senrjú
přidáno 31.08.2022
hodnoceno 9
čteno 391(20)
posláno 0
zlomil se mi zub ---
víla zubnička má dnes
dětský rukopis

ikonka sbírka Ze sbírky: Haiku
přidáno 22.10.2022 - 11:50
Na mě je ten příběh se zubem málo srozumitelný, já mu sice rozumím, ale pro širší čtenářstvo by nejspíš potřeboval nějak upravit.
Vtipný však je...
přidáno 17.10.2022 - 16:32
Můra73: Káťo, vysvětli mi, prosím, ještě, co ti v tomto textu přijde metaforické?
Snažil jsem se co nejvíc doslovně popsat realitu a v původním záměru žádná metaforika nebyla, tak by mě zajímalo, jak to interpretuješ ty jako čtenářka.
přidáno 27.09.2022 - 17:47
Líbí se mi to přenesení rituálů kolem vypadnutých zoubků. Je to od malé zoubkové víly chválihodné, jak myslí na tatínka. U nás zoubková víla nosila kovové mince;)
Dopis je přímo kouzelný.
přidáno 18.09.2022 - 11:54
Já to pobral, je to převrácená rodičovská situace. Pěkný.
přidáno 01.09.2022 - 07:57
snake_01: je to dobrý, člověka, aspoň mně, to nutí přemýšlet, ta odštíplá šestka vytváří další příběh. Šestka - šest let, proto dětský?
přidáno 31.08.2022 - 23:18
Ziny: Ani to není napsané nejlíp. Rukopis je prostě rukopis, (bez metafory) a zub je dospělý, ale zřejmě to z toho nejde správně pochopit...
přidáno 31.08.2022 - 23:16
Můra73: Vím, jak to myslíš, potřeboval jsem ale, aby jasně vyplynulo, že zub je lyrického subjektu, který je dospělý, zatímco rukopis je dětský. Jak je vidět ze Ziniho komentáře, možná se to i tak nedaří správně evokovat.
Kdyby první verš zněl:
odštíplá šestka ---
asi by to tomu moc nepomohlo :o) Ale zapřemýšlím na tím, protože se mi evidentně nepodařilo u čtenářů evokovat ten správný motiv (příběh).
přidáno 31.08.2022 - 22:46
Sedím si na vedení, potřebuji profouknout závity, pořád bloumání nad tím dětským rukopisem, připadá mi to, jako by jsi měl ještě mlíčňáky. Nebo ti ten zub vyrazilo dítě? Nebo obraz úplně bez fantazie a metafory, tvůj ulomený kousek zubu zabalilo dítě do listu loňského školního sešitu. Bavím se tím, úžasná látka před spaním.
přidáno 31.08.2022 - 20:43
Dvojka nebo trojka? Zub už je ve jméně víly, obešla bych ho. V mém vnímání metaforicky hraní, přesto jako celek fajn.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
zlomil se mi zub : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Dva postřehy z loňských cest
Předchozí dílo autora : To jedna panimáma z Třebechovic (limerik)

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
Reiko [13], lk.firefox [12], Crystal [9], zlatesvetlo [7], Maureen [7], ZaZu [1], Tomáš Černý [1]
» řekli o sobě
Liss Durman řekla o kryndy :
Kryndy... Tady asi bez komentáře. Stejně nevim, jak ten náš sesterskej vztah vyjádřit takhle černý na bílým.. My víme a to je hlavní :-)
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku