Příběh propojených duší - román
přidáno 10.09.2022
hodnoceno 4
čteno 236(4)
posláno 0
Jedno sobotní ráno jsem se probudila s nádherným pocitem. Zdál se mi velmi živý sen... A skončil tak dokonale, že jsem si ho v hlavě přehrávala znovu a znovu.
Stála jsem v čele nějaké místnosti, kde se konal křest knihy. Mojí knihy.
Mluvila jsem ke skupince lidí, kteří mě fascinovaně poslouchali. Pomalu jsem klouzala pohledem po lidech a narazila na Nicka. Stál tam, pozoroval mě, poslouchal a usmíval se. Tak zvláštně spokojeně.
Akce skončila a já se objevila v nějakém pokoji, kde jsem přechodně bydlela. Přišla tam za mnou nějaká žena a začala mi zapáleně vyprávět, že si nejspíš vůbec neuvědomuju, jakou ohromnou vnitřní moc mám, co všechno můžu dokázat. Cokoli, co budu chtít. Byla jsem z toho trochu v rozpacích a odpověděla jsem, že si to uvědomuju, že každý přece máme v sobě vnitřní sílu, jen si to přiznat a začít s ní pracovat.
Pak tam byl takový jakýsi střih a já byla v místnosti zase sama. Cítila jsem se tak jaksi bojovně a odhodlaně. Balila jsem si věci ze skříní. Vešel můj manžel. Snažil se mě ještě přemluvit, ať zůstanu, ale já byla rozhodnutá od něho odejít. Věděla jsem, že jsme se dali s Nickem dohromady a chceme být spolu. Nemohl mě nikdo a nic zastavit.
Měla jsem z toho snu příjemný, ale zároveň smutný pocit. Tam jsem byla mnohem dál, sama sebou, sebevědomá, srovnaná. Díky tomu jsem mohla být s ním. A snad to tak měl i Nick. Věděla jsem, že dřív nás to k sobě nepustí.
'Možná to bude až v našem příštím životě. Ale i tak to bude stát zato,' uzavřela jsem svoje rozjímání.

Ještě toho dne odpoledne jsem si našla chvilku soukromí a meditovala nad tarotovými kartami.
'Co o mně vlastně on ví? Já si o něm můžu spoustu věcí dohledat, ale on se může chytit pouze mých pocitů a nějakých myšlenek, které se mu ze mě podaří ´vytáhnout´. Zkusím se zeptat karet, co o mně ví...'
Než jsem stihla vybrat nějakou kartu, jedna z nich mi při míchání vypadla. Byla to Císařovna. Od paní Vagnerové jsem věděla, že pokud už položím otázku a nějaká karta sama vypadne z balíčku, je to odpověď. Takže jsem z této karty mohla usuzovat, co o mě Nick ví... v podstatě v první řadě. Hned mě napadlo, že Císařovna symbolizuje především ženu. Takže nepochybuje o tom, že jsem žena. V tu chvíli mi prostě připadalo, že to je pro něho nejdůležitější poznání o mně. Nicméně zkusila jsem karty znovu zamíchat a tři se stejnou otázkou v mysli vybrat.
K mému překvapení to byla opět Císařovna a k tomu ještě Slunce a Císař. Nejjednodušší výklad, který mě také hned napadl, zněl takto: Žena, která je Sluncem pro muže. Tedy já jsem pro Nicka Sluncem. Nádhera. Opravdu jsme v té době zářili tak nějak jeden druhému v životě, dodávali lásku, sílu, optimismus, prostě ono životodárné světlo Slunce...
Chvíli jsem se nad tímto okouzlujícím zjištěním rozplývala, když mi cosi poradilo ještě jednu otázku: Co mám v tomhle vztahu dělat?
Otočila jsem před sebou tři vybrané karty: Císařovna, Soud, Císař.
Dalo by se to vyložit, jakože se mám rozhodnout pro něho... Ale Císařovna také znamená stabilitu, rovnováhu rozumu a citu, Soud - volání do akce, nutnost konečně konat, a Císař – srovnanost ve hmotném světě.
Holt samá velká výzva...

Prázdnota…

Pokládám své
něžné ruce
na tvé utrápené
srdce.
Dodávám ti
víru, klid,
snad tě toužím
zachránit...

Ve vlastním soucitu
nechám tě vykoupat,
láskou a něžností
utiším ten tvůj hlad
po míru, lásce
a pochopení.
Nenajdeš ve druhých,
co v tobě není.

***

Všechno, co postrádáš,
v sobě teď nalezni.
Pak tvoje prázdnota
navěky odezní.
přidáno 15.09.2022 - 06:56
Martin42: Díky, to by bylo fajn
přidáno 14.09.2022 - 21:03
připadá mi že v tom psaní je vidět zlepšení
přidáno 11.09.2022 - 21:18
Dandy: Děkuji za čtení i komentář :-)
přidáno 10.09.2022 - 10:03
Vyložit karty sám sobě.
Ze snů odejit nezraněn.
Posledni verš je moc fajn.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
17. Císařovna pro císaře : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : 18. Naše ´vnitřní partnerství´
Předchozí dílo autora : 16. Už nikdy na nic sama

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku