Ve spirále osudu - román
přidáno 30.07.2022
hodnoceno 0
čteno 256(2)
posláno 0
Kluci se po pár dnech vrátili a Míša se přestěhovala k Sashovi. Hned další den se spolu vydali do nahrávacího studia a začali s natáčením jejich společných písní.

Jedno ráno jsem se vzbudila se zvláštním pocitem. ´Věděla´ jsem, že se mi zdál nějaký důležitý sen, ale nemohla jsem si ani za nic vzpomenout, o čem. Najednou se mi vybavila žádost mé duše – tento sen si nechci pamatovat. To mě vyděsilo ještě víc. Ale pak najednou... Jako když zatáhnete za něčím závěs. Keith na mě promluvil a já okamžitě zapomněla, o čem jsem přemýšlela. Na všechno jsem si vzpomněla až o pár hodin později...
“Miláčku, dneska se jdeme podívat na to naše kouzelné místo! Tam, kde si už za pár dní řekneme své ´ano´.”
“Jojo, já na to nezapomněla, neboj,” usmála jsem se na něho rozespale. “Už se strašně těším! Nesmím si vůbec uvědomovat, že už je to tak blízko, ta naše svatba. Prostě se už nemůžu a nemůžu dočkat! A čím blíž to je, tím pomaleji snad ten čas utíká!”
Keith se rozesmál. “Jo, tak přesně tak mi to taky připadá, lásko moje. Jako by nás schválně čím dál víc napínali...”
“Tak to musíme vzít rozumem – všechno je zařízené, domluvené, připravené. A podle kalendáře zbývají tři týdny. Ještě že kalendář mluví jasně, když už nás tak matou smysly...” povzdechla jsem si s úlevou.
“To zní optimisticky!” souhlasil. “Takže to tak budeme brát. Čas se prostě nezastavil, naštěstí...”
Pak se ke mě něžně přitulil a ještě chvíli jsme zůstali v posteli.

“Tak, miláčku, je nejvyšší čas!” žďuchla jsem do něho jemně.
Vstali jsme, oblékli se a... Cítila jsem jakousi lehkou nervozitu a roztěkanost. A čím víc jsem se snažila zjistit, čím to je, tím větší byla moje rozhozenost. Nakonec jsem se rozhodla poprosit své andílky strážné, aby mě uklidnili. Za pár minut už mi bylo zase fajn. Nasedli jsme s Keithem do auta a vyrazili.
“Kde máš prstýnek, miláčku?” všiml si najednou, když jsme zrovna stáli na červené.
Koukla jsem se na prsteníček a okamžitě si vybavila, jak jsem ho večer položila na noční stolek. Začínaly mi trochu natékat prsty, což mě nutilo často ho sundávat. Uvažovala jsem, že ho začnu nosit na řetízku na krku.
“Ách jo, já ho nechala doma na nočním stolku...”
Blikla nám zelená. Keith zařadil a auto se rozjelo. Pak už jsem jen zahlédla, jak se k nám blíží z Keithovy strany nějaké červené auto... Náraz a tma.

Probudila jsem se až v nemocničním pokoji. U postele seděla Míša se Sashou. Jak jsem otevřela oči, oba se rychle zvedli a začali se mě starostlivě vyptávat, jak mi je.
“Jsem v pořádku,” hlesla jsem tiše. Až mě můj hlas vyděsil. Měla jsem pocit, jakoby uběhlo hrozně moc času od chvíle, kdy jsem byla vědomě v tomto hmotném světě...
“Niky, měli jste s Keithem nehodu,” začala opatrně Míša.
Vybavilo se mi to auto blížící se k nám z Keithovy strany a dostala jsem o něho strach. “Je v pořádku?”
“Ano, má jen pár odřenin a pohmožděný krk,” uklidňovala mě dál Míša. “Ty taky budeš...”
Pak se na sebe se Sashou nervózně podívali. Sasha mě vzal za ruku a řekl: “Niky, ty budeš v pořádku, ale...”
“Já vím...” skočila jsem mu do řeči a s nepřítomným pohledem si položila ruku na břicho. “Ona už tady není...”
Oba se na mě tázavě podívali.
“Ona...?” zopakoval po mně Sasha to slovo, co je tak překvapilo.
“Naše dcera...” odpověděla jsem pořád jaksi mimo. “Nemohla s námi zůstat...”

Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
84. Nemohla s námi zůstat... : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : 85. Příliš brzké loučení
Předchozí dílo autora : 83. Sestra opět po mém boku

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku