hermafroditem, šotouši milí. Lady Loba ví. Umí. Spát se zvedlou rukou. Haha. Nepotkal jsem ji zatím, ale určitě je to královna nadhledu, když mě čte ráda. Jo, Singularis a Kmotrov! Rodina, z Viviany je Umouněnka a z Puera je Gajda. Kde se však skrývá Devils Pimp? Budiž mu Praha lehká. Leslie, nebreč, pošli adresu a my tě přijdeme zachránit. I s Dott. S mořskou pannou na kolejích. Ganja je úlet, počkej však na noc, přes den je to pád. Samozřejmě si vzpomenu i na další psance. Yana si z brka potáhla. Doufám, byl to dobrej sraz v mateřský školce a na faře. U komínu jak pyj protinožce. Taron zmydlená, snad né, kdo bije ženy, na Španělskou botu měl by jít.
Rok 2022 byl super. Wow. Pochválil nás poslanec.
A mimo práci bylo mega akcí.
Občas i sex.
Mějte se rádi.
přidáno 12.01.2023 - 14:10
Homér: Já jsem právě taky potřebovala na nějaký čas odtud pryč... prozkoumat jiné poetické vody :). Ale teď jsem fakt ráda, že můžu být zase tady. Je to takový téměř rodinný psanecký web :).
Super, tak už ve výčtu jsem, díky :D. Dříve jsem tu právě byla jako Yasmin. Už jsem s tím tolik nesouzněla. Člověk se pořád nějakým způsobem vyvíjí. Možná i ta jemnost není už tolik, co bývala :D.
Já jsem moc ráda, že tu ze "starých" psanců někdo ještě zbyl, je to moc fajn si ty lidi připomenout. Přece jenom, deset let je deset let :). Ale spousta psanců mi tu vážně chybí.
Tak se měj spokojeně a piš :)!
přidáno 12.01.2023 - 13:58
ukrytá v máku: Já nevím, jak jsi se jmenovala předtím, ale na spoustu lidí jsem zapomněl, vem si, že já tohle třebas napíšu za pět minut, než někam musím jít. Yasmin, ta byla jemná. Ale třebas taková none, ta jde pěkně na dřeň přes přírodní obrazy, ta mě baví. No z oblíbenců mých sem už moc lidí nepíše. Chtějí to zpeněžit na papíře a né to jen fláknout do bezbřehého křemíkového nebe, nebo nemaj inspiraci, čas, múzy, blabla. Anebo byli odhaleni a už si sem nemůžou anonymně vylévat duši, aniž by si to přečetl někdo, kterému měl být tento svět skryt. Jasný, teď to rozjela Leslie, asi má megabolest. Ale jako ty denní psavci typu Dandy? To mě nebaví, bohužel ani ti haikaři, většinou je to dost prázdný, než abych dostal za tři řádky kladivem mezi oči. Dík.
přidáno 12.01.2023 - 13:28
Já sice ve výčtu nejsem (chápu, nemůžou tam být všichni :D), ale vždycky jsi mě bavil.
Tvoje nezadržitelný myšlenky.
Jo. Je to víc než dobrý :).
přidáno 08.01.2023 - 12:08
:) to jsi proste Ty - dobry to je
přidáno 08.01.2023 - 11:51
Pobavil jsi mě. :D
přidáno 07.01.2023 - 16:38
Vždy kolem tebe našlapuji po špičkách, posera, jen abych nedostal nějaký tvůj metál v podobě blesku z čistého nebe. Ale tohle je jak pozvánka na sraz a já pozván nebyl. To zamrzí, Schoval bych si i plivanec do kelímku a dal si ho na poličku s nápisem od Homéra. Všem víše zmíněným gratuluji a závidím.. Taťka Vás má rád, jeto znát. Rodinko s vypadlými střevy japonských samurajů. Dík za olejíček. (-:
přidáno 07.01.2023 - 15:26
pohladil si mi ego :-)
přidáno 07.01.2023 - 08:43
Zážitek

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Po adventu : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Další roztříštěná
Předchozí dílo autora : Nepokora neokorá

»jméno
»heslo
registrace
» nováčci
Mari
» narozeniny
Shanti [12], Oldrich [11], Sithoras [10], Mazekeen [7], Jsem [4]
» řekli o sobě
FallenAngel řekl o Ed.HaNy :
Tak jsem neměl pravdu no, nenapsal jsem ti nic sem, ačkoliv jsem si to myslel hele.) Vlastně už můžu říct, že víš všechno, co bych o tobě řekl, ale přece jen jsi mi neskutečně nesčetněkrát pomohla a ani nevíš jak moc mi to pomohlo, a jak jsi mi teď pomohla a vlastně, dyť přece víš všechno. Píšeš skvělou poezii a jsi dívka s nejkrásnějším úsměvem, co znám a jsi též dívka s největším a nejcitlivějším srdcem. :) Derrick)) [various wishmoments))]
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku