přidáno 29.11.2022
hodnoceno 6
čteno 202(11)
posláno 0
Pár dní zpátky jsem si uvědomila, že se možná bojím v budoucnu být sama. Jsme sama už delší dobu, myslím si, že svojí samotu mám ráda, jsem v ní v klidu, ale přišla mi na mysl myšlenka, když tu nebudou rodiče a nejbližší rodina, budu na vše sama, zvládnu to, bude to těžké, jak se s tím poperu? Někdo mně blízký mi poradil, najdi si svojí vlastní rodinu a nebude to pro Tebe taková bolest, až to vše nastane.

Ptám se sama sebe, co když už mi tenhle člověk prošel životem?

Možná to je holka se kterou bydlíte, protože s ní jde vše lépe a tak nějak samo od sebe, těšíte se za ní z práce domů, trávíte spolu veškerý volný čas, umýváte nádobí, ona vaří, vysáváte, ona ráda pere, jdete se projít, jedete na výlet, pak jí uděláte čaj, jak to má ráda, pijete spolu, povídáte si do noci a řešíte hlouposti do rána,usne vedle vás v posteli, uvažujete spolu o všem a přitom o ničem. Najednou si uvědomíš, jak máš ráda její zlozvyky a přivykneš si jejímu stylu.

Uvědomíš si, že měníš názor na děti, kdyby ona měla děti, milovala by si je. Umíš si představit s ní žít a vychovávat děti, být rodičem, chceš, aby to jaký je ona člověk a jak jí vidíš ty, poznaly i ty malý lidičky. Její názor na život, to jakým způsobem ho vidí a vnímá. Protože tyhle všechny krásy v Tobě probudila.

Jenže tahle Tvá spolubydlící Tě nevnímá jako člověka, do kterého by se mohla zamilovat, svěřuje se Ti se svým trápením jako kamarádce, jde jí to popsat všechny Ty věci a bolesti protože právě k Tobě nic necítí a ty víš, že nikdy nepoznáš, jaká by byla láska od ní, jaký by byl sex, i když myslíš, že víš. Jen víš, že by si jí to ráda vše někdy dala.

Čas plyne, ona už není Tvá spolubydlící a Ty o ní nic nevíš, ale stejně když si na ni vzpomeneš, cítíš její parfém, pamatuješ si její smích, když vidíš její hrneček, vzpomeneš si na ní jak z něho pila, nebo právě jak u Tebe usnula a Ty se jí radši nedotkla, aby se nevzbudila, aby vedle Tebe ještě zůstala, nikdy nevyužila situace opilosti, protože si chtěla zažít ten moment doopravdy.

Marním svojí samotu a nebo život tím, že vím jsem Ti dala vše a chtěla dát ještě víc, jen kdyby si to měla malinko jinak a chtěla to přijmout ode mě. Vím, že jsi vše dala ostatním, svůj čas, svoje touhy, svojí lásku, pochopení. Teď už je čas, aby Ti to mohl někdo vrátit.

A já si přeji s Tebou zestárnout i když už jsme o pár let starší, než jsme se poznaly a i když jsi už někde úplně jinde.
přidáno 30.11.2022 - 21:48
Dandy: Myslím, že vím proč se nic neuskutečnilo, od nás obou se pořád něco chtělo, podpora, vyslechnout, sex, my dvě po sobě nechtěly nic, vážily jsme si toho kamarádství natolik, že i když mě přitahovala jak psychicky tak fyzicky, nikdy bych neudělala nic co by to celé zničilo. Od lásky k nenávisti je strašně blízsko.
přidáno 30.11.2022 - 15:54
Pěkné.
Možná nesmělost obou nedá něčeho
uskutečnit.
přidáno 29.11.2022 - 23:45
Sasanka: Děkuji, věřím, že si každý zasloužíme být opravdu a bezpodmínečně milováni, aspoň jednou za život, tak snad ...
přidáno 29.11.2022 - 23:39
Zachovala jsi se jako pravý gentleman a přítel,to nemůže říct každý. Vzpomínky ti nikdo nevezme a budeš mít s čím srovnávat až potkáš někoho kdo tvou lásku bude opětovat...
přidáno 29.11.2022 - 23:32
Sasanka: Máš pravdu, tahle holka mi před pár lety zamotala hlavu a i když jsme spolu nikdy nic neměly, do teď vím, že jen vzpomínáním oživuji co jsem měla na ní ráda a jak jí milovala, škoda jen, že ode mě nikdy nic z toho nechtěla... byla jsem opravdový přítel...
přidáno 29.11.2022 - 00:58
Některé lásky prostě nikdy nedojdou naplnění. Možná by se to dalo brát jako trénink o kolik jsme schopni z lásky k někomu posunout své hranice.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Samota : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Ráno po...
Předchozí dílo autora : Chtíč

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
Chloé [12]
» řekli o sobě
katitek řekla o Delivery :
Tahle holčina má strašně velkej talent. umí napsat to, co jiní ne. a její styl psaní.. dost mě dostává ta upřímnost a ten kus jí samotné v těch dílech, ty zpovědi. Teress, jsi skvělá, piš dál.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku